Welkom en gefeliciteerd @STine08 en @angela22!!! @Mybrand2018 wat afschuwelijk zeg wat je met de jongste hebt meegemaakt toen die nog zo klein was @werk, ik werk 28u pw. Vind ik een hele uitdaging naast twee schoolkinderen thuis momenteel...
@Mybrand2018 wat heftig zeg wat je hebt moeten meemaken bij de jongste Hopelijk valt de oorontsteking nu mee... @Starfire ik werk zo'n 3 a 4 dagen per week. Ik vind dat wel goede afleiding nu Gelukkig is mijn baan niet fysiek zwaar. Jouw baan lijkt me wel erg zwaar, werk je veel in de week? @Doublemom oh ja kan me voorstellen dat je werk nu een uitdaging is met 2 kinderen thuis. Werk je ook thuis? Of moet je wel het huis uit voor je werk?
@Jess89 ahh dat scheelt wel, 3 a 4 dagen is goed te doen denk ik? Ik werk zo'n 20-24 uur. Normaal.goed te doen maar vind het nu wel wat zwaarder. Misschien valt het over een tijdje weer wat mee. Wij werken nu met mondkapjes en spatschermen. Dat is waardeloos en zo benauwd. Maar ja ze moeten zich wel indekken, veel collega's zijn ziek geworden. @Doublemom ja 28 uur is best veel ook! Fysiek zwaar of licht werk?
@Jess89 ik ga donderdag inderdaad ook de laatste clear blue digitaal doen en dan ‘durf’ ik de verloskundige wel te bellen als hij 3+ aangeeft. Welkom @Roxy1994 en @angela22! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @Starfire Ik ben opticien Ik merk wel dat mijn darmen ook anders werken hoor dames. En die ongelofelijke testdrang.. die blijft hier wel. Maar uit zelfbescherming doe ik maar geen predictor meer want ik wil geen hook effect stress. Komt denk ik doordat de opgedroogde eerste predictor donkerder (teststreep) is dan de laatste, maar binnen afleestijd was er duidelijk een oploop met de laatste. Misschien moet ik ze maar gewoon aan de kant gooien haha. Dus nee, donderdag pas weer. Morgen extra spannend.. vorige ronde begin op precies 5 weken de vmk..
Jaa mijn darmen heb ik ook heel veel last van! Pijnlijk en hoop gerommel. Ik hoop met je mee dat je zwangerschap nu goed gaat! Maar dat zit vast wel goed toch! Je test kan door zoveel factoren iets lichter zijn! Ik had met mn ochtendurine met de action test geen streepje terwijl ik de dag ervoor wel een positieve test had. En een uur later na die negatieve action test met de predictor duidelijk positief getest. Ik test dus duidelijk beter met tweede urine dan eerste.
Ja het ligt er ook weer aan of je ‘s nachts nog moet/gaat plassen enzovoorts. En ik moest er ‘s nachts altijd al 1 keer uit, maar vannacht 3x en vanaf het avondeten (half 7) niks meer gedronken alleen mijn davitamon zwangerschapsvitaminen ingenomen met 2 slokken water haha.
@Starfire oef fysiek zwaar werk en dan ook nog met een mondkapje op! Dat maakt het vast extra zwaar! Doe rustig aan en luister naar je lichaam ❤️ @djoyz wat gaaf dat je opticien bent! Wat toevallig, mijn miskraam vorige keer begon ook met bloedverlies met 5weken. En morgen ben ik ook precies 5 wk. Echt heel spannend inderdaad! Maar ik denk wel dat je er goed aan doet om niet meer te testen. Word je alleen maar onzeker van. Op naar de cb test donderdag! @angela22 ik zie oploop!
@djoyz ohh opticien! Leuk Dat lijkt me goed te doen met een zwangerschap denk ik? @Jess89 jaa, rustig aan doen zal ik even aan moeten wennen, maar mijn lichaam geeft gelukkig goed aan wanneer het tijd is om te rusten. Ik ga niet meer testen. Die laatste test mag in de kast blijven. Ik ben zwanger en de tijd zal uitwijzen of alles goed gaat. Mijn schoonmoeder heeft gependeld en er kwam uit dat het een meisje wordt. Vond het erg leuk om te zien, maar het biedt natuurlijk geen zekerheid. Ze heeft er nog nooit naast gezeten, maar voor we het geslacht met zekerheid zullen weten zijn we maanden verder.
Wat een toeval! Wel fijn om ook hier iemand te hebben die hetzelfde doormaakt. @Starfire jawel, maar veel staan en wel werken met oplosmiddelen dus daar wil ik het wel over hebben met de verloskundige. @angela22 Je kan beter van de test die je gedaan hebt een foto maken binnen de afleestijd. Nu vergelijk je een verse test met een opgedroogde en dan is vaak de opgedroogde donkerder. Ik deed het ook zo de vorige keer en toen kreeg ik eerst onnodig stress...
Dit zijn mijn testen. 14 DPO is 14/4 (1dag over tijd) en binnen afleestijd. 16 DPO is 16/4 (3 dagen over tijd) en ook binnen afleestijd. Als ik de testen nu met elkaar vergelijk lijkt die van 14/4 een dikkere streep te hebben, maar als je dus 2 foto’s met elkaar vergelijkt binnen afleestijd zie je duidelijk oploop. En ik had 14/4 dus de 2-3 digitale.
Wat gezellig dat er al zoveel meer mee komen schrijven! Welkom en gefeliciteerd! @Mybrand2018 wat super heftig wat jij mee hebt moeten maken met je jongste. @werk Ik werk in de kinderopvang, mijn werk ligt op dit moment dus redelijk stil. Hopelijk kunnen we wel binnenkort weer aan de slag. Werkte (voor deze crisis) zo'n 20 - 25 uur. @angela22 ik vind hem er goed uit zien hoor! Vind hem duidelijker dan de vorige.
Ik ben ZZP'er nu dus geen werk hoop tijdelijk werkte hiervoor altijd 40 uur per week soms meer soms minder Vandaag wel misselijk ochtend weer Voor ons begin donderdag/vrijdag de ramadan ben nog nadenken of ik ga mee vasten
heb je ook een foto van de opgedroogde testen? Want de aflees tijd geldt vooral voor indrogers die kunnen verschijnen als je niet zwanger bent. Juist predictor moet je even een half uur de tijd geven mooi op kleur te komen.
@djoyz en dikke streep ligt waarschijnlijk gewoon aan de test. Je moet vooral kijken naar de verhouding teststreep controle streep. Overigens heb je absoluut geen reden om zorgen volgens mij. Als je eenmaal een knaller hebt kun je nauwelijks meer vergelijken.
@Mybrand2018, wat zegt je gevoel wat Ramadan betreft? Als je je verder fit voelt kan het gewoon toch? Vraag mij af of je misselijkheid daar juist niet erger van kan worden.