Hoi hoi, Ik had me al op de lijst gezet. En ik próbeer alles terug te lezen, maar jullie zijn niet bij te houden! Ik had op 10 DPO een spierwitte test. En mocht van mezelf op NOD (afgelopen maandag) pas weer testen. En toen was daar ineens dé streep. Was een verrassing, hadden we niet meer verwacht! Ik vind alleen dat de test van vanmorgen niet enorm op is gelopen, van 2v5 KV. Ik voeg even de bijlage toe hoe ze zijn opgedroogd. Moet ik me erg zorgen maken? Wat betreft kwaaltjes, ze zijn er vandaag eigenlijk nauwelijks. Soms werkt mijn neus extra goed. En 's avonds ijskoude tenen en een verstopte neus. Herkenbaar van eerdere zwangerschappen. Borsten heb ik eigenlijk nooit last van (gehad), nu ook niet. Vorige week vrijdag en zaterdag was ik wel enorm moe. Nu valt het wel mee. Soms ben ik ervan overtuigd dat het goed zit. Alleen ik had zo graag een sterkere oploop gezien. Kijken jullie mee in mijn volgende post?
Bovenste (van bol.com) was 13/14 dpo Kruidvat daaronder ook 13/14 dpo Kruidvat daaronder 15/16 dpo Had die niet echt moeten knallen? 14 dpo word ik altijd ongesteld...
@Willemijne Ik vind dat die van 15/16 DPO prima is opgelopen hoor! En de HcG aanmaak is bij de een ook sneller dan bij de ander hè
Kruidvat is niet meer wat het geweest is, ze staan momenteel bekend om de lichte strepen die lang licht blijven! Hopelijk stelt dit je ietwat gerust.
Oké! 2 jaar geleden vond ik ze nog top... Maar das dus anders nu? Dat zou me wel iets gerust stellen ja...
Je hebt maandag positief getest en je geeft aan dat je 10 DPO een witte test had. Misschien heb je een late innesteling (op of na 10 DPO) gehad en heb je een daarbij passende Oploop zie ik wel in ieder geval!
Ik heb trouwens prima ervaring met kv2v5. Zijn de enige testen die ik alle zwangerschappen heb gebruikt
Ja ik 4 jaar geleden ook! Nu reageren ze helaas ook op mijn verhoogd LH ivm pcos, dus ben er nu minder tevreden over. Maar zo heeft iedereen een favoriet natuurlijk. Kv 2v5 waren hier nog licht toen predictor al een mooie dikke streep liet zien. Hoe voel je je verder?
YES. zondag clearblue gedaan gaf aan 1-2. Nu 4 dagen later nog 1 gedaan. En 2-3. Zo ongelofelijk blij kan nu echt gaan genieten ❤️
@Willemijne Ik vind het er mooi uitzien! Kruidvat laat niet altijd meer hele duidelijke oploop zien. 2 jaar geleden nog wel, bij mij ook, maar nu merk ik ook verschil. @Roxy1994 Mooi!
@Willemijne je kan beter een predictor nemen! Ik had een action test en predictor gedaan met dezelfde urine op hetzelfde moment en kijk. Ik deed eerst de action maar liep zo langzaam op dat ik dacht doe de predictor voor de zekerheid Je ziet echt een groot verschil tussen de action en predictor. Predictor is zelfs een slagje donkerder dan de controle lijn terwijl de action nog niet eens hetzelfde is als de controle lijn
Ik heb 4 action tests gedaan en een van de 2v5 van kruidvat. Behalve de eerste twee allemaal knallers gehad. Vriendin van me zei al, man jij krijgt een tweeling Ben benieuwd hoe het gaat vandaag @Mybrand2018 ! Duim voor je. @Roxy1994 nou top! Lekker gaan genieten dan. @Willemijne het is inderdaad niet zovesl oploop maar ik heb dat ook vaker gehoord dat ze van kruidvat niet zo donker indrogen als vroeger. Ga je nog meer tests doen? Hier ook veel moe, met momenten koud en die bandenpijn, boh! Nog niet echt misselijk. Ben benieuwd of zich dat komende week aandient.
Oh wauw, dank jullie allemaal voor de moedgevende berichtjes. Eigenlijk dacht ik: stoppen met testen! En maar gewoon genieten. Ik kan ook gewoon nu niks kopen omdat mijn man hele dagen werkt en ik thuis ben met de kids, die de winkel niet in mogen. En op internet zijn van die lange levertijden... @Mybrand2018 veel succes met de echo! Hopen op een mooi kloppend hartje!
Hier zijn bijna alle drogisten/actions leeg hahah geen test meer te krijgen! De verloskundigen krijgen het druk in december
Ik word elke dag meer misselijk, dat vind ik best wel pittig... Ik weet dat er een grote kans is dat ik weer HG krijg of in ieder geval heel misselijk, maar toch vind ik het wel weer eng om te voelen. Stiekem hoop ik dat het mee valt en het nu zo blijft toenemen als nu. Gelukkig werkt manlief thuis, nu kan hij mij wat ondersteunen in de zorg voor de kinderen.