Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissDonna, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    gefeliciteerd met jullie mooie dochter❤

Wat een heftige start..... jeetje heel veel sterkte en dat niet mogen vasthouden is vreselijk meis, denk aan je een hoop dat ze snel een beetje opknapt. Hele dikke knuffel vanaf hier.

2. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ja op zich wel. Ik moet vandaag nog wat laatste boodschapjes doen en spulletjes in de tas, maar het meeste staat klaar. Ik hoop dat we vannacht iets beter slapen. En ben bang dat ik morgenochtend heel beroerd ben van de zenuwen en de misselijkheid omdat ik niet mag eten... Half 10 melden in het ziekenhuis.

3. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Fennec wat heftig. Gefeliciteerd met jullie dochter, hopelijk mogen jullie haar snel knuffelen.

@mroz alvast veel succes morgen. Hopelijk knapt de kleine snel op!!!

mroz vindt dit leuk.
  4. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

@mroz heel veel succes morgen en hopelijk is je dochter weer snel beter meis♡

mroz vindt dit leuk.
  5. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Oh jeetje ..hoe komt ze daar nou aan zo snel ..
    Wel gefeliciteerd hopelijk gaat het snel beter met haar ...sterkte

6. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Ik denk de kleine nu echt wel helemaal is ingedaald verlies dagelijks slijm
    Vandaag mag ze wel blijven zitten hahaha teveel mensen jarig ...
    Zal je het zien hahaha
    Heb ook het idee dat ze minder beweegt nu maar kan evengoed door de placenta komen die aan de voorkant ligt voel der wel maar zachter

7. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam! Ik hoop dat het snel beter zal gaan met jullie!

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    @mroz ...heel veel succes morgen!

Als k dan da lijstje zie denk ik..helppp ik sta bijna bovenaan :eek::roflmao:

Maar van mij mag t ook wel nu...heb momenteel veel last van harde buiken..zere onderrug en ongi pijnen...alleen zet t allemaal niks Door. Ellendige voorrommelen:(

Ik mag morgen weer op controle eens kijken of ze evt willen kijken of t voorwerk iets heeft opgeleverd en of er een poging is om te strippen. Weet überhaupt niet vanaf wanneer ze dat doen.

droomwens79 en mroz vinden dit leuk.
  9. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Succes morgen! :thumup::)

mroz vindt dit leuk.
  10. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Pfff ik verveel me echt zo! Ik kan niet veel meer doen want dan krijg ik last van mijn bekken. Mijn man is elke dag aan het werk. Dan heeft hij nog een band waar hij 1 avond in de week mee oefent en een andere vaste avond gaat jammen in een kroeg. Dan heeft hij ook nog 4 kerstborrel met zijn werk in 2 weken.. als hij dus eindelijk thuiskomt uit zijn werk dan gaat hij eten en is hij weer weg. Vind het echt zo saai. Ik zit hier maar te wachten. Volgende week is hij vrij hopelijk gaat de tijd dan wat sneller.

Stormpy vindt dit leuk.
  11. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Dat herinner ik me ook van de eerste.... dat wachten en vooral vervelen niet leuk! Nog even.... ❤ xxxx

Lalalola vindt dit leuk.
  12. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Met Gwendolyn gaat het een stuk beter. Ze is van de beademing af en eet goed. Ik heb haar ook al 2x mogen vasthouden. Vanwege de longonsteking en antibiotica kuur moeten we nog een week in het ziekenhuis blijven. Ik hoop dat ze morgen bij mij mag komen op de zaal, maar dat ligt aan haar bloedwaarden. We hopen dat ze geen blijvende schade van het zuurstofgebrek heeft overgehouden, maar de tijd zal dat moeten leren.

IMG-20181218-WA0024.jpg

@mroz heel veel succes morgen!!!

@ andere dames: nog even volhouden, jullie zijn vast bijna aan de beurt!

13. Lalalola

@Fennec ach wat een droppie en een sterk meisje dus! Hopelijk snel naar huis

Fennec vindt dit leuk.
  14. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat ze een beetje opknapt, kleine strijder ❤. Hoop dat haar waardes morgen zo goed zijn dat ze bij jou op zaal mag xxx

15. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Fennec wat fijn om je meisje zo te zien zonder al die toeters en bellen! Ik hoop dat ze snel bij je mag op de zaal en je veel kan knuffelen.

Hier van de bv over op de fles ze viel te veel en te snel af en ik snap niet dat iedereen om me heen zo mooi verhaal heeft over bv ik zat al 3 dagen te huilen van de pijn en vermoeidheid.

En hoe doen jullie kindjes het als oudere broer of zus hier is ze dol op der zusje hoor maar voor de rest is ze vreselijk vervelend deels te begrijpen maar ik krijg gewoon geen grip op der. Zo vervelend want ik wil echt de tijd verdelen en neem de tijd voor der doe aan alles maar niks lijkt het te verbeteren.

16. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wat ontzettend fijn dat het beter gaat!!!

17. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Hey meis, vervelend dat je zulke moeilijke dagen hebt gehad, maar als voor jullie de fles beter werkt is dat prima toch?
    Hier zijn de grote broer en zus superlief voor Valentijn, ze waren de eerste week alleen wel beiden enorm moe, maar dat is ook logisch want het was wel een hele drukke week met Sinterklaasvieringen én een broertje erbij. Ik heb wel ervoor gezorgd dat ik nog steeds met elk kindje persoonlijke tijd had en gewoon ook geaccepteerd dat ze soms gewoon even te moe waren en dus wat onuitstaanbaar

Stormpy vindt dit leuk.
  18. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Even mijn kleine charmeur delen :D 6512CBB4-E204-44A3-8CDD-E7A6A6369E05.jpeg

PerfectLittleTwin, FoXii, Mama38 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.923
    1.825
    113
    Leerkracht
    België
    Ik sta bovenaan :eek:

droomwens79 en Krulletje87 vinden dit leuk.
  20. Lalalola

Evelieng vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina