Nee ik heb nog niks gekocht. Vind ik nog een beetje spannend ofzo . Wil de grote dingen pas gaan kopen na de 20 weken echo, als blijkt dat het helemaal gezond is. Na de geslachtsbepaling wil ik wel vast een paar kleertjes kopen denk ik! En jij? Ik heb me wel pas ingeschreven voor kraamzorg.
Kraamzorg heb ik al geregeld, alhoewel ik dat wrs niet ga gebruiken... durf verder nog niks te kopen. Ben bang dat ik het dan jinx. Ik heb nog een kast vol ongebruikte kleertjes en wil niet nog meer straks ongebruikt moeten laten... ik hoop echt dat de uitslag van de nipt er snel is. Is toch weer een belangrijke stap voor mijn idee!
Hier kraamzorg al geregeld met 8 weken babykamer staat al, kon ik voor een mooi prijsje krijgen . Krijg al allemaal rompertjes, knuffeltjes, sokjes enz. babybadje heb ik al. Aankleedkussens enz hahha. Een wagen ook al gehaald
@Drodie63 Bijna alle grote dingen hadden we nog van m’n dochtertje (wagen, maxi-cosi, box, ledikant en kast), de rest waaronder de commode kopen we een van de komende weken. Heb wel al wat kleertjes gekocht maar kan pas echt losgaan als we het geslacht weten Alle andere kleine dingen kopen we ook dan pas.
Hier het kamertje alleen Maar kleding wil ik kopen nadat ik het geslacht weer en rest vd spulletjes zo ergens in oktober
Goedemorgen! Hebben jullie ook dat je 's ochtends zo graag nog wilt blijven liggen.. Kon vanmorgen wel huilen toen m'n wekker ging. Lange werkdag en na m'n werk moet ik bloedprikken.
Haha ja hier vanmorgen hetzelfde Wilde zo graag nog even blijven liggen! waarvoor moet je bloedprikken? Nipt? Succes vandaag!!
Ja nipt en gewone bloedonderzoek. En moet naar een voor mij onbekend ziekenhuis, ik vind het maar niks haha.
Goedemorgen! Hier niks gekocht. Wachten tot na goede 20 weken GUO dan kamertje voor ons zoontje maken zodat deze baby in babykamer kan. Hoeven verder niks, wil wel een nieuw eerste pakje. Hebben verder nog eerste kleertjes (willen geslacht niet weten) dus redden ons de eerste weken sowieso. Kraamzorg meld ik over paar weken aan. Opvang regelen we dan ook gelijk. Volgende week donderdag termijnecho en die dag ook vk bezoek. Dan krijgen we papieren voor NIPT en bloedonderzoek.
@Drodie63 hier ook al de kinderwagen gekocht, de commode hadden we al voordat we bezig waren (was voor een hele mooie prijs via marktplaats te koop, wij hebben de hemnes kast van Ikea als commode). Verder gaan we na de uitslag van de nipt kijken voor 2 isofix bases en 1 stoeltje, 1 kunnen we overnemen van een goede vriendin. Aangezien we allebei een auto hebben en ik waarschijnlijk ons kindje weg zal brengen en mijn vriend ophalen (bij de opvang) willen we in ieder geval 2 bases. Kraamzorg hebben we met 9 weken al geregeld omdat er een te kort aan schijnt te komen (babyboom december, maar het is druk in regio Utrecht dus je moet op tijd zijn.) Ook hebben we ons al ingeschreven voor 1 kinderdagverblijf maar ze gaven aan dat we ons bij meerdere in moesten schrijven voor de zekerheid (wachttijden), dus we moeten nog kijken naar andere. Ohja en dat van ‘s morgens je bed niet uit willen komen.. Hier nog een schuldige! En normaal ben ik echt van: wekker gaat en meteen eruit..!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020 ♡ 12 december My brand - 33 jaar - 5e kindje ♡ 15 december Love2Live - 37 jaar - 4e kindje ♡ Wieiszwanger - 28 jaar- 1e kindje ♡ 16 december 17 december Jess89 - 31 jaar - 1e kindje ♡ 18 december Starfire - 28 jaar -2e kindje ♡ Drodie63 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 december 20 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje ♡ Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 21 december STine08 - 32 jaar - 1e kindje ♡ 22 december 23 december Beay - 31 jaar - 1e kindje ♡ xxxEllenxxx - 33 jaar - 1e kindje ♡ 24 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje ♡ 25 december (Eerste Kerstdag) Inu - 38 jaar - 4e en 5e kindje ♡♡ 26 december (Tweede Kerstdag) Roxy1994 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Lana88 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Coco123 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 27 december NonnieMa - 39 jaar - 2e kindje ♡ 28 december Angela22 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Willemijne - 27 jaar - 3e kindje ♡ 29 december 30 december Poezemens - 31 jaar - 3e kindje ♡ 31 december (Oudjaarsdag) nosilla - 27 jaar - 2e kindje ♡ ------------------------------------------ Sterretjes: Sammie41 ✰ dunchan ✰ Fraser ✰ Keke91 ✰ ------------------------------------------ Afspraken: Juni: 08 - Poezemens - (19:20) extra echo ivm bloedverlies 09 - Coco123 -(09:30) termijnecho 10 - STine08 - (09:30) 2e echo + NIPT test 10 - Beay - (13:30) termijnecho 11 - Roxy1994 - (19:15) termijnecho 12 - NonnieMa - (12:00) termijnecho + intake 15 - Love2Live - controle VK 15 - Mybrand - (9:30) geslachtsbepaling 16 - Love2Live - geslachtsbepaling 17 - LindeAlexander - (12.30) termijnecho gyn 18 - Poezemens - (9:15) termijnecho 18 - Wieiszwanger - (17.15) geslachtsbepaling 19 - Nosilla - (13:45) Termijnecho + nekplooimeting + (14:30) controle gynaecoloog 23 - Drodie63 - (09.40) geslachtsbepaling 24 - Djoyz - 3e echo (controle + geslachtsbepalende echo) 27 - Starfire - (11.30) geslachtsbepaling 29 - Starfire - (15.00) controle afspraak vk Juli: 03 - Doublemom - (18:30) geslachtsbepaling 03 - Jess89 - (19.00) geslachtsbepaling 08 - Drodie63 - (09.30) controle gynaecoloog + echo 08 - Nosilla - verloskundige 23 - Nosilla - (10:15) Controle gynaecoloog + echo (geslachtsbepaling?) 29 - Jess89 - (8.25) 20 wk echo 31 - Drodie63 - (10.00) 20 wk echo Augustus: 11 - Doublemom - (10:00) 20 weken echo 20 - Nosilla - (14:45) Controle gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Vanavond wederom extra echo Weer veel bloedverlies met krampen, wordt er gek van! Hoop zo dat kruimel her nog goed doet daarbinnen
Jeetje @Poezemens wat een spanning toch elke keer weer! Fijn dat je vandaag wel terecht kunt voor een kijkje. Ik ga duimen dat het goed zit!!
O nee, Poezemens, niet weer! Ik zal voor je duimen dat alles nog steeds goed gaat! Hier nog niets geregeld en nog niets gekocht. Ik heb vrijdag pas intake, daarna zal ik kraamzorg regelen. Kdv ben ik nog niet uit. We vinden het kdv van mijn zoontje top, maar hij gaat straks naar school en daar zit ook een kdv bij. Dus we weten nog niet welke het gaat worden. En dingen kopen wordt echt pas na de 20 weken echo, als we weten dat alles goed is en dit een gezond jongetje of meisje gaat worden.
Ach jeezus wat een onzekerheid toch!!.. maar zei de verloskundige niet dat er nog steeds wat zat afgelopen keer? Succes en hou ons op de hoogte! ❤️