Uitgerekend 16 t/m 31 december 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mell0408, 8 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb al 3 dochters en om een lang verhaal kort te maken me placenta aanleg was niet goed en gaf niet genoeg door na de baby's en de navelstreng doorbloeding waardoor ze tekort kwamen einde begon het vruchtwatertekort en daardoor werd ik ingeleid omdat ze buiten me buik meer krijgen dan via mij en dus max de 5 pond haalde me jongste zat iets daaronder ,
    bij de laatste 2 was het met 38 weken en me oudste dochter moest ik spoedinleiding met 37 weken daardoor.

    Liep vanaf week 10 bij de eerste en andere twee vanaf begin bij de gyneacoloog en ook deze keer zei de verloskundige aan de telefoon is het beter om na de echo via de gyneacoloog te lopen door me eerdere zwangerschappen.
     
    boerderijmama vindt dit leuk.
  2. Meerkoet

    Meerkoet Actief lid

    13 jul 2018
    124
    65
    28
    Vrouw
    In de sloot
    Hier ook die pijn onderin mijn buik .
    Het gevoel dat je menstruatiekramp heb ofzo.
    Denk dat het gewoon het groeien is en alles moet natuurlijk ruimte maken.
    Mijn buik is savonds al mega, heel irritant.
    Weet niet hoe ik dat moet verbergen.
    Shirts die normaal losjes zitten, zitten nu strak met zichtbaar een buikje :(

    Fijne Pasen allemaal!
     
  3. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb niet meer onthouden wat er allemaal gezegt is, mijn geheugen is zo slecht geworden ! Echt een drama.

    Vorige keer hebben wij het verteld met een rompertje waarop stond jullie worden opa en oma. Heb het alleen wel via de post gedaan zodat schoonouders/stiefouders en mijn ouders het op de zelfde dag wisten. Mijn ouders wonen 2 uur rijden van ons vandaan.
    Deze keer heb ik op Ali express een shirt met big sister besteld voor onze dochter, dan wil ik een foto maken dat zij het shirt aan heeft en echo vast heeft. Deze in een fotolijstje net ik word grote zus en die ook opsturen. Omdat ik geen eerdere mogelijkheid heb om langs te gaan dan dat ik straks 16 weken ben :eek:

    Verder kwa kwaaltjes dacht ik eerst nergens last van te hebben, nu met vlagen misselijk. En als ik te lang niks eet dan word ik slap en misselijk. Soms ook wat krampjes in mijn buik, naar voel dat vooral mijn darmen zijn. Heb ook een chronische darm aandoening dus mijn darmen reageren er nu sterk op. Maarja gaat wel weer over;)
     
  4. Jolie2

    Jolie2 Actief lid

    20 apr 2019
    205
    139
    43
    Vrouw
    Hier ook regelmatig kramp waar ik van schrik, om hier te lezen dat zoveel mensen dit hebben is wel echt een geruststelling. Alhoewel de verloskundige dit ook al gezegd had, maar toch hè....
    K had niet van tevoren verwacht dat het zo spannend zou zijn.
     
    Vlindertje95 vindt dit leuk.
  5. es89

    es89 Bekend lid

    17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Heb denk ik mn toegangs-ticket voor dit forum gekregen. Wij hebben op een natuurlijke manier onze dochter gekregen. Ze is nu net 3 jaar oud. We proberen al ruim een jaar een broertje of een zusje te creëeren. Dit lukte niet. Bleek dat mijn man erg slecht zaad had. Direct door naar ICSI en poging 1 is geslaagd. Vandaag, 8 dagen na de terugplaatsing (12 DPO) een positieve test. 26 april is onze officiële testdag vanuit de fertiliteitskliniek. Dan nog een keer testen en bellen. Als het goed is dan rond 7 mei de eerste echo (6 weken). Wij zijn ZOOOO blij. Uitgerekende datum zou 31 december zijn. Maargoed, dat kan nog veranderen na de termijnecho natuurlijk. Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    boerderijmama, clarajilla, Maja88 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Gefeliciteerd en welkom :thumup:
     
    es89 vindt dit leuk.
  7. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom aan alle nieuwe! Gefeliciteerd. :D
    Toch wel geruststellend om te lezen dat jullie ook wel wat pijntjes hebben af en toe.
    Gisteren naar de baby planet geweest met een vriendin die 6 weken verder is dan ik. Pffff wat overweldigend al die keus en spullen. En dan lees je online al die dingen waar je over na moet denken en regelen. Mijn hemel haha. Ik moet er maar eens even goed voor gaan zitten en nadenken met manlief. :p
    Wel een super leuk jumpsuit en jurkje gekocht. Die nu al leuk staan maar waar ook nog een dikke buik bij in past. Want die darmen protesteren echt tegen mijn normale spijkerbroeken op het moment...
     
  8. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Welkom nieuwe dames. Gefeliciteerd.

    Lees dat de meesten al echt een darmenbuikje hebben. Ik heb na de vorige zwangerschap echt een randje babyvet overgehouden en bij mij zie je dus nog echt niks. Maargoed ben lang en heel slank zn 56 kilo.

    @Nora92 Je heb nog even de tijd om na te denken;)

    Hier gister om zolder maar is gaan snuffelen wat ik allemaal nog heb van mijn zoontje. Heb ook een hoop weggegeven aan een collega van mij. Waarschijnlijk moet ik alleen een nieuwe wagen en kleertjes.
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  9. Heather

    Heather Actief lid

    2 apr 2019
    123
    91
    28
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe dames!

    Ik worstel echt met het ‘dikker’ worden. Ik kan mijn buik nu al niet meer echt inhouden. Nu weet ik dat dat door de zwangerschap komt maar zo ervaar ik het niet. Het is mijn 3e zwangerschap en het is logisch dat de buik wat eerder uitzet maar irritant vind ik het wel. Ook omdat wij het echt niet willen vertellen tot waarschijnlijk rond de 13weken.

    Wat betreft die menstruatieachtige pijn: dat is bandenpijn! En ik ben er juist niet bang voor maar vind het juist erg prettig want dan weet ik dat het allemaal nog aan het groeien is! Ik heb soms ook felle steken maar dat herken ik ook van mijn vorige zwangerschappen, toch vind ik die nog wel eng.

    Ik ben trouwens dus met vlagen misselijk maar ik ben er achtergekomen dat juist te veel eten mij misselijk maakt. Ik probeer nu dus kleinere porties te eten (ik ben echt een gezelligheidseter dus dat is even zelfdiscipline tijdens de paasdagen).

    Hier komt de kleine denk ik ook wel ruim voor kerst. Ze laten hier je niet voorbij de 41weken lopen, en mijn 2 kids zijn beiden vroeg gekomen, 1 natuurlijk en 1 ingeleid. Maar zou natuurlijk alsnog kunnen, als mijn uitgerekende datum wat naar achteren schuift valt kerst binnen de 41 weken.
     
    girlmom1989 vindt dit leuk.
  10. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook lang en slank 55 kilo met een platte buik en door de darmenbuikje nu ineens niet zo plat meer een paar dagen.
    Heb nu gewoon van die bigshirts gehaald voor boven me jeans valt het ook minder op als ik me kids naar school breng na de vakantie.
     
  11. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb wel wat overgewicht maar vooral een slappe onderbuik door de vorige zwangerschappen, dat onderste randje wat normaal slap is, is vooral ‘s avonds ineens opgevuld. Ik vind het niet zo erg, ziet er beter uit dan dat slappe :roflmao:
     
    Mell0408 vindt dit leuk.
  12. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik had een heleboel gemist aan berichtjes. Even bijgelezen!

    Hier beginnen de symptomen een beetje te verminderen. Nogsteeds flinke buik maar minder last van.

    Had eergisteren een korte zwangerschapsjeuk aanval, dat had ik bij de jongste in t laatste trimester opeens.

    Ik begin t affentoe al te vergeten. Voel me 20x beter dan begin van de week.
     
  13. Maja88

    Maja88 Actief lid

    7 nov 2018
    279
    229
    43
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde als jij. Geen symptomen, behalve snachts plassen en extreem vroeg op.

    Ik heb het gisteren aan mijn zus verteld, zij heeft na 2 jaar proberen de moed opgegeven. Ik was bang dat het haar een beetje zou steken, dus ik heb het gewoon aan haar gevraagd of het niet lastig voor haar was om te horen. Ze reageerde super positief en is natuurlijk heel blij voor ons. Dus ik zou het 1 op 1 met je vriendin bespreken en gewoon eerlijk aangeven dat je je zorgen maakt dat het haar misschien pijn doet. Tenslotte houdt ze van je en gunt ze het jou ook.
     
  14. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Hoi allemaal! Ik denk dat ik ook wel wil meeschrijven. Het is allemaal nog erg pril, maar ik zet mezelf toch alvast op de lijst. Ik ben hier een tijd niet actief geweest omdat ik in januari 2018 ben bevallen van ons eerste kindje, een meisje. Mijn eerste zwangerschap heeft 2 jaar geduurd en uiteindelijk dmv hormonen zwanger geraakt. Ik had nooit gedacht dat het nu zonder zou kunnen en dan ook nog zo snel.. Ik ben dus nog een beetje in shock! In mei heb ik pas een eerste echo en afspraak, maar na beetje zelf gerekend te hebben denk ik dat ik rond 19-12 ben uitgerekend.

    ♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡


    16 december
    CVG - 3e kindje - onbekend
    Myrthew - 1ste kindje- onbekend

    17 december
    Vrauwke - 2e kindje - onbekend
    Heather - 3e kindje - onbekend
    Roos28 - 3e kindje - onbekend

    18 december
    Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend
    Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend
    Mell0408 - 2e kindje - onbekend

    19 december
    JK84 - 2e kindje - onbekend

    20 december

    21 december

    Nora92 - 1e kindje - onbekend

    22 december
    Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend

    23 december

    24 december

    Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend

    25 december

    26 december

    Marisje89 - 2e kindje - onbekend

    27 december

    Maja88 - 2e kindje - onbekend

    28 december

    Kim11 - 3e kindje - onbekend
    Irene2 - 1e kindje - onbekend


    29 december

    30 december

    31 december


    -----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (15)
    -----------------------------------------------

    Afspraken en echo's

    24 april: Myrthew 1e echo
    30 april: Vrauwke eerste echo vk
    1 mei: Mell0408 eerste echo
    1 mei: Jvsd92 tweede echo
    1 mei: Vlinder1083 eerste echo
    8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige
    8 mei: JK84: eerste echo
    9 mei: Roos28 eerste echo
    10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK
    10 mei: CVG eerste echo
    13 mei: Nora92 eerste echo
    15 mei: CVG intake verloskundige
    15 mei: JK84 intake verloskundige
    16 mei: Marisje89 eerste echo
    16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven)
    22 mei: Mell0408 termijnecho
    5 juni: Nora92 termijnecho
    6 juni: Roos28 tweede echo
    24 juni: Nora92 intake verloskundige


    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
     
  15. es89

    es89 Bekend lid

    17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    ♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡

    16 december
    CVG - 3e kindje - onbekend
    Myrthew - 1ste kindje- onbekend

    17 december
    Vrauwke - 2e kindje - onbekend
    Heather - 3e kindje - onbekend
    Roos28 - 3e kindje - onbekend

    18 december
    Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend
    Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend
    Mell0408 - 2e kindje - onbekend

    19 december
    JK84 - 2e kindje - onbekend

    20 december

    21 december

    Nora92 - 1e kindje - onbekend

    22 december
    Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend

    23 december

    24 december

    Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend

    25 december

    26 december

    Marisje89 - 2e kindje - onbekend

    27 december

    Maja88 - 2e kindje - onbekend

    28 december

    Kim11 - 3e kindje - onbekend
    Irene2 - 1e kindje - onbekend


    29 december

    30 december

    31 december

    Es89- 2e kindje- verrassing
    -----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (15)
    -----------------------------------------------

    Afspraken en echo's

    24 april: Myrthew 1e echo
    30 april: Vrauwke eerste echo vk
    1 mei: Mell0408 eerste echo
    1 mei: Jvsd92 tweede echo
    1 mei: Vlinder1083 eerste echo
    8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige
    8 mei: JK84: eerste echo
    9 mei: Roos28 eerste echo
    10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK
    10 mei: CVG eerste echo
    13 mei: Nora92 eerste echo
    15 mei: CVG intake verloskundige
    15 mei: JK84 intake verloskundige
    15 mei: Es89 eerste echo
    16 mei: Marisje89 eerste echo
    16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven)
    22 mei: Mell0408 termijnecho
    5 juni: Nora92 termijnecho
    6 juni: Roos28 tweede echo
    24 juni: Nora92 intake verloskundige


    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
     
  16. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Wat super leuk! Van harte gefeliciteerd en wat een bijzondere datum!
     
    es89 vindt dit leuk.
  17. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Leuk he al die babysoullen! Ik hoef nu bijna niks haha dus vind winkelen ook niet leuk tot we geslacht weten!! Zoveel keuze idd haha
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  18. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Ik werd zo onzeker dat ik geen kwaaltjes heb (behalve opgezette buik en wat moe) dat ik een test deed en de test lijn is nog duidelijker dan de controle lijn haha... bij mijn zoontje was ik nu echt al moe namelijk... nou dan maar genieten dat ik me zo goed voel! :)
     
    Nora92, clarajilla en girlmom1989 vinden dit leuk.
  19. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Irene2 , wilde ook nog op je reageren. Wat ik heel fijn vond toen bij mijn dochter is dat mensen het me wel gewoon vertelde. Vriendin van mij heeft het 5x uit gesteld omdat ze het niet durfde te vertellen. Maar al die keren had ik allang door dat ze zwanger was, maar ik durfde het niet te vragen. Dat vond ik eigenlijk nog erger, het wel te weten maar niet de bevestiging te hebben/krijgen van haar. Toen ze het eenmaal na 14 weken verteld had vond ik het oke, en gunde ik het haar!
     
  20. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡

    16 december
    CVG - 3e kindje - onbekend
    Myrthew - 1ste kindje- onbekend
    Clarajilla - 2e kindje - onbekend

    17 december
    Vrauwke - 2e kindje - onbekend
    Heather - 3e kindje - onbekend
    Roos28 - 3e kindje - onbekend

    18 december
    Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend
    Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend
    Mell0408 - 2e kindje - onbekend

    19 december
    JK84 - 2e kindje - onbekend

    20 december

    21 december

    Nora92 - 1e kindje - onbekend

    22 december
    Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend

    23 december

    24 december

    Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend

    25 december

    26 december

    Marisje89 - 2e kindje - onbekend

    27 december

    Maja88 - 2e kindje - onbekend

    28 december

    Kim11 - 3e kindje - onbekend
    Irene2 - 1e kindje - onbekend


    29 december

    30 december

    31 december

    Es89- 2e kindje- verrassing
    -----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (15)
    -----------------------------------------------

    Afspraken en echo's

    24 april: Myrthew 1e echo
    30 april: Vrauwke eerste echo vk
    1 mei: Mell0408 eerste echo
    1 mei: Jvsd92 tweede echo
    1 mei: Vlinder1083 eerste echo
    3 mei: Clarajilla eerste echo
    8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige
    8 mei: JK84: eerste echo
    9 mei: Roos28 eerste echo
    10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK
    10 mei: CVG eerste echo
    13 mei: Nora92 eerste echo
    15 mei: CVG intake verloskundige
    15 mei: JK84 intake verloskundige
    15 mei: Es89 eerste echo
    16 mei: Marisje89 eerste echo
    16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven)
    22 mei: Mell0408 termijnecho
    5 juni: Nora92 termijnecho
    6 juni: Roos28 tweede echo
    24 juni: Nora92 intake verloskundige


    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
     

Deel Deze Pagina