Ah vervelend joh! Sterkte! Wellicht goed even wat suikers oid nemen van te voren? Goed eten kon bij mij nog weleens helpend zijn.
Dankje. het behandeling duurde 1 uur en viel gelukkig mee: ze hebben zo’n nieuwe methode met speciale doek dan komt het speksel en vieze smaak niet in je mond. Helaas toch kaakbot ontsteking en ze heeft de hele kroon open gemaakt, alles wat ze kon schoonmaken van 20 jaar terug en metaal etc weggehaald (maar ze kon niet heel die gaan anders zou ze de bot beschadigen). En opnieuw mer moderne spul ingevuld. Maar dus 2x fotos gemaakt: ontsteking goed te zien in diepte van de kaak. Ik heb pcm 4x per dag en ab keur gekregen. Dat moet week en erna 3-6mnd herstel moet de lichaam zelf oplossen. Als dat niet lukt dan gaan ze de hele kies en wortels etc weghalen en dan kom je in best wel een traject die je niet wil hebben: herstellen van de kaakbot... Dus hopelijk valt het mee. Heb wel nog zeurende pijn etc Maar beter dat ik mrt spoed ging (twijfelde nog) want na het weekend zal her bijna onherstelbaar zal zijn
hier is mevrouw al 2 kilo! En is de sonde er ook uit. Ze had hem er al voor de 2e keer uitgetrokken en toen zeiden ze laat er maar uit. Ze mag 1 voeding (40 ml) per dag laten staan. het gaat super goed. Helemaal gesetteld en verliefd op ons meisje
@Roxy1994 wauw, fijn zeg!!! @Lieverding gaat het al beter? Hier best veel misselijk... herkenbaar? kindje is ook nog niet ingedaald. Hoop dat dat wel deze week gaat gebeuren, net wat minder stress mochten mn vliezen ineens breken. Ik hobbel door maar vindt de nachten best naar. Veel pijn rondom bekken en menstruatie achtige krampjes, harde buiken tel ik ook niet meer
Onze zoon is vannacht geboren, spontaan gebroken vliezen, na voorspoedige bevalling geboren met 3400 gr.
Gefeliciteerd @Willemijne! Was hij nu nog op tijd ingedaald of moest je meteen plat? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Aaaahhh willemijne wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Prachtig gewicht! Lekker genieten nu ❤️❤️
Hier ook een kleintje wat nog niet helemaal vast ligt ingedaald en vanmorgen nog te horen gekregen dat ik dan meteen plat moet..
Ze heeft nu 8 x 40 ml. maandag weer naar het ziekenhuis dan krijgt ze haar eerste inentingen en bespreken we de voeding. Ik meek namelijk dst ze steeds eerder komt voor voeding en na de voeding nog wel meer zou lusten
Moest plat, wachten op controle door VK en toen door naar zh omdat ik daar moest bevallen ivm eerdere keizersnede. Dank voor al jullie felicitaties, het gaat goed en we genieten erg!!!
Wat fijn dat t zo goed gaat @Willemijne !! Zet je jezelf nog in de lijst? Voor jullie ook fijn dat het inmiddels zo goed gaat @Roxy1994 ! Hoe is het met de rest inmiddels? Hier.nog geen baby. Morgen 40 weken! Dan gaat ze even kijken of ik al ontsluiting heb en evt gestript. Maar ik twijfel nog een beetje of ik dat echt wil.