Goed lijstje . Dekentje voor in de autostoel van de baby? Kraamverband hebben ze in het ziekenhuis voor je ( tenminste bij onze eerste wel ).
Nouja, wel pyjama, kleren (voor na de bevalling) toilettas ect.. en kleren voor de baby. Dat mocht het zo zijn dat thuis niet kan/lukt dat je een vluchttasje klaar hebt staan met de belangrijkste dingen
@Katsje Mooie datum zeg, spannend! Hier vandaag laatste dag gewerkt, joepie! Ik merk wel tegelijkertijd dat ik een beetje onrustig ben over alles wat ik nog moet/wil doen de komende weken. Vluchttas is idd ook een goeie... En die naam hè, we weten het nog steeds niet
Ik was vorige keer met 38.5 bevallen. Hoop dit keer ook voor de 40 weken te bevallen, ben het nu al zat met al die bandenpijn en niets kunnen doen.
Over vluchttas: daar moet dan ook je toilettasje en opladers enzo in. Maar heel veel dingen heb ik nog dagelijks in gebruik dus zal ik toch op het laatste moment pas in kunnen pakken. Ik denk dat ik een lijstje maak en dan mijn man vraag om de laatste dingen nog vantevoren in te pakken..
Jaa indd ik heb trouwens mini’s gekocht van shampoo en deodorant. En i.p.v. van electirische tandenborstel heb ik gewoon zo eentje uit de verpakking erin gedaan zodat toch allemaal beetje erin zit. Je weet nooit hoe snel je weg moet en hoe een man reageert
Poging tot co sleeper in elkaar zetten gedaan vandaag, ontbreken er onderdelen grrr... is ook elke keer weer wat met die babykamer. Zo komt het nooit op tijd af
Ah dat is echt super frustrerend! Zijn het kleinere dingen waardoor je het zelf nog kan oplossen of moet je echt contact opnemen met de winkel?
Het zijn van die metalen moertjes die in het hout moeten zitten om de schroef in te kunnen draaien. Aan de linkerkant zit het wel en aan de rechterkant niet. Het is de Troll Sun co sleeper, dus lekker afwijkende maten enzo. Daarom waarschijnlijk niet te verkrijgen in de doe het zelf zaak. Daarbij weten we de afmetingen niet (zit in het hout geslagen normaal gesproken, dus hoe diep? geen idee). Dus tja, nu de winkel mailen en maandag achteraan bellen *zucht*.
Ter illustratie van mijn frustratie (leuke woordspeling ). Dit is onze babykamer nu: Dat is inclusief alle babymeubels (juist, geen) exclusief het niet in elkaar te zetten bedje.