Van harte gefeliciteerd @Wieiszwanger ! Grappig, in deze groep dus 3 oktober baby's, maar geen november baby's.
Ah, hier ook beide gehad, en ben blij dat zoals het er nu voor staat, het natuurlijk kan. Niet omdat bevallen lekker is, haha, maar het herstel was bij mij 10.000x sneller en fijner. Alleen al het feit dat ik de nacht na bevalling op mn buik kon slapen. Haha. En zelfstandig kon douchen... en na bevalling naar huis mocht... ahhg, ik krijg er zin in.
Groei echo was trouwens prima, loop gelukkig nog maar een week voor, in plaats van ruim 2. Geschat gewicht zit nu op 2970 gr. Met dat gewicht is mijn jongste geboren met 38 weken. Kon het gezichtje echt prachtig zien. Helemaal verliefd.
Goed om te horen @Willemijne! @Lieverding, dan heb je vast 2 hele fijne/makkelijke keizersnedes gehad... ik hoor namelijk ook wel eens andere verhalen over het drama wat herstellen heet... ik kan er zelf niet over meepraten, ik heb het geluk dat ik beide keren spontaan bevallen ben en natuurlijk... Inleiden lijkt me bijvoorbeeld ook maar niks. zijn jullie ook zo vreselijk moe? Ik lag gisteravond na het avondeten in bed. Ben er van 21.00-23.00 nog wel even uitgeweest maar heb de hele nacht ook weer als een blok geslapen (met een plaspauze tussendoor). Vanmorgen niet eens gemerkt dat mijn vriend naar zijn werk ging (ik heb hem blijkbaar nog een kus gegeven en een fijne werkdag gewenst??). Doorgeslapen tot half 7, toen kwam de jongste uit bed... Nu zit ik op de bank en kan al wel weer slapen! Enige wat ik heb gedaan is meiden naar school brengen en een paar boodschappen gehaald..
Morgen de keizersnede... weet echt niet meer waar ik het zoeken moet van de opwinding en spanning. Hahaha
Ahhh heel veel succes @Drodie63 !!! SPANNEND! @Miekoe Ja, hier nog eentje moe. Maar dat is te wijten aan slechte nachten, best veel pijn hier door mijn bekken. Kussen nr. 3 vannacht maar ergens tussen m'n benen gepropt. Bah. En de oudste hier wordt ook een beetje zenuwachtig geloof ik, was ineens weer 4:30u wakker vanmorgen... En afgelopen dagen ook rond 6 uur. Schiet dan ook niet echt op. Ik probeer dus af en toe wat 's middags te slapen. Als het me gegund wordt, haha.
Succes morgen @Drodie63 ! Het lijkt me zo gek om precies te weten wanneer je kind geboren gaat worden... Hier is het gewoon afwachten, morgen 37 weken, dus dan mag het in ieder geval gewoon. Vermoeidheid is hier ook echt rampzalig. Ik slaap iedere dag wel extra overdag (voordeel dat mijn zoontje al 4 is en dus naar school gaat 5x per week), maar nog ben ik helemaal kapot op veel momenten.
klopt ik heb echt super makkelijker herstel! Het is denk ik bij iedereen anders net als bevallig. Hangt ook heel veel van de arts af die het doet etc. Maar ik was echt al volgende dag op de been en je mag alles optillen etc. Je hebt ook geen wond of zo en week 5 ging ik al heftig sporten (na de controle die goed was).
Vandaag controle gehad en bloeddruk bleek iets hoog 150/80. Moest toen 100vragen beantwoorden en paar uur aan ctg/urine en bloeduitslagen wachten. Eenmaal in ctg netjes bloeddruk 115/65. Dus is goed en uitslagen ook goed. Heb vanaf nu elke vier dagen controle omdat ze willen direct keizersnede dan uitvoeren mocht ik tekens van pre-eclampsie krijgen (had het bij eerste kind ook hoge bloeddruk en eiwit in Urine en toen toch tot 40.3 doorgelopen), bleek veel geluk te hebben want ze hebben niet juist gehandeld toen.. nu dus gaan ze liever halen haar eerder aangezien ze is ook echt veel te groot is. Maar goed het ging dus prima en mocht naar huis. Nu maandag weer.
@Drodie63 zet hem op vandaag!!! ❤️❤️❤️ @NonnieMa hier ook 2 die al op school zitten, dat scheelt enorm dat ik dan kan slapen wanneer ik wil.. gisteravond lagen we beide tegelijk met de oudste in bed. Mijn vriend was ook helemaal aan de latten, dus hebben samen een lekker lange nacht kunnen maken! Mijn nesteldrang is ook weer verdwenen als sneeuw voor de zo’n. Heb echt geen zin meer om ook maar iets te doen. Liefst hang ik de hele dag op de bank.. doe nu ook echt alleen het hoognodige en verder niks meer. Gelukkig is alles nu ook klaar. Vandaag alleen nog het bed op klossen.. Fijne dag iedereen
Wat spannend allemaal Hier gisteren avond 3-12 om 17:55 bevallen van een gezonde dochter !! Ik ging maandag (week geleden) naar de VK voor controle ik had gebeld had veel hoofdpijn mijn bloeddruk 160/98 en hartje van de baby was te hoog in rust Controles gehad urine + bloed + ctg alles goed Volgende dag controle + liggingsecho Bloeddruk weer netjes Afgelopen dinsdag controle te hoge bloeddruk weer + hartje ruim 1,5 uur met slagen van 175/195 Wederom te hoge bloeddruk en daalde niet urine + bloed was goed medicijnen gehad inleiding besproken + volgende dag controle om 13u Goed nagedacht en toch besloten over leggen voor een inleiding met 38+5 nou hun konden zich daar goed vinden in echter ligt het overal bom vol dus die dag blijf ik meteen maar ze doen nog niks alleen controles bleek bij toucheren 2/3 cm te hebben en volgende dag zouden ze de vliezen breken Volgende ochtend om half 9 mag ik naar de verloskamer en krijg ik opnieuw inwendig onderzoek en concluderen ze slecht een cm ontsluiting dus word er eerst een pil ingebracht en na 4u opnieuw gekeken dit keer genoeg cm. Voor het breken van de vliezen helder vruchtwater het is dan inmiddels ergens half 4 of eerder was het tijd besef kwijt haha De weeën beginnenlangzaam te beginnen en goed te doen. Om half 17:20 komt ze opnieuw kijken en zit ik op 4 cm met als best hele pijnlijke weeën Eenmaal als ze weg is komen ze nog sneller en worden steeds pijnlijker al snel gaat dit over in persween wat hun niet serieus nemen en uiteindelijk vraag ik me man te kijken ne hij ziet idd het hoofdje net als de VK na 1 of 2 x persen kan hij ons dochtertje aanpakken die om 17:55 word geboren Met een gewicht van 4052 en 51 cm mischien mag ik vandaag naar huis als alle waardes goed zijn Voor iedereen die nog moet zet hem op !!!!
@Mybrand2018 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! wat is de bevalling snel gegaan zeg!! hopelijk vandaag lekker naar huis en genieten ❤️
Ohhhh baby!!! Gefeliciteerd!! @Mybrand2018 jij natuurlijk via het forum ook nogmaals gefeliciteerd! ❤️