Jaa! Heb nog geen enkel moment er aan gedacht. Terwijl ik normaal een dag stoppen niet eens kon volhoidrn
Wat een kwaaltjes allemaal. Toch wel fijn de bevestiging! Alhoewel geen kwaaltjes ook prima is. Ik ben soms een beetje misselijk, snel honger. En inderdaad vroeg wakker want ik moest plassen. Rare dromen heb ik wel haha. Ik heb vorig jaar een hernia gehad en lijkt of dat weer opspeelt. Ik heb in ieder geval best wat pijn in mijn heupen? Flanken? Zoiets.
Ah, das juist de reden dat ik af en toe een dropje pak. Ik heb enorm lage bloeddruk. Heel de zwangerschappen door bij de andere 2 ook. Zie vaak sterretjes. Dus denk dat bij mij een of meer dropjes geen kwaad kan.
Jaa mevrouw paniek is er weer. Naja paniek meer even nieuwsgierig. Ik had de eerste week veel last van menstruatiepijn dat is nu weg. Ging dit bij jullie ook na een tijdje weg? Ben nu bijna 5 weken en heb hier last van gehad vanaf 3+4 tm 4+1 ofzo. Nu niets meer. Nja af n toe maar denk dat dat mn blaasontsteking is. Kan die pijn nog innestelingspijn geweest zijn? Dat het zich nog wat dieper aan het innestelen was na de positieve test? Of is mn baarmoeder nu gewend aan de situatie voor nu en is de pijn daarom weg. Hahaha heb je kramp maakt dat je onzeker heb je geen kramp. Maakt dat je ook onzeker
Ik snap je onzekerheid maar probeer niet bij alles wat je wel of niet voelt in paniek te raken Ik had ook eerst krampen en zelfs wat bloedverlies, maar met 5 weken ongeveer ging dat weg. Nu alleen nog bandenpijn. En ook dat zware gevoel in mn baarmoeder.
Ik voel me wel heel raar vandaag. Een beetje dromerig? Duizelig misschien een klein beetje. Alsof ik in een film speel haha.
Met hoeveel weken krijgen jullie je echo? Ik met 9 maar kreeg net mail dat ze weer vroege echos mogen doen en twijfel of ik dan tussen de 7 en 8 weken al wil of gewoon de 9 afwacht..7 weken is Over twee weken en als je dan een hartslag ziet zijn al je zorgen weg. Maar 9 weken heb je denk ik wel mooier beeld en is het al wat meer gevormd dan met 7 maar dat duurt nog een maand dus ben enorm aan het twijfelen..
Wat super dat bij jullie die vroege weer kan! Krijg je daarna niet ook nog een termijnecho tussen 9-12 weken? hier zijn die krampen ook weg sinds 4+4 ofzo. En gezien de misselijkheid hier maak ik me geen zorgen dat dat een slecht teken is
Geen idee zal het eens vragen. Misschien een stomme vraag maar staat het stom als ik mail ipv bel. Ben niet zon beller
Ik gisteren avond alles overgegeven voelde me ineens zo misselijk in de douche Bleeh In ochtend lichte misselijkheid middag gaat goed Dan avond speelt het erg op