@Mybrand2018 veel plezier bij de echo vandaag!!! ik ben nu zoo zenuwachtig. Hele nacht niet kunnen slapen. Misschien 1,5 uur in totaal. Misselijk van de zenuwen. Ga bijna over me nek. Ben bang dat het pijn gaat doen terwijl op internet staat van niett. Maar kan me niet voorstellen dat het geen pijn gaat doen
Ah wat een zenuwslopende dag moet dit voor je worden! Veel succes, sterkte en een knuffel! Ik denk aan je vandaag!
Bedankt❤️ Gelukkig duurt de ingreep maar 10-15 minuten .... daarna komt het lange lange wachten. Las op internet dat sommige het al hooorde na 9 dagen ipv 14-21. Hopelijk weet ik het ook sneller ipv de 21 dagen...
Heel veel succes lieve @Roxy1994 ik denk aan je. Hopelijk is het het wachten waard en krijgen jullie de beste uitslag ❤️
Succes @Roxy1994! U can do it!! Ben benieuwd @Mybrand2018! Hier al meer gewend aan het idee dat we een meisje verwachten! Hihi.
Zo het is achter de rug. Het was geen pretje. Maar de pijn viel mee vergeleken met wat ik verwachtte.. het weefsel weghappen voelde wel als erge menstruatiepijn. Nu lekker onderweg naar huis.
Jaa.. hooor de nipt + geslacht binnen 3-5 dagen en de belangrijkste uitslag 2-3 weken. Maar ik hoop sneller
Fijn dat je het gehad hebt @Roxy1994. Nu keihard duimen! Laat je vandaag maar lekker in de watten leggen meid
Goed om te horen @Roxy1994 Nu duimen, we duimen allemaal met je mee! Heeft @Mybrand2018 al een update?
Zo lief meiden dat jullie allemaal aan me denken en voor me duimen❤️❤️ @Mybrand2018 ben benieuwdd!! Hoelaat mag je?