Die zit er duidelijk hoor, mijn echo met 6.2 was niet veel groter. Heb je een inwendige of uitwendige echo gehad? Uitwendig was er ook niet veel te zien bij mij, inwendig meer. Die staat een x aantal dagen terug hier ergens tussen.
Herkend iemand naaldsteken in/rondom baarmoeder? Echt korte scherpe kleine steekjes. Geen krampen.. Ook niet constant..
Toevallig! Ik hand het vorige week woensdag toevallig ook voor de echo. En nu kijk ik Ajax. Misschien heeft het dan met spanning te maken?
Heb er dinsdag wakker van gelegen langdurige krampen in combinatie met steken, maar hield al week niks binnen. Vanaf gisteren ben ik wel van het overgeven af gelukkig en steken ook niet meer gevoeld tot nu toe.
Ik spiek nog mee reageer alleen later heb het de komende 2 maanden doordeweeks druk vandaar dat ik mezelf ff van de lijst heb gehaald
Bij mij hebben beide ook niet geholpen nu wel van het spugen af alleen licht misselijk maar dat hoort erbij
Ik wil heeeeel graag aankomen ben alleen bij me eerste 20 kilo aangekomen van 67 naar 97 gegaan,andere twee viel ik begin af en uiteindelijk 10 kilo bijgekomen heel de zwangerschap. Nu alweer van 63 naar 59 door me zieke week,dus ga zoveel mogenlijk inhalen komende weken om weer bij me startgewicht te komen.
Hoi dames! Bedankt voor jullie reacties! Ik heb alleen een uitwendige echo gehad. Volgende week MOET er een kloppend hartje te zien zijn, anders is het geen goede zwangerschap.
Dames! Er zijn best veel echo’s deze dagen, houden jullie ons op de hoogte? Vandaag ook een stuk of 4 toch? Morgen heb ik de eerste echo. Bewust niet te vroeg, maar ben wel zenuwachtig. Met ruim 8 weken moet er toch wel een kloppend hartje zijn.
Wij hebben net een mooie echo gehad!!! Voor nu 7 weken en 3 dagen, over 2,5 week mag ik alweer voor de termijnecho, joepie!!