♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡ 16 december CVG - 3e kindje - onbekend Myrthew - 1ste kindje- onbekend Clarajilla - 2e kindje - onbekend 17 december Vrauwke - 2e kindje - onbekend Heather - 3e kindje - onbekend Roos28 - 3e kindje - onbekend 18 december Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend Mell0408 - 2e kindje - onbekend 19 december JK84 - 2e kindje - onbekend 20 december 21 december Nora92 - 1e kindje - onbekend RachelleNM - 2e kindje - onbekend AHVDB - 1e kindje - verrassing Mriek86 - 2e kindje - onbekend 22 december Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend Jolie2-1e kindje-onbekend Vlindertje95-1e kindje-onbekend 23 december 24 december Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend MGea1989 - 2e kindje - onbekend 25 december 26 december Marisje89 - 2e kindje - onbekend 27 december Maja88 - 2e kindje - onbekend 28 december Kim11 - 3e kindje - onbekend Irene2 - 1e kindje - onbekend 29 december 30 december 31 december Es89- 2e kindje- verrassing Lightblue - 4e kindje - verrassing ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (16) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 24 april: Myrthew 1e echo 30 april: Vrauwke eerste echo vk 1 mei: Mell0408 eerste echo 1 mei: Jvsd92 tweede echo 1 mei: Vlinder1083 eerste echo 3 mei: Clarajilla eerste echo 6 mei: MGea1989 eerste echo 8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige 8 mei: JK84: eerste echo 9 mei: Roos28 eerste echo 9 mei: AHVDB eerste echo 9 mei: RachelleNM eerste echo en intake VK 10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK 10 mei: CVG eerste echo 10 mei: Mriek86 eerste echo 13 mei: Nora92 eerste echo 15 mei: CVG intake verloskundige 15 mei: JK84 intake verloskundige 15 mei: Es89 eerste echo 15 mei: Vlindertje95 1e echo/intake 16 mei: Marisje89 eerste echo 16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven) 22 mei: Mell0408 termijnecho 23 mei: Irene2 eerste echo 28 mei: Irene 2 intake verloskundige 29 mei: Jolie2 termijnecho 5 juni: Nora92 termijnecho 6 juni: Roos28 tweede echo 24 juni: Nora92 intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
Wat grappig dat we precies gelijk lopen! Ik had 12 april een tp van een 3 daagse verse tp! Super fijn dat het zo snel gelukt is he? Ik kan het nog steeds bijna niet geloven. Bloedingen lijkt me niet fijn, maakt het je niet onzeker? Ik ben heel erg moe, mijn borsten doen zeer en ben af en toe misselijk. Dus ik doe elke middag een slaapje. Morgen weer aan het werk, dan misschien maar even een dutje als ik thuis ben! Hebben jullie het al aan iemand verteld?
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡ 16 december CVG - 3e kindje - onbekend Myrthew - 1ste kindje- onbekend Clarajilla - 2e kindje - onbekend 17 december Vrauwke - 2e kindje - onbekend Heather - 3e kindje - onbekend Roos28 - 3e kindje - onbekend 18 december Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend Mell0408 - 2e kindje - onbekend 19 december JK84 - 2e kindje - onbekend 20 december 21 december Nora92 - 1e kindje - onbekend RachelleNM - 2e kindje - onbekend AHVDB - 1e kindje - verrassing Mriek86 - 2e kindje - onbekend 22 december Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend Jolie2-1e kindje-onbekend Vlindertje95-1e kindje-onbekend 23 december 24 december Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend MGea1989 - 2e kindje - onbekend 25 december 26 december Marisje89 - 2e kindje - onbekend 27 december Maja88 - 2e kindje - onbekend 28 december Kim11 - 3e kindje - onbekend Irene2 - 1e kindje - onbekend 29 december 30 december 31 december Es89- 2e kindje- verrassing Lightblue - 4e kindje - verrassing Luna87 - 1e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (16) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 24 april: Myrthew 1e echo 30 april: Vrauwke eerste echo vk 1 mei: Mell0408 eerste echo 1 mei: Jvsd92 tweede echo 1 mei: Vlinder1083 eerste echo 3 mei: Clarajilla eerste echo 6 mei: MGea1989 eerste echo 8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige 8 mei: JK84: eerste echo 9 mei: Roos28 eerste echo 9 mei: AHVDB eerste echo 9 mei: RachelleNM eerste echo en intake VK 10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK 10 mei: CVG eerste echo 10 mei: Mriek86 eerste echo 13 mei: Nora92 eerste echo 15 mei: CVG intake verloskundige 15 mei: JK84 intake verloskundige 15 mei: Es89 eerste echo 15 mei: Vlindertje95 1e echo/intake 16 mei: Marisje89 eerste echo 16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven) 16 mei: Luna87 eerste echo 22 mei: Mell0408 termijnecho 23 mei: Irene2 eerste echo 28 mei: Irene 2 intake verloskundige 29 mei: Jolie2 termijnecho 5 juni: Nora92 termijnecho 6 juni: Roos28 tweede echo 24 juni: Nora92 intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
Ja het maakt me best onzeker. Maar heb vrijdag de uitslag doorgebeld aan de kliniek en het erover gehad. Zij kunnen natuurlijk geen garanties geven maar konden me best geruststellen voor nu. Ik bloed aan t einde van de middag/ avond. Waterig helderrood. Ik vloei niet (dus alleen bij afvegen zie ik het) en heb verder geen krampen. Ze vertelde dat door de stimulatie alles veel beter doorbloed is en nog op spanning staat. Dus het klonk ze niet vreemd en gek. Daardoor ben ik wel iets geruster Maar leuk dat we gelijk oplopen. Hoop dat je snel minder last gaat krijgen van die moeheid.. is wel zo fijn als je moet werken haha!
Lieve meiden, Ik lees hier al even mee maar de groep is zo groot dat ik het overzicht soms een beetje kwijt raak. Met deze reden en omdat ik graag wil schrijven met 'lotgenoten' heb ik een onderwerp geopend onder kopje 'Ik ben zwanger' na de mmm (eind 2019/begin 2020) uitgerekend'. Voor wie interesse heeft hier mee te schrijven? Ik wil jullie veel succes wensen en hoop dat iedereen een onbezorgde zwangerschap mag hebben! Xxx
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡ 16 december CVG - 3e kindje - onbekend Myrthew - 1ste kindje- onbekend Clarajilla - 2e kindje - onbekend 17 december Vrauwke - 2e kindje - onbekend Heather - 3e kindje - onbekend Roos28 - 3e kindje - onbekend 18 december Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend Mell0408 - 2e kindje - onbekend 19 december JK84 - 2e kindje - onbekend 20 december 21 december Nora92 - 1e kindje - onbekend RachelleNM - 2e kindje - onbekend AHVDB - 1e kindje - verrassing Mriek86 - 2e kindje - onbekend 22 december Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend Jolie2-1e kindje-onbekend Vlindertje95-1e kindje-onbekend 23 december 24 december Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend MGea1989 - 2e kindje - onbekend 25 december 26 december Marisje89 - 2e kindje - onbekend 27 december Maja88 - 2e kindje - onbekend 28 december Kim11 - 3e kindje - onbekend Irene2 - 1e kindje - onbekend 29 december 30 december 31 december Es89- 2e kindje- verrassing Lightblue - 4e kindje - verrassing Luna87 - 1e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (16) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 24 april: Myrthew 1e echo 30 april: Vrauwke eerste echo vk 1 mei: Mell0408 eerste echo 1 mei: Jvsd92 tweede echo 1 mei: Vlinder1083 eerste echo 3 mei: Clarajilla eerste echo 6 mei: MGea1989 eerste echo 8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige 8 mei: JK84: eerste echo 9 mei: Roos28 eerste echo 9 mei: AHVDB eerste echo 9 mei: RachelleNM eerste echo en intake VK 9 mei: Kwebbelsnoes 1e echo en intake vk 10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK 10 mei: CVG eerste echo 10 mei: Mriek86 eerste echo 13 mei: Nora92 eerste echo 15 mei: CVG intake verloskundige 15 mei: JK84 intake verloskundige 15 mei: Es89 eerste echo 15 mei: Vlindertje95 1e echo/intake 16 mei: Marisje89 eerste echo 16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven) 16 mei: Luna87 eerste echo 22 mei: Mell0408 termijnecho 23 mei: Irene2 eerste echo 28 mei: Irene 2 intake verloskundige 29 mei: Jolie2 termijnecho 5 juni: Nora92 termijnecho 6 juni: Roos28 tweede echo 24 juni: Nora92 intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡ 16 december CVG - 3e kindje - onbekend Myrthew - 1ste kindje- onbekend Clarajilla - 2e kindje - onbekend 17 december Vrauwke - 2e kindje - onbekend Heather - 3e kindje - onbekend Roos28 - 3e kindje - onbekend 18 december Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend Mell0408 - 2e kindje - onbekend 19 december JK84 - 2e kindje - onbekend 20 december 21 december Nora92 - 1e kindje - onbekend RachelleNM - 2e kindje - onbekend AHVDB - 1e kindje - verrassing Mriek86 - 2e kindje - onbekend 22 december Girlmom1989 - 4e kindje - onbekend Jolie2-1e kindje-onbekend Vlindertje95-1e kindje-onbekend 23 december 24 december Kwebbelsnoes - 3e kindje - onbekend MGea1989 - 2e kindje - onbekend 25 december 26 december Marisje89 - 2e kindje - onbekend 27 december Maja88 - 2e kindje - onbekend 28 december Kim11 - 3e kindje - onbekend Irene2 - 1e kindje - onbekend 29 december 30 december 31 december Es89- 2e kindje- verrassing Lightblue - 4e kindje - verrassing Luna87 - 1e kindje - onbekend Jale - 3e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (17) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 24 april: Myrthew 1e echo 30 april: Vrauwke eerste echo vk 1 mei: Mell0408 eerste echo 1 mei: Jvsd92 tweede echo 1 mei: Vlinder1083 eerste echo 3 mei: Clarajilla eerste echo 6 mei: MGea1989 eerste echo 8 mei: Vlinder1083 intake verloskundige 8 mei: JK84: eerste echo 9 mei: Roos28 eerste echo 9 mei: AHVDB eerste echo 9 mei: RachelleNM eerste echo en intake VK 9 mei: Kwebbelsnoes 1e echo en intake vk 10 mei: Kim11 eerste echo en intake VK 10 mei: CVG eerste echo 10 mei: Mriek86 eerste echo 13 mei: Nora92 eerste echo 15 mei: CVG intake verloskundige 15 mei: JK84 intake verloskundige 15 mei: Es89 eerste echo 15 mei: Vlindertje95 1e echo/intake 16 mei: Marisje89 eerste echo 16 mei Girlmom1989 eerste echo (van daaruit bepalen als ik bij de verloskunde mag blijven) 16 mei: Luna87 eerste echo 22 mei: Mell0408 termijnecho 23 mei: Irene2 eerste echo 28 mei: Irene 2 intake verloskundige 29 mei: Jolie2 termijnecho 5 juni: Nora92 termijnecho 6 juni: Roos28 tweede echo 24 juni: Nora92 intake verloskundige WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
Woensdag echo woensdag echo woensdag echo can’t wait!! Ik heb het meeste last aan het einde van de dag. Heel moe en dan begint de misselijkheid. Heb gemerkt dat ik mijn eten dan klaar moet hebben; dus voor meer dagen koken. Anders jan ik makkelijk iedere avond alleen een boterham eten... Ben zo benieuwd weer naar de echo
Spannend dat de eerste echo’s er al aan komen Ik moet nog 11 dagen geduld hebben haha.. Ik had het vanmorgen ineens op mijn heupen. Slaapkamers en badkamer gesopt, gezogen en gedweild, toilet beneden gedaan en beneden gestofzuigd en gedweild. Alle bedden afgehaald, ramen wijd open, de geur van schoonmaakmiddel Nu ben ik kapot De keuken moet ook nog, maar dat is voor morgen, want moet vanmiddag ook nog naar een verjaardag
Dan komt er meer uit jouw handen dan hier @kwebbelsnoes. Ik wil wel maar lichamelijk wil het niet. Denk door een lage bloeddruk... sowieso al niet zo hoog maar weet nog bij de twee oudsten dat ik zittend aan het koken was omdat lang staan gewoon niet ging.... en op het einde was het zelfs nog laag 90/50 ofzo.... nu ook wel wat gedaan, even kamers afgenomen en wastafel schoongemaakt maar dan wordt ik al weer licht in mn hoofd....
Hier ook super lage bloeddruk van mijzelf en tijdens zwangerschappen veel lager. Merk er zelf niet heel veel, soms een momentje van duizelig zijn
Doe ik ook zeker als ik vrij ben. Helaas de rest van de week werken en geen tijd om te liggen. Maar zodra ik thuis kom ga ik dan wel languit, na een half uurtje weer op en dan na t eten lig ik wel rond 9 max 10 in mn bed. Ik trek t momenteel gewoon niet langer. Misselijkheid is weg, alleen de vermoeidheid merk ik wel. Zijn er meer die niet meer misselijk zijn? Ik vind dat ergens heel raar.
Hier ook bij geen kwaaltjes. Ja af en toe misselijk. Maar dan ook goed misselijk. Vooral als ik op het werk ben dan ben ik toch drukker bezig dan thuis. vermoeidheid hier ook volop aanwezig. Lig rond max 10 uur op bed. Vannacht echt amper kunnen slapen. Werd wakker van een serieuze pijn net onder het borstbeen aan de bovenkant van de buik. Wist even niet meer hoe ik moest liggen zitten en staan. En toen ik eindelijk sliep schreeuwde mijn zoontje want die had een gigantische bloedneus. Sta je dan midden in de nacht al het beddengoed inclusief het dekbed en zijn kussen te wassen. Ben nu echt doodop. Nog even wachten tot meneertje goed slaapt en dan ga ik er snel achteraan
Ik ben wat minder ver dan jullie maar ik ben nog steeds niet misselijk. Mis het totaal niet haha. Wanneer kwam dit opzetten bij jullie?
Ik ben vooral aan het einde van de dag misselijk, vanaf een uur of 4/5. Op datzelfde moment slaat de vermoeidheid toe. Een kom soep en een warm bad helpt goed, en dan lig ik altijd wel voor 9 uur in bed. Slaap rond 10/11 uur. Ben al blij dat ik momenteel nog geen ochtend misselijkheid heb!
Hier ook nog helemaal niet misselijk, ook weinig andere kwaaltjes. Was vandaag wel erg moe, maar was ook echt zo'n saaie niks doe dag en daar wordt ik altijd moe van gek genoeg.
Hier werd ik vanavond op het werk ineens misselijk. Was voor de bewoners eitjes bakken, moest echt me best doen om niet over te geven. Had ook geen honger meer. Heb een klein beetje soep gegeten maar dat was het dan ook. Tot 22.00 toen kreeg ik ineens honger dus maar 2 sneetjes brood gesmeerd. Nu net thuis maar heb nog wel trek in wat xd
Ik kan heel de dag eten haha Buik blijft pijn doen, misselijkheid valt gelukkig nog mee. Wel misselijk maar nog niet gespuugd gelukkig. Hopelijk blijft dat zo. Bij de jongste lag ik met 6 weken al in het ziekenhuis aan het infuus.