Hier ook officieel verlof maar werk al vanaf 18 weken niet meer (ambulance). Nog wel even op de ic vervangend werk gedaan maar werd m ook niet. Kaartjes besteld, naam gekozen, babykamer bijna klaar. Nu alleen nog wachten op de baby maar keizersnede staat gepland voor 13 december! Nog precies 1 maand!
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ ♡ TwinMama4 (27 jaar) 3e & 4e kindje - They’re: GIRLS ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s November 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof Boef12 - intake gynaecoloog/plannen keizersnede? 15 november Droomwens79 - 34 weken echo Mroz - liggingsecho Evelieng - groei/liggingsecho 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof Lalalola - controle vk 21 november Missdonna - controle verloskundige FoXii - Controle GYN evt afspraak draaipoging maken 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 26 november TwinMama4 - geplande keizersnee (37.1 weken) 27 november Droomwens79 - controle vk 29 november Mama38 - controle in ziekenhuis 30 november Missdonna - start zwangerschapverlof Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY BOY (2) - GIRL (0) - totaal (2) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom
Oooh ik hoop zo dat we morgen ook al een datum krijgen en dat we er een beetje inspraak in hebben. Zou graag 10/11/12 dec willen, welke van die 3 maakt me niet uit.
Vandaag op controle geweest bij de Gyn. Onze kleine meid is nog steeds dwars en ligt ook nog steeds dwars. Volgende week moet ik terug komen en als ze dan nog niet gedraaid is maken we een draaiafspraak. Wel is mij verteld dat bij dwarsligging de kans 50% is dat dit lukt. Als het niet lukt word het dus een keizersnede, en mochten mn vliezen breken moet ik zoiezo gelijk naar het ziekenhuis toe komen.
Oh wouw op de ambulance. Gister toevallig nieuwe serie op tlc over ambulance zitten kijken lijkt me soms wel een heftig beroep dingen die je tegen komt! En spannend indd nog maar een maandje Ik hoop zelf ook rond de 12de te bevallen
Spannend hopelijk draait ze nog maar als ze al die tijd zo heeft gelegen dan zal ze wel eigenwijs blijven liggen
Dat denk ik ook.. en ga ik ook wel van uit.. en denk zelfs dat de draaipoging niet gaat helpen maar wil het toch zeker proberen! heb alles voor de baby over en anders maar een keizersnede al wil ik gewoon een natuurlijke bevalling.. als het zo is dan is het maar zo. zolang ze maar gezond en zonder problemen te wereld komt vind ik alles best!
Dag 2 van mij pre verlof pfff ben nog moeier dan dat ik op mijn werk zou zijn... Hoe ga ik dit nog 6 weken volhouden Vandaag weer veel te veel gedaan 2 wassen weggedraaid boodschappen stad en land af voor behang voor het trappengat ...man is flink aan de klus (mannelijke nesteldrang denk ik) Ik twijfel of ik überhaupt wel kaartjes ga sturen. Kost veel en beland uiteindelijk in de papierbak bij de mensen. Bovendien kondigen we het aan op fb telefoon Whatsapp enz dus waarom nog ?? Morgen weer een echo ik betwijfel of ze haar nu wel kunnen meten aangezien madam al met der koppie ingedaald is
Goede insteek lijkt me Wie weet merkt ze nu er minder ruimte komt toch ineens dat het veel lekkerder ligt met het hoofd naar beneden, fingers crossed. Ik ben erg gespannen voor de echo van donderdag. Ik heb het gevoel dat ze steeds tussen dwars en stuit wisselt, en dus nog best veel ruimte heeft. Ik merk dat ik toch wel een beetje bang ben voor de draaipoging, bij mn dochter wist ik niet wat ik kom verwachten maar deed het me zoveel pijn, en ik heb nu de hele zwangerschap al een hele gevoelige buik. Alleen het voelen bij de verloskundige is al vervelend genoeg, laag staan zo'n draaipoging. Maar goed, als het nodig is wil ik het wel proberen, maar zal ik bij zoveel pijn eerder aangeven dat het niet gaat.
Daar zijn ze dan..... Mijn twee kleine meisjes zijn inmiddels geboren met een duur van 35 weken en 2 dagen! Om 3uur werd ik wakker om te plassen, weer terug in bed werd ik rond 20 over 3 in eens overrompeld door gebroken vliezen. Ik dacht echt “huh, ben toch net wezen plassen.” En weer voelde ik iets lopen.. ik dacht zal toch geen bloed verlies zijn. Dus ik uit bed, en liep zo langs mijn benen naar beneden. Ik dus snel naar de wc gelopen en het vruchtwater liep er met straaltjes uit.. dus manlief geroepen dat mijn vliezen waren gebroken! schoonmoeder gebeld, ziekenhuis gebeld en manlief heeft haar gehaald ik ben beneden gaan zitten om te wachten en kreeg toen een klein beetje last van menstruatie krampen, niet pijnlijk gewoon wat vervelend, en zeurderig! Half 5 waren we in het ziekenhuis en kreeg de weeen wat vaker achter elkaar aan. Rond Half 6 erge persdrang dat ik dacht oh jee dit had ik met de aller eerste ook! en ging ze dus controleren want zou een keizersnee krijgen en alles was wel al opgeroepen maar moest dus wachten op het ok team. Gevoeld... volledige ontsluiting! What!!! Niks van gevoeld, geen weeen.. ja half uur voor de persdrang wat vervelend zeurderig maar niet dat ik dacht daar al te zitten met volledige ontsluiting! Moest ze dus weg puffen en anders ja dan kwamen ze gewoon zonder keizersnee, wat dus eigenlijk niet mag vanwege twee eerdere ks, Maarja tegenhouden was erg moeilijk haha O.K Team was er en toen zijn onze meisjes geboren om 6:20 en 6:21 uur middels een ks! Beide doen ze het goed. De kleinste weeg 1996 gram en haar zusje weegt 2296 gram. Ben in de wolken! de lichtste baby ligt in couveuse maar doet het echt uitstekend! De wat zwaardere baby ligt in wiegje onder de warmte lamp maar houd zichzelf goed op temperatuur al, alleen moet zij nog even ‘wennen’ aan de wereld! ❤️
Gefeliciteerd met jullie twee meisjes! Wat fijn om te horen daar ze het goed doen. Dikke knuffel en liefs!!
Wauw super gefeliciteerd meis Ik ben destijds met 37 weken bevallen ...wat een rijk gevoel he 2 babies ..weet er alles van lekker geniet nu ...mogen we weten hoe je ze hebt genoemd??
♡ Uitgerekend tussen 15 en 31 december 2018 ♡ 15 december 2018 ♡ FoXii (30 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL 16 december 2018 ♡ Haagsmeisje (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ littlemunchkin (30 jaar) 2e kindje - It's a: SUPRISE ♡ Evelieng (33 jaar) 3e kindje - It's a: BOY 17 december 2018 ♡ ♡ Riverdale87 (27 jaar) 2e & 3e kindje - They’re: GIRLS ♡ Stormpy (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 21 december 2018 ♡ boef12 (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL ♡ ♡ Layali01 (25 jaar) 1e & 2e kindje - It’s a: BOY & GIRL 22 december 2018 ♡ Mroz (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY 23 december 2018 ♡ Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL ♡ Krulletje87 (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY 24 december 2018 ♡ Droomwens79 (39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 25 december 2018 ♡ Baby217 (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY ♡ Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL 27 december 2018 ♡ Fennec (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL ♡ Mommy2016and2018 (29 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 28 december 2018 ♡ KakieLakie (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL ♡ Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY 29 december 2018 ♡ MissDonna (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY 30 december 2018 ♡ Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY BOY (11) - GIRL (14) - SURPRISE (1) Afspraken en echo’s November 14 november Mama38 - 34 weken echo Fennec - start zwangerschapsverlof Boef12 - intake gynaecoloog/plannen keizersnede? 15 november Droomwens79 - 34 weken echo Mroz - liggingsecho Evelieng - groei/liggingsecho 16 november Lalalola - start zwangerschapsverlof 19 november Mama38 - start zwangerschapsverlof Lalalola - controle vk 21 november Missdonna - controle verloskundige FoXii - Controle GYN evt afspraak draaipoging maken 24 november Katsje - start zwangerschapsverlof 27 november Droomwens79 - controle vk 29 november Mama38 - controle in ziekenhuis 30 november Missdonna - start zwangerschapverlof Geboren Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY & BOY Twinmama4 (35.2)- 13 nov - it's a : Girl & Girl BOY (2) - GIRL (2) - totaal (4) ☆ Sterretjes SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom