Hoi hoi, Ik ben inmiddels ook al 3 dagen bevallen maar het was een hele heftige ingreep. Onze Mees lag in stuit en ze kregen hem er niet goed uit waardoor er veel gesjor en getrek was. Ik ben er nog helemaal akelig van... gelukkig gaat met onze Mees alles bovenverwachting goed. Hij is 1975 gram en 46 cm maar kon na een dag al uit de couveuse... Mama zelf kan sinds een dag weer wat voorzichtige stapjes om het ziekenhuis bed heen lopen. Gelukkig slapen we met het gezin allemaal samen.
@Wieiszwanger Gefeliciteerdd!!! @Lieverding gelukkig was je bloeddruk goed!! Nu goed in de gaten houden indd! @Mybrand2018 gefeliciteerd!!!
Met jaylee ging het heeel snel. Vorife week vrijdag gesprek met artsen over uit de couveuse mogen. Moest ze eerst 1800 gram zijn en ze was 1690. was ze drie dagen later toch even 130 gram aangekomen en woog 1820!! Toen naar 8 voedingen die dag erna. En het ging zo goed dat we donderdag te horen kregen dat we zaterdag naar huis mochten!! Vandaag om 12 uur gaan wij dan eindelijk met ons meisje naar huis na 38 dagen ziekenhuis, de 5,5 week zijn echt voorbij gevlogen gelukkig. straks eindelink genieten met zn drietjes thuis ❤️
Oh wauw! Wat een prachtig nieuws! Hoe zwaar is ze nu? Wat een knapperd! En wat een sterke papa en mama. Heel erg fijn voor jullie. Geniet!!!
@xxxEllen87xxx @Mybrand2018 Wauw, van harte gefeliciteerd beiden! Wat een geboortes allemaal zeg, een eindje voor de uitgerekende datum allemaal! Ik hoop dat een ieder kan genieten!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020 ♡ 17 december Jess89 - 31 jaar - 1e kindje ♡ 18 december Starfire - 28 jaar -2e kindje ♡ Drodie63 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 19 december MamavanLJN - 28 jaar - 3e kindje ♡ 20 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje ♡ Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 21 december STine08 - 32 jaar - 1e kindje ♡ 23 december Beay - 31 jaar - 1e kindje ♡ 24 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje ♡ lana88 - 32 jaar - 2e kindje ♡ 25 december (Eerste Kerstdag) Coco123 - 28 jaar - 2e kindje♡ NonnieMa - 39 jaar - 2e kindje ♡ 28 december angela22 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lieverding - 38 jaar - 3e kindje ♡ sedese - 34 jaar - 3e kindje ♡ Miekoe - 36 jaar - 3e kindje ♡ 29 december Nosilla - 27 jaar - 2e kindje ♡ 31 december ( Oudejaarsdag ) Linda89 - 31 jaar - 1e kindje ♡ 1 januari (Nieuwjaarsdag) Willemijne - 27 jaar - 3e kindje ♡ ------------------------------------------ Sterretjes: Sammie41 ✰ dunchan ✰ Fraser ✰ Keke91 ✰ Poezemens ✰ ------------------------------------------ Afspraken: December 4 - Willemijne - telefonische afspraak gyn 8 - Miekoe - controle vk ------------------------------------------ jongen (11) | meisje (11) | verrassing (3) ------------------------------------------ ♡ Geboren (5) ♡ Inu - 26 oktober 2020 - Marit & Bente - 31+6 weken - 1720 & 1900 gr Roxy1994 - 29 oktober 2020 - Jaylee - 31+5 weken - 1080 gr Wieiszwanger - 1 december 2020 - Oliver - 38+0 weken - 3680 gr xxxEllen87xxx - 1 december 2020 - Mees - 36+5 weken - 1975 gr Mybrand2018 - 3 december 2020 - Meisje - 38+5 weken - 4052 gr
Hoi allemaal, ik heb de lijst geprobeerd te updaten, wellicht heb ik wat verkeerde gegevens ingevuld (ben slecht in weken+dagen uit te rekenen, haha) en misschien ben ik iemand vergeten... Vul gerust aan! Vond het wel leuk om weer even overzicht te hebben wie bevallen is, en wie 'nog moet'...
@LindeAlexander @STine08 @Beay @Doublemom @MamavanLJN @djoyz Ik hoop dat het taggen goed is gegaan, maar ben benieuwd hoe het gaat met jullie allemaal! En @Drodie63 ben benieuwd naar je babynieuws!
Hooo, slik. Ben ik serieus de eerstvolgende die uitgerekend is volgens de lijst?! Zegt natuurlijk helemaal niks haha, maar toch even spannend om te zien @Roxy1994 wat geweldig dat jullie naar huis mogen!! Lekker genieten! @Inu hoe is het met jullie?
@xxxEllen87xxx wauw meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Mees! Wat een heftige ervaring zeg! Hoop dat je het een plekje kan geven en je kan genieten van je kleine inieminie.. @roxylife14 jeeeeej, lekker naar huis met jullie dame!! Eindelijk! Wat super goed om te horen zeg! Krijgen jullie thuis nog een beetje opstarthulp of gaan jullie nu zonder hulp naar huis? Gewoon ff benieuwd naar hoor, want heb geen idee hoe dat werkt. Kan me wel voorstellen dat het even spannend is om het nu alleen te ‘moeten’ doen
Whieee gefeliciteerd @xxxEllen87xxx , @Wieiszwanger en natuurlijk nogmaals @Mybrand2018 ♡♡♡ En gefeliciteerd @Roxy1994 dat jullie naar huis mochten!! Lijkt me heel heftig @xxxEllen87xxx zo'n bevalling. Praat er goed over he, dat kan helpen met de verwerking want zoiets is niet makkelijk, ook niet in je hoofd. Hier nog geen tekenen van een naderende bevalling, het zal vast nog even duren. Maar ik ben al 38+1 en die realisatie is wat langzamer dan de werkelijkheid. Dat maakt het geduld hebben wel wat makkelijker. De klachten worden niet minder maar dat is niet zo gek
Jaa heeel spannend! Kraamzorg hebben we uitgesteld tot nu ja. Ze was vandaag meteen gekomen tot dinsdag/woensdag en daarna kijken of we nog meer hulp willen of niet.
@Roxy1994 komt allemaal goed! Jullie kunnen dit. Slim dat je het hebt uitgesteld tot nu. Kunnen jullie even rustig wennen met de kleine dame in huis! Geniet lekker met elkaar! Hoe gaat het met de borstvoeding?
Dankjewel❤️ Bv wordt langzaamaan minder (kolven) ik kolf en geef flesje zodat ik zie hoeveel ze drinkt. Ze drinkt nu 40 elke 3 uur. ik begon ecbt met 80-115 kolven en nu ie t echt tussen de 10 en 60. Meestal 20/30/40. het loopt ook af. Eerste keer kolven die dag 60/70. Dan 50 dan 30. Dan 10.. djs denk erover om maar te stoppen met kolven. Even nog 2 dagen aankijke. Maar om nou elke 3 uur mn wekker te zetten om te gaan kolven voor een kwartier voor 10/20 cc zie ik njet meer zo zitten
Jaaaaa ze is er hoor! We zitten al heerlijk in onze babybubbel. 4 dec geboren dmv een keizersnede. Het was allemaal even heel heftig omdat de ruggenprik niet werkte. Maar we zijn heeeeeeel blij! Gefeliciteerd andere bevallen dames! Heb nog even niet bijgelezen.
Van harte gefeliciteerd @Drodie63! Wat naar dat de ruggenprik niet werkte!! Gelukkig kunnen jullie nu lekker genieten van jullie kleine mupje! Op naar een goed herstel ❤️