Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissDonna, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wát een kanjer ❤

Evelieng vindt dit leuk.
  2. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Fennec wat fijn dat het al beter met dr gaat. Hopelijk mag ze snel bij jou op zaal. Gelukkig al 2x kunnen vasthouden....dat worden er snel meer!!

@Stormpy hier gaat de bv ook niet echt lekker. Overdag met de kraamhulp geen problemen, maar zodr zij de deur uit is, gaat t minder. Hij hapt niet zo goed aan: neemt een te kleine hap, 1 tepel is daarom nu ook onwijs gevoelig en pijnlijk als ie eenmaal hapt. Ondanks dat wil ik het toch zo lang mogelijk volhouden: het is namelijk bewezen dat als je bv geeft na zwangerschapsdiabetes dat de kans op ‘gewone’ kleiner is. Dus hoe langer hoe beter.
    Wat betreft grote zus: in het begin moest ze er niks van hebben en nu vraagt ze steeds of ze m vast mag houden en wil ze kroelen en kusjes geven. Ik vind het ook moeilijk om mn aandacht te verdelen. Gelukkig heeft mn schoonmoeder dr de afgelopen 2 dagen mee naar haar genomen zodat ik wat meer rust en tijd voor onze zoon had!!!

@Evelieng nou idd wat een charmeur!!! Superleuke foto!!

Evelieng vindt dit leuk.
  3. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Jaa dat is zo en nu is ze zo tevreden moet nog wel even de nacht af wachten natuurlijk die zijn meestal drama maar wie weet. Ik zat er ook gewoon beetje doorheen ik deed zo me best om het te laten slagen en ik wist dat ze aan moest komen dus gisteren van 2100 tot 1 bezig geweest met aanleggen en eten geven en dan lag ze 10 min weer en ging ze weer ik was zo kapot en moe en toen vanmorgen 2x gewogen maar gewoon weer te veel eraf toen brak ik even zat er even doorheen en dan grote zus die even iets teveel wil. Maar ik maak tijd voor der even spelen het avond ritueel vanmorgen lekker samen rommelen in en ik bij het bad.

4. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat je het herkent! Hier ook met Kraamzorg ging het goed was ze weg drama en onwijs pijnlijke tepels alsof er in gestoken werd. Snap goed dat je door wil zetten hoor. Het voelde hier vanmiddag even als falen heb goed gejankt en nu voel ik me 10x beter. Komt denk ook gewoon door slaap gebrek ik was de halve nacht bezig.

En fijn dat je sm der mee heeft genomen hier is beetje drama in de familie waardoor me sm overal heen word getrokken om te helpen maar hier dus niet is geweest meer. Dus even middag na me eigen moeder vond ze gelukkig ook leuk. Viel me niks tegen want normaal wil ze er niet heen.

5. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ons popje

Bijgevoegde bestanden:

FoXii, Evelieng, droomwens79 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Onze kleine man komt gelukkig mondjesmaat aan. Dat is ook een reden om door te zetten. Ik denk als hij ook zou afvallen, dat ik dan toch voor fv zou gaan.

7. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

@Stormpy wat een mooi meissie! Maar wat rottig dat het borstvoeding zo moeilijk gaat. Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat worden..

8. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Bij onze eerste kwam het slechte aanhappen/ te kleine hap nemen omdat zijn tongriempje te kort was. Wellicht eens nakijken bij de kleine? Kan hij zijn tongetje wel goed onder je tepel krijgen? Je kan dit zien als hij huilt, dan trekt zijn tong in een "hartje". Bij onze zoon geknipt en een tien minuutjes later lag hij tevreden aan de borst na drie dagen en nachten worstelen in het ziekenhuis. Wij hadden een oplettende kraamhulp die het gelijk zag toen we thuis kwamen. Daarna zes maanden met liefde gevoed, heerlijk.

9. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wat een prachtig meisje ❤❤❤

10. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Bedankt voor de tip:thumup:

11. Mama38

Mama38 Actief lid

28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Nou dames ben hier al vanaf 1 uur vannacht steeds erger wordende krampen ..
    Die nu om de 5 a 3 minuten komen sinds half 5 vanmorgen.
    Dus ik denk dat ik aan de gang ben ik hoop mijn tweeling nog naar school te kunnen sturen straks zonder dat ze wat door hebben en dan ga ik naar het ziekenhuis ...maar dat is pas om half 9 duurt nog effe aangezien het nu pas 05:15 uur is ...hoop zo dat het door zet nu

Stormpy, MissDonna, Evelieng en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ooooooh spannend, ik hoop dat het doorzet:thumup::thumup::thumup:

13. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Lieffffffff:)

14. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Spannend!! Hopelijk nu snel je kleintje in je armen!

15. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Spannend, ben benieuwd wanneer je je geboorteberichtje plaatst!!!

16. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

@mroz en @droomwens79 veel succes vandaag. @Mama38 ook, ik hoop dat het doorzet.

Ikzelf heb wel veel harde buiken maar dat is nu al een tijdje zo. Vooral savonds en vaak ook gepaard met opvliegers.

Ook heb ik vaak zin in zoetigheid. Het liefst chocomel en koekjes de hele dag door. Maar met die blaasontsteking probeer ik het niet te nemen want dan is een zoet milieu niet handig. Ik ga vandaag bellen of ze weer bacteriën hebben kunnen vinden..

mroz vindt dit leuk.
  17. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Spannend mama38!!

@Stormpy mooi meisje en wat rot van de bv problemen

@Fennec blijft nog even spannend dus, hopelijk mogen jullie wel snel onbeperkt knuffelen!

Hier vannacht finaal in elkaar geschopt door de kleine meid dus ik ben er wel klaar mee...alles doet zeer nu. Maar weeen ho maar, hooguit nog wat gerommel...

18. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Voor wat betreft de borstvoeding, vraag evt advies bij la leche league op Facebook, gebruik purelan en indien nodig zijn er ook hele fijne compressen (multi-mam) die heb ik nu ook gebruikt omdat Valentijn soms verkeerd aanhapte maar dat gelijk klemvast deed en het dus een beetje kapot gemaakt had. Met verkeerd aanhappen gelijk met je pink loskoppelen en heel stom maar wat ik hier deed is bijv als hij dan huilde (mond wijd open) de tepel erin stoppen zodat hij geen kleine hap kon nemen. Valentijn is inmiddels 2 weken oud en hier gaat het inmiddels allemaal weer soepel, maar het begin was soms wel flink pijnlijk inderdaad

Katsje vindt dit leuk.
  19. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wat een schatje!

20. Evelieng

Evelieng Bekend lid