Gefeliciteerd Girlmom. Spannend vanavond Heather. Ik heb morgen de OGTT. Ivm overgewicht moet ik deze met 16 en rond se 26 weken doen on te kijken of ik geen zwangerschapssuiker ontwikkel. Bij mijn zoontje niet gehad, dus hoop nu ook niet
Dankje nu de reactie van me dochters en familie zien tijdens me gender reveal, die zijn er namelijk vanaf het begin van overtuigd dat het een jongen wordt
Succes vanavond! Had mijn geslachtbepalingsecho eigenlijk zaterdag, die kon ze gelijk cancelen. Moment dat de echoapparaat paar keer heen en weer ging om alle andere te controleren zagen we beide de 3 overduidelijke strepen
@Heather Spannend. Ga je een Gender reveal party geven? @girlmom1989 Ooh dan is het helemaal een verrassing voor hun. Super leuk
Hier ook BI gehad bij de eerste, toen ook een SI belt gedragen. Nu opnieuw last, maar nu wordt het gebruik van een band ten sterkste afgeraden. Zo verzwakken je spieren nog meer en beter is oefeningen te doen om ze te versterken. Ik doe oefeningen bij de kinesitherapeut.
Bedankt voor de tip. Ik was nog steeds opzoek naar een band. Heb maandag na lange tijd weer een sessie met mijn personal trainer. Kijken of ik daar wat oefeningen mee krijg anders weer opzoek en ligt mijn training stil
Hier vandaag controle gehad en voor het eerste naar het hartje geluisterd. Alles was helemaal in orde! Volgende afspraak staat weer voor over 4 weken. Ik wordt binnen nu en een week ook nog gebeld over de 20 weken echo, het is nog even afwachten of deze bij de verloskundige kan of dat ik daarvoor naar de gynaecoloog moet. Dit ivm een aangeboren afwijking bij mijn moeder die mogelijk erfelijk is. Als dat bekend is daar ook nog een afspraak voor maken. De warmte heb ik nog weinig last van gelukkig, al is het hier alleen maandag en dinsdag echt warm geweest. Morgen ook nog, maar dan gaan we waarschijnlijk even lekker afkoelen in de bioscoop. Hebben jullie er nog last van?
Uitgerekend: 16 t/m 31 December 2019 ♡ 12 december Heather - 3e kindje - onbekend 13 december Vrauwke - 2e kindje - onbekend 15 december Clarajilla - 2e kindje - onbekend 16 december CVG - 3e kindje - onbekend Myrthew - 1ste kindje - onbekend 17 december Heather - 3e kindje - onbekend Roos28 - 3e kindje - onbekend 18 december Vlinder1083 - 1ste kindje - onbekend 19 december Mell0408 - 2e kindje - onbekend 20 december Bassie89 - 4e kindje - onbekend Jvsd92 - 1ste kindje - onbekend Girlmom1989 - 4e kindje - meisje 21 december RachelleNM - 2e kindje - onbekend AHVDB - 1e kindje - verrassing Mriek86 - 2e kindje - onbekend Miran1234 - 1e kindje - onbekend 22 december Jolie2-1e kindje - onbekend Goudvisje34-2e kindje- onbekend 23 december Kwebbelsnoes - 3e kindje - verrassing Marisje89 - 2e kindje - onbekend 24 december 25 december Kim11 - 3e kindje - onbekend Irene2 - 1e kindje - onbekend 26 december MGea1989 - 2e kindje - onbekend 27 december Maja88 - 2e kindje - onbekend 28 december 29 december Fultimemommy - 3e kindje - onbekend 30 december Annevandepol - 3e kindje - onbekend 31 december Es89- 2e kindje - verrassing Lightblue - 4e kindje - verrassing Luna87 - 1e kindje - onbekend Lovely83- 4e kindje - onbekend ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (1) | verrassing (4)| onbekend (25) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's: 29 juni: Mell0408 geslachtsbepaling 1 juli: Clarajilla geslachtsbepaling 2 juli: Marisje89 controle 4 juli: Bassie89 echo + controle 8 juli: Girlmom1989 controle 9 juli: Irene2 geslachtsecho 10 juli: Mell0408 controle 10 juli: Marisje89 geslachtsbepaling 17 juli: Kwebbelsnoes controle 22 juli: Vrauwke 20 weken echo 23 juli: Irene2 controle 26 juli: Clarajilla 20 weken echo 29 juli: Kwebbelsnoes 20 weken echo 31 juli: Mell0408 20 weken echo 5 augustus: Marisje89 20 weken echo 7 augustus: Bassie89 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging)
Ik heb vooral last van vocht vasthouden bij mijn enkels na een dag werken, daardoor merk ik dat het nog wel vrij warm is, maar verder is het nu een stuk beter te doen dan dinsdag
O ik kan mezelf niet langer bedwingen en kan niet meer wachten tot 20 weken echo... ik ga nu maandag voor een geslachtsbepaling! Lijkt me zo bijzonder, vorige keer wisten we het niet... maar wil altijd al een keer zwanger zijn dat ik wel lekker kan shoppen enzo