Even wat anders Voelen jullie je nog zwanger ? Ik weet het soms niet ben minder misselijk dus soms denk ik ooh zit er nou we echt iets want voel niet veel. Haha Ben echt aan aftellen tot 4 juni
Ik heb dit ook heel erg! Ben nog wel moe, flink ook. Maar veel minder misselijk dan in het begin. Scherpe randjes zijn er een beetje af. Soms vergeet ik het zelfs even Hoor wel van veel mensen dat ze echt al vanaf week 9/10 minder symptomen krijgen dus probeer me maar niet druk te maken. Spannend; 4 juni. Ik de 3e!
Makreel mag nog wel zolang het geen koningsmakreel is De meeste makreel uit blik is gewone makreel. Gewone makreel eet namelijk geen andere vissen en koningsmakreel wel en is dus een roofvis. Bij mijn dochtertje af ik ook gewoon af w toe tonijn, ik denk niet dat het echt kwaad kan hoor met mate.
@ vis ja ik ben wel streng van de regels . Ze adviseren het niet voor niks denk ik dan. En het is een kleine moeite om geen tonijn te eten toch? Maar goed, ik drink ook geen koffie of cola meer ofzo. Ben nogal een zeikerd in dat soort dingen . @ zwanger voelen. Ik heb me deze hele zwangerschap nog niet zwanger gevoeld . Op de vermoeidheid na ook geen klachten. En die vermoeidheid is ook erg wisselend...
Ik voel me nog wel behoorlijk zwanger. Misselijkheid is nog wel aanwezig. Wel met vlagen, en gelukkig minder continue dan eerder. Maar ik moet er nog steeds goed mee rekening houden. Blijven eten, kleine porties, e.d. Moeheid is er ook nog. Maar wie weet, wordt dat ook minder volgende week. Oja, ik kreeg mijn spijkerjasje echt niet meer dicht vanmorgen.
Het begint anders te voelen ja. Er zijn momenten op de dag dat ik nergens last meer van heb terwijl de moeheid en misselijkheid eerst echt continu aanwezig was. maar als het er dan is (meestal van 11-14 en dan rond het avondeten weer) lijkt het wel drie keer zo heftig. En de last van etensgeuren en me niet tot eten kunnen zetten begint steeds erger te worden ipv beter. Vind dit wel rottig. Heb het mijn eerste zwangerschap ook heel heftig gehad en kon toen bijna niks eten. Het enige dat ik toen ‘kon’ eten was Griekse yoghurt, sinaasappels, spinazie en Elstar appels. Voor ruim zeven maanden. Het waren niet heel ongezonde dingen maar ik geloof gewoon niet dat zo beperkt eten voor zo lang gezond kan zijn.
Ik lust geen koffie, nooit gelust, maar drink wel cola (light). Aangezien daar veel minder cafeïne in zit, vind ik dat okay. Qua eten vind ik tonijn ook een beetje onzin, want 4 1/2 jaar geleden mocht dat wel gewoon. Toch eet ik het nu minder dan normaal door het nieuwe advies. Ik heb vooral heel veel moeite met niet rauw eten. Ik leef normaal op gerookte zalm, filet americain, carpaccio, sushi met zalm, ossenworst enzovoort. En dat mag nu allemaal niet. Vorige zwangerschap daarom ook maar 6 kilo in totaal aangekomen (en dus eigenlijk afgevallen). Stiekem hoop ik daar nu ook op, want ik heb niet zo'n mooi startgewicht als een aantal van jullie.
Zalm mag in Nederland toch in principe ook gewoon wel zolang je het maar kookt of bakt toch? Of mis ik iets?
Haha ja zoals ik al zei, ik ben echt een zeikerd daarin . Ik durf niet eens sommige soorten thee te drinken . Misschien komt het ook omdat het mijn eerste is en vanwege de weg die we hebben afgelegd .. gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor!!
dat kan ik me heel goed voor stellen hoor!! Ik durfde de eerste keer niet eens kaneel te eten omdat dat normaal een menstruatie op kan wekken (alleen bij een super hoge inname natuurlijk haha) en ik dus bang was dat het een miskraam zou veroorzaken. @NonnieMa ah ok dan heb je daar niks aan inderdaad ik wilde binnenkort eens een stukje vis proberen omdat ze dat zo aanraadde bij het eerste gesprek. Maar rauwe vis lijkt me niks haha. Dus ik zit wel goed dan..
Hier word de misselijkheid ook elke dag minder gelukkig thank goddddd , wel nog moe maar dat vind ik lang niet zo erg als misselijk zijn , ik ben ook echt een liefhebber van zalm filet ossenworst etc.... alleen tonijn eet ik zelf nooit dus daar weet ik niks van moet ik zeggen cola drink ik ook, koffie kan ik echt niet meer verdragen brr
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020 ♡ 15 december Wieiszwanger - 28 jaar- 1e kindje ♡ 16 december 17 december Love2Live - 37 jaar - 4e kindje ♡ My brand - 33 jaar - 5e kindje ♡ 18 december Starfire - 28 jaar -2e kindje ♡ 19 december 20 december 21 december djoyz - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Jess89 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Drodie63 - 27 jaar - 1e kindje ♡ STine08 - 32 jaar - 1e kindje ♡ 22 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje ♡ 23 december Beay - 31 jaar - 1e kindje ♡ xxxEllenxxx - 33 jaar - 1e kindje ♡ 24 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje ♡ 25 december Inu - 38 jaar - 4e en 5e kindje ♡♡ 26 december Roxy1994 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Lana88 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Coco123 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 27 december NonnieMa - 39 jaar - 2e kindje ♡ 28 december Angela22 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Willemijne - 27 jaar - 3e kindje ♡ 29 december 30 december Poezemens - 31 jaar - 3e kindje ♡ 31 december nosilla - 27 jaar - 2e kindje ♡ ------------------------------------------ Sterretjes: Sammie41 ✰ dunchan ✰ Fraser ✰ Keke91 ✰ ------------------------------------------ Afspraken: Mei: 25 - Love2Live - termijnecho 26 - Doublemom - termijnecho 26 - nosilla - 1e afspraak bij gyn + echo 27 - Poezemens - intake vk telefonisch 28 - djoyz - termijn echo, bloedafname (en uitleg nipt) 28 - Inu - 16.15u termijnecho en afspraak gynaecoloog Juni: 03 - Starfire - (08.30) termijnecho 03 - Drodie63 - (09.30) termijnecho 04 - Mybrand - (11:40) termijnecho 04 - LindeAlexander - (13.00) afspraak vk 04 - Willemijne - (20:00) termijnecho 09 - Coco123 -(09:30) termijnecho 10 - STine08 - (09:30) 2e echo + NIPT test 10 - Beay - (13:30) termijnecho 11 - Roxy1994 - (19:15) termijnecho 12 - NonnieMa - (12:00) termijnecho + intake 15 - Love2Live - controle VK 17 - LindeAlexander - (12.30) termijnecho gyn 17 - Poezemens - (10:40) termijnecho 18 - Wieiszwanger - (17.15) geslachtsbepaling 19 - Mybrand - (11:45) geslachtsbepaling 27 - Starfire - (11.30) geslachtsbepaling Juli 03 - Doublemom - (18:30) geslachtsbepaling ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
Meiden hoe zit het met de nub theorie? Ik dacbt misschien kan ze daar een foto van maken met mn termijnecho. Dan ben ik omgeveer 11+4. Is dat dan al zichtbaar of is dat pas na de 12 weken
@eten; ik lust geen vis dus dat ik voor mij niet moeilijk hahah. Filet american en carpaccio vind ik niet bijzonder dus mis ik totaal niet. Wel eet ik vega lever/smeerworst van de unix. Yumm! Alcohol laat ik staan, geen probleem! Koffie 1/2 normaal, rest decaf of rooibosthee en van de week twee blikjes coca cola zero sugar zer caffeine gehaald. @nub; dacht pas na 12 weken maar 11+4 is bijna 12 dus misschien wel??!! Geen idee hahaha @ zwanger voelen; ben wel wat vermoeid, maar verder geen echte klachten maar mijn gevoel is wel van zwanger. Oh, ben met serie kijken wel snel dat ik moet huilen, normaal heb ik dit nooit!
Fijn suikerfeest vandaag! Hopelijk gaat het met misselijkheid en vermoeidheid beter dat het niet in de weg zit vandaag