Hier ook blij als ik vandaag voorbij ben, dat het maar snel donderdag mag worden en ik de laatste test ga doen. Ik heb wel vanmorgen een nieuwe predictor gedaan, voor mijn eigen gemoedstoestand zullen we maar zeggen. Ik zal hem hieronder ook even delen. Heel stom maar ik ben zo trots op deze test!... 20 DPO, een week over tijd. (Even voor de duidelijkheid, links is de teststreep en rechts is de ‘controlestreep’) Ik moest echt even 3 keer controleren of ik de test niet verkeerd om vasthield ofzo.. Hebben jullie al een idee hoe en wanneer jullie het aan vrienden en familie gaan vertellen?
@djoyz wauuuwwww wat een test!!!!! Hier net ook weer een dipstick gedaan hoor, ben zo onzeker en pw is inderdaad per week
Waaaauwie!! Super We kunnen er niet meer omheen! (Streep? Welke streep, ik moet wel turen hoor hahah.) Kom maar even bij mij langs als je moet turen Ja we moeten echt stoppen met deze testen anders schrik je je een ongeluk.
Gefeliciteerd voor de nieuwe leden hier en welkom De verloskundige berichte dat als ik zou willen ik eerder een echo kan krijgen Ik dacht nou dat gaat makkelijk Want had gemaild of ik op eigen kosten kon naar het echo bureau waar de verloskundige ook zit En ik mag donderdag komen ben dan 6 weken maar aan ene kant twijfel ik wat zouden jullie doen ?
Hoe lastig en hoe verleidelijk het ook is zou ik minimaal wachten tot 7,5 week. (Dus 7w3d minimaal). Zo heb je gewoon meer kans een kloppend hartje te zien dan dat je te vroeg gaat. Kan (denk ik) alleen maar zorgen voor meer onzekerheden.
Moet je die van donderdag zelf betalen? Als je een extra echo kan krijgen waarom niet.. Ook na die 6 weken kan het nog 'mis' gaan, ook al zie je een kloppend hartje.. Vandaar dat ze een langer termijn aanhouden, voordat je de eerste echo krijgt.
Nee hoefde ik niet te betalen ze zei als je wilt mag je 1.5 week eerder toen noemde ze 21 april Heb maar ja gezegd Weetje het kan altijd nog mis gaan Nee hoef ik niet zelf te betalen ze bood het aan Ik heb de afspraak bevestigd
Welkom en gefeliciteerd @lana88 Ik zou niet zo vroeg een echo laten maken. Ik heb liever wat later. 10 weken is vroeg genoeg vind ik. Maar ik snap de ongeduld wel haha @djoyz en @Doublemom toppie die testen! Het is zeker hoor, er groeit iets moois in jullie! Bedankt voor alle felicitaties ♡
@Mybrand2018 ik lees dat je de afspraak al bevestigd hebt. Ik zou het zelf geloof ik niet zo vroeg willen. Straks geeft het onzekerheid omdat het hartje nog NET niet klopt (en bijv net 2 dagen later wel). Dan zit je helemaal in de stress en moet je wachten tot die 10 weken. Lijkt me heeel lastig om dat los te laten.. Maar ik snap ook echt je drang wel naar een echo! Die is bij mij ook zo gruwelijk sterk
Ik denk als er geen hartje klopt wat zei ook aangaf in haar berichtje dat je vast wel een weekje later mag komen Ja bij mijn 3e had ik met 5w en 3 dagen een kloppend hartje Het is afwachten heb om 10u de afspraak Ze zei neem een handoek mee
Ja ik krijg hem aan geboden dus dan denk ik dan doe ik het wel Had me net berust dat ik pas met 8 weken zou doen haha Kwam onverwachts Ookal is het de 5e het blijft allemaal even spannend zeg
Deze die ik heb kan je niet lang ophouden dan krijg je adem te kort Ik denk dat ik het maar probeer kijken hoelang ik het volhoud Maar ik snap het wel is voor beide prettiger denk ik Ik draag een hoofddoek dus mischien een sjaalervoor ook een optie ?
Ja ik ga het gewoon doen geeft fijner gevoel En als ik klachten zou hebben dan bel ik af Veiligheid boven alles Wel spannend zeg Ik heb trouwens positief getest met 3w en 1 dag 6 dagen voor NOD Ben benieuwd of mijn uitgerekende datum klopt 17 dec Maarja dat kunnen ze pas met termijn echo zeggen