@Love2Live Lekker doen toch! Als dat fijner zit zou ik het gewoon aantrekken. @Doublemom Grappig hoe het verschilt, hier totaal geen eetlust. Moet echt zorgen dat ik blijf eten, want ik kan geen kilo missen. Moe herkenbaar! Liefst slaap ik de hele dag
@Doublemom hahahah ik heb gisteravond ook gewoon nog een breekbrood in de oven gegooid.. in bed opgegeten. Mijn buik rammelde helemaal @Fraser jaa moe ben ik ook, gister wel heel erg. Viel zelfs in de auto bijna in slaap... Heb nu geen bloedverlies meer gelukkig! Maar ondanks mijn poging het rustig aan te doen op het werk heb ik toch veel gedaan. Dus ga nu hier in huis ook niks meer doen en echt proberen een luiwammes te zijn Valt me zwaar haha
Fijn dat je korte lijntjes hebt met je verloskundige en dat ze je geschiedenis kent! Hier gaat het redelijk. Mentaal vooral zwaar met de onzekerheid. Lastig om alleen maar te kunnen afwachten wat de tijd ons brengt.
@Doublemom oh ja hier ook vreselijke honger! Vooral ook in de avond in bed en vermoeidheid begint hier inderdaad ook te komen. @Starfire wat fijn dat het bloedverlies is gestopt! Succes met lui zijn haha
Snap je hoor, hier vind ik het ook wel zwaar na 2 miskramen. Al heb ik ergens ook wel meer vertrouwen dan toen. Voor jullie lijkt mij het inderdaad extra spannend, aangezien je de hoop op een zwangerschap al bijna kwijt was en zei je niet dat je door bepaalde waardes meer risico loopt? Super spannend lijkt mij dat, maar zolang het goed gaat, gaat het goed. Ik probeer per dag te leven.
Fijn dat je meer vertrouwen hebt dan toen, heb ik ergens ook wel, omdat mijn testen nu veel eerder knalde en ik nu geen bruinverlies heb (had ik de vorige keer vanaf innesteling). Maar inderdaad door de vervroegde overgang heb ik grotere kans op een miskraam. Ik heb nog weinig eitjes op voorraad en meestal springen de "beste" eitjes eerst en blijven de slechtere over. En als dit een slecht eitje is geweest dan is de kans groot dat het uitloopt op een miskraam. Lastig zeg al 2 miskramen, dan snap ik zeker dat het nu extra spannend is voor jullie! Bij welk termijn ging dat toen mis? Hopelijk krijg je nog meer vertrouwen als je over dat termijn heen bent
Pfoe die vermoeidheid was vanmorgen best wel pittig! Ik begon gisterenavond om 21:00 uur al te gapen en ik denk dat als ik mijn hoofd had neergelegd ik zo in slaap zou zijn gevallen. Uiteindelijk werd dat een uur later en ik kon vanmorgen echt niet wakker worden, nu ook nog steeds aan het gapen. Hier wel ook hele gevoelige borsten, vooral ‘s avonds. Bh uit en dan denk ik... misschien beter aan hahah. Doe ik niet hoor maar zijn echt behoorlijk gevoelig. Ook steekjes en kleine krampjes links onderin buik te voelen. ‘S avonds ook hogere hartslag terwijl ik gewoon rustig op de bank lig.. schijnt ook een goed teken te zijn! Het blijft spannend...!
Oef die pijnlijke borsten heb ik ook enorm. Het is bijna onprettig indd om de bh uit te doen. En met stijve tepels doet t helemaal pijn hahaha
Oh die borsten, hou maar op haha. Wat doet dat zeer ja!!! @ djoyz hier ook verhoogde rusthartslag. Ongeveer 6-7 slagen hoger gemiddeld dan anders.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020 ♡ 16 december 17 december Love2Live - 37 jaar - 4e kindje Mybrand - 33 jaar - 5e kindje 18 december Starfire - 27 jaar -2e kindje 19 december 20 december 21 december Keke - 29 jaar - 2e kindje Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje Jess89 - 30 jaar - 1e kindje 22 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje 23 december 24 december Fraser - 27 jaar - 3e kindje 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje 30 december 31 december ---------------------------------------------- Afspraken: April: - Love2Live - 28-04-2020 - 1e echo Mei: - Mybrand - 07-05-2020 - 1e echo - Starfire - 11-05-2020 - 1e echo - Doublemom - 26-05-2020 - 1e echo - Keke - 26-05-2020 - 1e echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Hoi dames, ik sluit me graag bij jullie aan! Gister zat mijn jongste dochter (2jr) te tekenen en zei ze opeens: voor biebie. We zijn al een tijd bezig voor een vijfde kindje (we hadden eigenlijk nog even willen wachten maar ik bleek vorig jaar vervroegd in de overgang te zijn) en het was nog niet het moment om te testen. Maar in een opwelling toch een test gedaan en die was gewoon positief! Vanmiddag meteen een clearblue test gehaald en gedaan en ook die was meteen knalpositief! Hebben jullie dat ooit zo vroeg gehad? Ik weet niet of die clearblue test misschien heel gevoelig is? Het was die met een plusje.. Vorige keren altijd met de 2v5 kruidvat test getest en die was echt pas positief op eerste gemiste menstruatiedag.. Nu heb ik dus lichte stress of het een tweeling kan zijn aangezien de test zo vroeg zo duidelijk is (de vorige zwangerschap was een tweeling en dat was best zwaar). Maar vooral voorzichtig blij Ben ook al echt moe en begin licht misselijk te worden. Maar verder nog geen kwaaltjes. Veel miskramen gehad dus ik reken de eerste weken nog nergens op.. Maar het feit dat het uberhaupt spontaan gelukt is terwijl de kans voor ons momenteel echt klein was is wel echt heel fijn! Superleuk dat er nog iemand is die zwanger is van een vijfde kindje! Ben wat dat betreft in onze omgeving wel echt een uitzondering. Hoop dat de lijst nog langer mag worden en dat we allemaal mooie december kindjes mogen krijgen
@Jess89 Dan is het extra spannend! Maar ik denk dat je best goede hoop mag hebben, aangezien je zelf nu zegt geen bruinverlies en meer knallende testen. Bij mij waren de miskramen op 4+4 en 6 weken. Bij de eerste ging het eigenlijk al rond NOD mis met lichte testen, dus dat was al snel duidelijk en bij die van 6 weken ook al snel weinig vertrouwen doordat testen heeeel langzaam opliepen. Nu dus een stuk optimistischer door mijn snelle knallers. Snelle knallers betekend vooral ook snellere innesteling en er is onderzoek gedaan dat je bij een snelle innesteling minder kans op een miskraam hebt dan bij een late innesteling. Misschien interessant om te weten
Pijnlijke borsten valt hier wel mee. Bij mijn eerste veel last van gehad, bij mijn tweede nauwelijks en nu een beetje er tussen in. Kan nog komen natuurlijk.
@LindeAlexander Welkom en gefeliciteerd! Wat super mooi een vijfde kindje, spannend en leuk zo’n groot gezin. Qua testen had ik nu ook snel knallers, juist een goed teken. Snelle innesteling schijnt iets grotere kans op een goede zwangerschap te geven. Dus misschien positief teken voor je
ohh super fijn dat je dan nu snelle knallers hebt! Geeft weer wat vertrouwen oh wat fijn dat je dat zegt dat het een goed teken is als het snel is ingenesteld! Daar probeer ik me dan aan vast te houden
Ja ik teste met 3 weken en 1 dag super licht positief En met 3w en 3 dagen de CB digitaal 1-2 Super gefeliciteerd nog Jij ook je 5e kindje zie ik zo leuk Zijn vroeg testen tekenen van een 2ling dan ?
Pijnlijke borsten beginnen af te nemen soms geen last van soms wel Wel echt veel last van darmen lucht en krampen in avond Soms pijnlijke onderrug Rare soort gevoel in baarmoeder herkennen jullie dat ? Soort harde buik gevoel maar dat is het niet heel gek
@LindeAlexander welkom! Wauw ook spannend inderdaad, wilde jullie altijd al een groot gezin of komen jullie zelf uit een groot gezin? Wel super gezellig @Doublemom mijn normale rusthartslag weet ik niet, maar hij was gister en eergisteravond ineens 93 tot 97 slagen per minuut. Dus ik voelde het ook echt haha. Normaal nooit last van behalve tijden sporten of de trap op en af rennen maar anders niet. @Fraser ben je nu niet (ook) extra zenuwachtig rond de weken / tijd dat je de vmk hebt gehad? Ik vind het wel eng hoor, mijn vmk was vorige ronde, met 5 weken kwam de bloeding op gang en daarvoor al aflopende testen. Ik vond het (klinkt heel gek want het laatste dat je wil is natuurlijk een miskraam) wel een soort van fijn dat ik wist wat mij te wachten stond door die aflopende testen. Niet dat je ineens op je werk gaat plassen en dan opeens een miskraam hebt. Ik ben aanstaande maandag 5 weken precies, ik hoop zo dat het goed blijft gaan en als ik donderdag een 3+ op de digitale heb ga ik de verloskundige bellen. (Donderdag ben ik dan dus 5 + 3, wat denken jullie.. zal ik dan al een 3+ hebben of moet ik langer wachten?)
Geen idee.. Maar met mijn tweelingzwangerschap had ik heel vroeg een mega knaller en de andere zwangerschappen niet zo, dus in mijn hoofd heb ik het gekoppeld aan: meer babies is meer hcg ofzo..