Uitgerekend 16 t/m 31 december 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mell0408, 8 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Jaa! Dus toch die oploop! Zo blij voor je. Hopelijk nu een plakkertje!
     
    kwebbelsnoes vindt dit leuk.
  2. CVG

    CVG Actief lid

    1 mrt 2012
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
     
  3. Roos28

    Roos28 Actief lid

    1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik kom juist van mijn werk! Even gaan melden dat ik zwanger ben... ik moet nog werken tot 23april en dan gaat mijn zwangerschapsverlof in... heeeel veeeel tijd dus om alles voor te bereiden!
    Verder nog steeds misselijk ik vlagen,heel pijnlijke borsten en mijn buik is al opgezwollen het lijkt of ik al 4 maand ben... heel raar... verder spannend afwachten naar de eerste echo op 9 mei... vanavond nog eens bloed laten trekken om te kijken of mijn hcg goed stijgt... en hoe is het met jullie vandaag?
     
  4. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wauw, wat vroeg met verlof! Doe je gevaarlijk werk?

    Weet iemand hier trouwens hoe het ook alweer zat met nachtdiensten tijdens de zwangerschap? Vanaf wanneer hoef je die niet meer te draaien?
     
  5. Roos28

    Roos28 Actief lid

    1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben verpleegkundige op een dementerende afdeling... dus dat is vrijwel direct thuis... nachtdiensten mag je niet meer draaien van de moment dat je zwanger bent!
     
  6. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik wil liever nog even wachten met vertellen dat ik zwanger ben, dus zal voorlopig de nachtdiensten nog wel draaien, maar ik draai er maar 1 of 2 per maand, dus dat is wel te overzien.
    Ik werk in de kraamzorg, we starten altijd met een avond- en/of nachtwacht voor partusassistentie en aansluitend een zorg van gemiddeld 8 dagen, dus moet sowieso nog maar zien hoe lang ik dat vol ga houden
     
  7. Heather

    Heather Actief lid

    2 apr 2019
    123
    91
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom kwebbel!

    @Roos28 wou wat vroeg al met verlof! Wist niet dat dat bestond!

    Ik hou het voorlopig nog voor mezelf op werk, ik denk dat het nogal een ding gaat zijn.

    Ik voel me trouwens echt prima vergeleken met Mn vorige zwangerschappen. Nog niet moe, niet heel erg misselijk, niet veel bandenpijn. Maar vooral de moeheid valt me op, dat dat minder is dan vorige keren. Hopelijk blijft dat zo!

    Ik heb de vk gebeld en heb 10 mei mijn eerste echo. Wat duurt dat nog lang voor mijn gevoel...
     
  8. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier gaan ze het ook niet waarderen op mijn werk denk ik. Ik ben net aan het reïntegreren na een burn-out en ben nog lang niet volledig beter en dan als ik straks weer volledig werk kan ik weer met verlof, dus ik stel het ook nog even uit
     
  9. EveH

    EveH Actief lid

    10 mrt 2019
    246
    249
    43
    Vrouw
    Hoi dames!

    Ik hoop dat ik mij hier ook mag bijvoegen. Ik had mij al aangemeld op het andere topic voor zwangere dames in december maar ik vind het ook wel leuk om hier mee te kletsen met vrouwen die rond dezelfde datum zijn uitgerekend. En leuk om bekenden van mijn nod groepje te zien :D :D Ik hoop heeel erg dat iedereen zijn baby mag ontmoeten in december gezond en gelukkig! Hebben jullie al last van kwaaltjes?
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  10. EveH

    EveH Actief lid

    10 mrt 2019
    246
    249
    43
    Vrouw
    @kwebbelsnoes Mooie test!! Wat fijn dat hij zo goed oploopt en dat het tot nu toe goed lijkt te gaan. Ik ga heel erg voor je hopen!
     
  11. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Hier komt straks moeders voor moeders. Ik ben benieuwd of ik het vol ga houden. Maar ja, alle beetjes helpen denk ik dan maar
     
  12. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Haay Dames.

    Mag ik gezellig meepraten? Vandaag positief getest en het moet nog even landen denk ik.
     
    EveH, Heather, Loeki82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Welkom Marisje89! Gefeliciteerd met de positieve test:) op hoeveel dpo zit je nu?
     
  14. AHVDB

    AHVDB Lid

    16 apr 2019
    15
    4
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik heb vanmorgen ook een positieve test gehad! Waarschijnlijk 21 december uitgerekend volgens mijn eigen berekeningen.. Nu hopen dat het vruchtje blijft groeien.. Afgelopen september een miskraam gehad (missed abortion), het vruchtje is toen waarschijnlijk gestopt met groeien bij 5/6 weken, dus ik vind het nu wel heel erg spannend..
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  15. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    @Myrthew
    Oh ik ben zo niet thuis in het Dpo gebeuren. Maar ik had 2 april een positieve ovulatie test en 3 april de echte knaller. Dus ik ben daar echt een leek in. Schat denk ik op 12/13 dpo.

    Volgens berekeningen rond kerst uitgerekend. Tenminste als ik een cyclus van 30 aanhoud.
     
  16. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd! Hopelijk dit keer succesvol!
     
    AHVDB vindt dit leuk.
  17. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Super leuk, leuk dat je mee komt kletsen!
     
  18. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Welkom dames en gefeliciteerd met jullie positieve test.

    Ik heb me afgelopen vrijdag aangemeld voor Moeders voor moeders maar nog niks gehoord. Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze contact met je opnemen?

    Verder heb ik geen last meer van buikpijn. Alleen de moeheid, lage rugpijn, af en toe duizelig en zere borsten is blijven hangen. Die lage rugpijn is soms killing daar ik zittend werk doe. Gelukkig kan ik ook staand werken achter mijn bureau. Als het erger wordt dan moet ik het nu al op het werk gaan vertellen en daar wil ik nog even ermee wachten.

    Mijn beste vriendinnen en onze familie hebben wij nu al verteld.
     
    EveH vindt dit leuk.
  19. EveH

    EveH Actief lid

    10 mrt 2019
    246
    249
    43
    Vrouw
    Fijn dat je geen last meer hebt van buikpijn! Wanneer verdween dat bij jou ongeveer? Ik heb er nu last van en probeer er maar bij te denken dat het normaal is en als er geen bloed is dan zal het wel goed zijn, maar toch haha liever niet.
    Oei die rugpijn is wat minder.. kan me voorstellen dat je het nog niet op je werk wilt vertellen. Misschien kan je een strakke band om je onderrug proberen?
     
  20. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Fijn dat je geen buikpijn meer hebt! Met de lage rugpijn zou ik wel écht voorzichtig doen. Als het je bekken zijn (kan door de hormoonsverandering) kun je dat het beste meteen aangeven bij eerste echo en meteen de bekken fysio opzoeken. Ik ben er veelste laat mee begonnen (15 weken) en ik zakte op sommige momenten gewoon door mijn benen van de pijn. Echt luisteren naar je lichaam!

    Moeders voor moeders doe ik niet dus dat durf ik niet te zeggen..
     

Deel Deze Pagina