Nog meer buikfoto’tjes? Sinds vandaag heb ik een pessarium ivm een voorwandverzakking. Merkte dat het steeds vervelender begon te worden..en mijn baarmoedermond kon ik soms aan de buitenkant voelen Hoop dat dit de oplossing is en waarschijnlijk na de bevalling pas eraan geopereerd kan worden, als het nodig blijkt. Weet vrijwel zeker dat de verzakking alleen maar gaat verergeren
Ik zal jullie wel op de hoogte houden over morgen. Ik kan een vlokkentest doen volgende week. En dan heb je de uitslag binnen 2 weken. Dus met 14/15 weken ongeveer. Heb nu dus morgen een echo in het AMC en daarom gaat mijn echo van donderdag bij de verloskundige niet door..
♡ Uitgerekend 12 t/m 31 december 2020 ♡ 12 december My brand - 33 jaar - 5e kindje ♡ 15 december Love2Live - 37 jaar - 4e kindje ♡ Wieiszwanger - 28 jaar- 1e kindje ♡ 16 december 17 december Jess89 - 31 jaar - 1e kindje ♡ 18 december Starfire - 28 jaar -2e kindje ♡ Drodie63 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 december 20 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje ♡ Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 21 december STine08 - 32 jaar - 1e kindje ♡ 22 december Beay - 31 jaar - 1e kindje ♡ Inu - 38 jaar - 4e en 5e kindje ♡♡ 23 december xxxEllenxxx - 33 jaar - 1e kindje ♡ 24 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje ♡ 25 december (Eerste Kerstdag) 26 december (Tweede Kerstdag) Roxy1994 - 22 jaar - 1e kindje ♡ Lana88 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Coco123 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 27 december NonnieMa - 39 jaar - 2e kindje ♡ 28 december Angela22 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Willemijne - 27 jaar - 3e kindje ♡ 29 december 30 december Poezemens - 31 jaar - 3e kindje ♡ 31 december (Oudjaarsdag) nosilla - 27 jaar - 2e kindje ♡ ------------------------------------------ Sterretjes: Sammie41 ✰ dunchan ✰ Fraser ✰ Keke91 ✰ ------------------------------------------ Afspraken: Juni: 08 - Poezemens - (19:20) extra echo ivm bloedverlies 09 - Coco123 -(09:30) termijnecho 09 - Inu - (11:20) echo 10 - STine08 - (09:30) 2e echo + NIPT test 10 - Beay - (13:30) termijnecho 10 - roxy1994 (11:00) afspraak AMC+Termijnecho 12 - NonnieMa - (12:00) termijnecho + intake 15 - Love2Live - controle VK 15 - Mybrand - (9:30) geslachtsbepaling 15 - Inu - (11:20) echo 15 - roxy1994 (11:00) controle VK 16 - Love2Live - geslachtsbepaling 17 - LindeAlexander - (12.30) termijnecho gyn 18 - Poezemens - (9:15) termijnecho 18 - Wieiszwanger - (17.15) geslachtsbepaling 19 - Nosilla - (13:45) Termijnecho + nekplooimeting + (14:30) controle gynaecoloog 23 - Drodie63 - (09.40) geslachtsbepaling 24 - Djoyz - 3e echo (controle + geslachtsbepalende echo) 25 - Inu - (15:10) gynaecoloog 27 - Starfire - (11.30) geslachtsbepaling 29 - Starfire - (15.00) controle afspraak vk Juli: 03 - Doublemom - (18:30) geslachtsbepaling 03 - Jess89 - (19.00) geslachtsbepaling 08 - Drodie63 - (09.30) controle gynaecoloog + echo 08 - Nosilla - verloskundige 23 - Nosilla - (10:15) Controle gynaecoloog + echo (geslachtsbepaling?) 29 - Jess89 - (8.25) 20 wk echo 31 - Drodie63 - (10.00) 20 wk echo Augustus: 11 - Doublemom - (10:00) 20 weken echo 20 - Nosilla - (14:45) Controle gynaecoloog ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)[/QUOTE][/QUOTE]
Wilde heel graag een gender reveal doen met zon ballon en een taart enz. maar nu denk ik gewoon dat ik het ga vragen met de vlokkentest. dat ik het dan meteen wil weten en als het gezond is voor familie een reveal nog. Maar voor nu ga ik bidden dat alles goed is... al zie ik het somber in. Denk meer omdat ik nu het gevoel heb van als ik van het ergste uitga, kan het nooit slechter toch?..
Fijn dat dat alsnog kan tijdens je zwangerschap. Hopelijk heb je en krijg je er niet te veel last van en kan net goed verholpen worden na de geboorte van jullie kindje. Ik kan/wil nog geen buikfoto plaatsen, dat zal ook nog wel even duren denk ik. Ik heb zoals meerdere dames hier overgewicht dus het is niet zo duidelijk te zien als bij jullie, ik merk wel dan de onderkant van mijn buik wat voller word, maar het is niet zo mooi als dat van jullie. Ik ben wel begonnen met buikfoto’s deze week dus over 2 weken ga ik er weer 1 maken, voor mezelf om de groei in de gaten te houden
Gek eigenlijk he.. Ik ben wat terughoudend met de buikfoto omdat ik juist een behoorlijk buikje heb en mensen zich afvragen hoelang ik al wel niet zwanger ben... Ik vind het echt vervelend om met 12 weken al niets meer kan verbergen.
Dat is menselijk ik ben ook zo ga van het slechte uit Ik heb 6 weken op uitslag moeten wachten of ik het genetische borstkanker GEN zou hebben omdat me moeder de erfelijke variant had En me moeder was vastberaden dat ze dat GEN had En aan de hand van haar uitslag zou ik getest moeten worden Ze had het GEN niet ik was al aan doem denken wat ik zou doen mocht ik het GEN hebben dat zou betekenen eierstokken weghalen en definitief geen kinderen meer Toen ging bij mij iets om en wist ik dat mijn wens zo sterk was voor nog een kindje dat ik direct me spiraal eruit zou halen Mocht ik het Gen hebben dan zou dit me laatste kans geweest zijn Maar ik snap jou gevoel helemaal Kunnen ze morgen al zien dat als de hersenen er goed uitzien dat de vlokkentest dan ook positief is bedoel dat in ergste geval je zoontje het GEN heeft maar verder gezond is ?
Ik zal er ook wel een maken morgen. Je bent niet de enige. Ik werd met 7 weken al door een buurmeisje gevraagd of ik zwanger was...
@Roxy1994 Ahh wat schrikken zeg hey, zo’n uitslag is ook niet wat je verwacht! Hopelijk is jullie kindje gewoon gezond, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is maar probeer toch aan die 75% kans te denken dat het kindje gezond is! Hopelijk gaan de komende weken snel zodat jullie snel meer weten.
Jeetje dat moet ook echt een nare tijd zijn geweest!! op de echo kunnen ze het niet zien... alleen via de vlokkentest, hieruit kunnen ze dan (blijkbaar) zien if het kindje de ziekte heeft of dat het alleen drager is.
Afgelopen jaar heb ik een vlokkentest gehad omdat er een afwijkende nipt was. Ik zag er erg tegenop, maar vond het uiteindelijk meevallen. Ze waren ontzettend aardig en meelevend. De test zelf duurt vrij kort en ze houden het kindje goed in de gaten met een echo. Wij kregen bij het horen van de uitslag toen ook het geslacht door. Ze doen namelijk een dna-test met de vlokken dus dan weet je 100% zeker het geslacht. Sterkte morgen!
Gewoon als ieder ander kindje of het voor de rest is gezond is wel ja! Maar dit is een ziekte aan de hersenen en zover ik begreep konden dat niet zien op een echo dit kon ik er over vinden. Moet je de tweede alinea even lezen.
Heb er niet eerder over gehoord, maar wat vreselijk moet dat zijn voor ouders. Hoop echt dat dat jullie bespaard blijft en als hij/ zij toch drager is of ziek is jullie er een weg in kunnen vinden. Knuffel!