Pff hier vandaag een meh gevoel gewoon nergens zin in. Niet echt lekker. Doodmoe krampen. misselijk. Maar lekker vroeg slapen
Vervelend @Roxy1994 Heeft vroeg slapen een beetje geholpen? hier juist minder moe en minder misselijk.. ben er al twee nachten niet uit geweest om te plassen, buik voelt minder opgezwollen. Waarschijnlijk is het gewoon m’n lichaam die went aan de situatie natuurlijk.. Maar elke zwangerschap maakt het me weer onzeker.. ugh.. helpt ook niet dat het met de meeste miskramen ook rond deze tijd mis ging. Maar met de zwangerschappen die wel goed gingen was er volgens mij ook rond nu een verandering. Dus gewoon maar niet te druk maken en afwachten want dat is natuurlijk het enige wat uiteindelijk antwoord gaat geven haha! Maar soms is dat net even at lastiger dan normaal..
Lijkt me heel mooi maar zijn die geluidsgolven niet schadelijk? Ik weet niet of het helemaal veilig is. Weet jij dit?
Ik maak me daar niet heel veel zorgen om. Als het echt schadelijk was, waren ze wel uit de handel genomen. Zal ‘m niet elke dag gebruiken, maar bij af en toe gebruik zie ik geen problemen.
Succes @Coco123 en @Love2Live met jullie echo vandaag!! @xxxEllen87xxx ik geloof ook niet dat het schadelijk is. Met zwangerschap wordt altijd zo voorzichtig om gegaan. Als er ook maar een miniscule kans gaf op een miskraam zou het echt al uit de handel worden genomen. Kijk maar naar bijv het eten van bepaalde voedingsmiddelen zoals tonijn. Vroeger mochten zwangere vrouwen dat gewoon eten (max 2x per week), nu wordt het helemaal afgeraden, terwijl de kans dat het schade geeft aan een baby echt heel klein is. Hier vandaag een 9 weken dansje!!
Goedemorgen meiden, spannend vandaag echo om kwart voor 11 aansluitend thuis telefonische intake daarna zal ik even een update doen(beetje zenuwachtig) @Love2Live heel veel succes vandaag! @Doublemom jeetje wat heftig dat je je zo voelt , hopelijk kun je er met iemand in je omgeving over praten en anders toch even met de profs een afspraak maken , hopelijk kun je er over een tijdje toch extra van van genieten dikke knuffel nipt: dat doen we niet hebben we bij de vorige ook niet gedaan , ik heb er niet echt een rede voor om het juist wel of juist niet te doen eigenlijk misschien omdat het niet standaard is dat we er daardoor voor kiezen om het niet te doen en misschien krijg je er ook weer een soort onzekerheid door ofzo @Jess89 wat fijn alweer de 9 weken bereikt!!
@xxxEllen87xxx wat mooi!! Hahaha herman. hier moest ik net bloedprikken (vijfde ziekte enz enz) wat ik zoiezo al eng vind. 5 buisjes. Nuchter. Dus was al wat misselijk. Na het prikken moest ik me echt inhouden. Vroeg het meisje: moet je overgeven? Ik zo: nee nee het gaat. *2 sec later* okeej ik moet overgeven! Ik in die vuilnisbak overgeven. Zij naar een ander kamertje. Wat water voor me gepakt. Ik nog even rustig daar gezeten. En toen weer naar huis. Dusssss hoe was jullie ochtend? :’)
Misselijkheid en spanning is sowieso geen combinatie! Gelukkig zijn ze daar vast wel wat gewend. Sterkte ermee... Hier gelukkig een wat drukker ochtend met meer afspraken. Leidt wat af van misselijk zijn. 11u de intake. Via videobellen. Helaas geen oppas gevonden, dus hoop dat die 2 van mij zich koest houden.
Hier begint de spanning ook flink op te lopen, morgenochtend kwart over 10 de eerste echo. Doodsbang gezien mijn verleden dat het weer niks is en mijn lichaam me voor de gek houdt. De afgelopen tijd ging het wel, maar nu het echt dichter bij komt, wordt het steeds enger...
@xxxEllen87xxx jaaa wat mooi! Herman @NonnieMa dat is inderdaad spannend!! Duim voor een goede echo @Roxy1994 hahahaha dat klinkt niet zo leuk en toch grappig @Doublemom Hoop dat het wat beter gaat.. je bent stil.. @Willemijne ooh spannend ook!! 8 weken is echt al heel wat he
Heel veel succes voor de dames die vandaag (en morgen ochtend) echo’s hebben en die foto die er al staat is super!!!