Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissDonna, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Spannend! Hier is ons bed officieel iets te laag maar met de eerste er klossen onder geplaatst en toen kwam ik er idd niet eens meer in :roflmao: dus dat hoefde toen niet

FoXii vindt dit leuk.
  2. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Ik ben alle envelopjes van de geboortekaartjes alvast van adresstickers aan het voorzien :) kan ik straks weer iets van mijn to do lijstje afvinken! En ik heb ze met een afbeelding die ook op het geboortekaartje staat gemaakt dus ik vind ze echt supersnoezig :rolleyes:

FoXii, droomwens79, Baby217 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Dit heb ik ook. Vannacht zo veel wakker gelegen.. Voor m'n gevoel de hele nacht. Kon m'n draai vannacht niet vinden. Niets lag lekker. Had ik nog niet eerder gehad, hopen dat 't vannacht beter is!

4. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik ga deze x een heeeel stuk minder kaarten sturen. Zo veel mensen die niet gekomen zijn of wat hebben laten horen. Dan krijgen ze ook geen kaartje meer van mij haha.

Wij moeten de naam en het kaartje nog uitkiezen:rolleyes:

5. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    @Fennec Fijn, hopelijk is het op deze manier snel te fixen!

@FoXii Spannend zeg, ik heb donderdag een soortgelijke afspraak, ligging bekijken en bespreken wat dan. Ik vind het erg spannend merk ik, de afgelopen tijd lag ze veel in stuit maar heb de afgelopen week ook vaak het gevoel dat ze dwars ligt. Vast ligt ze iig nog niet ;)

Wij maken kleine stapjes richting een knoop doorhakken over de naam, haha, het blijft lastig. Geboortekaartje hebben we dit weekend voor het eerst naar gekeken, denk dat ik deze week een proefdruk bestel, dat helpt miss ook om een klap op de naam te geven. Ik ga wel ook alvast adressen schrijven! Toen ik vorige week voor het laatst bij de fysio was zei ze dat ze uitkeek naar mn kaartje, goed dat ze het tegen me zei want ik had er nóóit aan gedacht daar een kaartje naar te sturen :p

6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

IMG_4200.JPG
    Hier gaan we vrijdag proefdruk aanvragen van ons geboorte kaartje. Ben reuze benieuwd nu al hihihi

Vanaf Vandaag officeel verlof:), helaas ben ik al andere halve week thuis, vorige week zelf nog 2 dagen in het ziekenhuis gelegen..

Vandaag mijn gipsenbuik laten maken, te leuk gewoon:D:D:D en zijn we geslaagd voor een klein lief presentje voor de kraamhulp alvast... (tenzij ze niet aardig is hahahaha)

Katsje, MissDonna, FoXii en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. droomwens79

Mijn broer en schoonzus hadden dat ook bij de 2de een stuk minder kaarten...

MissDonna vindt dit leuk.
  8. droomwens79

Morgen komt bij ons al die dingentjes binnen, en dan gaat van de week ook ons bed omhoog, ben alleen nu al bang om eruit te rollen, gek idee gewoon denk ik:rolleyes::rolleyes:

FoXii en Fennec vinden dit leuk.
  9. droomwens79

Wat fijn:):):)

Fennec vindt dit leuk.
  10. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Wel leuk zo'n gipsbuik! Ga je er nog iets speciaals mee doen? Ophangen/beschilderen of iets dergelijks?

11. droomwens79

Ja die mevr die hem vandaag gemaakt heeft gaat na de geboorte zijn geboortekaartje erin verwerken en zijn gegevens.. dus hij wordt dan uniek:)
    Hij komt te hangen in onze huiskamer in een een speciaal hoekje waar die die mooi tot zijn recht gaat komen

Fennec vindt dit leuk.
  12. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ahh leuk @droomwens79. Ik wil ook nog doen (zelf dan) even iemand vinden die me gaat helpen die van de eerste ligt er ook nog.

En hier geboortekaartje klaar alleen even goed opslaan en alvast betalen dat ze de enveloppen sturen :D
    En de naam tja blijft een dingetje ik heb gezegd ze gaat zo heette tenzij je met iets beters komt (manlief doet moeilijk maar verzint ook niks)

Bed hier is hoog genoeg gelukkig.

Ik vind allemaal wel beetje spannend en eng tegelijk. Ik ben zo klaar met zwanger zijn door de rug pijn maar toch wil ik ook nog niet dat het einde in de buurt komt :confused: de schopjes en bewegingen ga ik echt missen. Maar kijk ook wel uit na het moment dat mijn dochter haar zusje gaat zien. Tot nu toe kijkt ze er na uit ze zei laatst: mama het is tijd dat zusje komt het duurt te lang. :roflmao:

droomwens79, MissDonna en FoXii vinden dit leuk.
  13. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Gaaf die gipsbuik!

Hier bed wel al op klossen, vind het heerlijk maar ik ben zelf lang dus ik kan nu eigenlijk stuk makkelijker in en uit bed komen :)

Ik vind het nog zo moeilijk voor te stellen dat er over een paar weken alweer zon klein baby’tje in huis is en alles weer even helemaal anders wordt...
    Doe nu wel iedere dag iets qua voorbereiding om m’n lijstje af te kunnen werken anders word ik echt nerveus haha

Vandaag wel pittige dag, dochter is herstellende van de waterpokken en weerstand is niet zo best dus die is weer aan het hoesten en snotteren en wilde vandaag niet zo veel. Vanmorgen even uit laten razen in Monkeytown maar vanmiddag was het niet veel. En dat gepiep en gedrein werkte op mijn zenuwen :rolleyes:

droomwens79 vindt dit leuk.
  14. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Donderdag zou eigenlijk mijn laatste dag zijn maar mijn agenda was zo leeg dat ik hem maar heb opgenomen. Dus vandaag laatste dagje! Dat voelt heel gek haha. Straks lekker alles voorbereiden. Het gaat nu wel snel hoor

Evelieng, droomwens79, Baby217 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Baby217

Baby217 Actief lid

13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Geniet ervan!! Gaat snel nu idd. Lang naar uitkijken en dan ineens is het verlof er al :).

16. droomwens79

Tjeetje, moet echt wennen aan het feit verlof:rolleyes: altijd fulltime gewerkt en nu gewoon thuis:D
    Hebben jullie dat ook meiden?

Fennec, Baby217 en MissDonna vinden dit leuk.
  17. droomwens79

Heerlijk geniéten meis:thumup:

18. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik zit al paar weken thuis vanwege mijn bekken. Maar ben zo druk met vanalles regelen dat ik er nog niet echt van aan het genieten ben. Elke dag zit nog volgepland met allerlei dingen. o_O

19. mroz

mroz Bekend lid

11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik zit ook al een tijdje deels thuis dus het is wat meer geleidelijk gegaan. Ik probeer niet te veel op een dag te doen vanwege mn bekken, of iets opruimen vanwege nesteldrang, of boodschappen doen ofzo. Op sommige dagen kan ik genieten van de rust, dat ik minder meer hoef en lekker de hele dag kan netflixen, en sommige dagen ben ik alleen maar onrustig, depri en verveel ik me dood. Heeft vaak ook te maken met hoe ik de nacht ervoor heb geslapen....

20. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Haha deze vind ik zo leuk

Bijgevoegde bestanden:

Stormpy, Lalalola, Baby217 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina