Wat een onzekerheid! Hoop dat het onschuldig is.. Met innesteling had ik bloed met slijm. Dacht toen eerst dat menstruatie doorbrak. weet niet of dit kan maar misschien verlaat innestelingsbloed met gewone afscheiding?!
Ja sorry heb me zin niet afgetypt hij is 10jaar nu Heb het tot 14 weken gehad echt krampen met bloedverlies had elke keer angst Met me andere nooit gehad Nu kijk ik ook elke keer werkt niet zo ontspannend
Vervelend al die onzekerheid. Fijn die wat vroegere echo. Al snap ik wel dat het fijner is na 7 of 8 weken een echo te hebben, omdat dat simpelweg nog wat meer geruststelling zal geven dan rond 6 weken? Achja. We hebben het gewoon niet in de hand. En dat is moeilijk. Hier weinig kwaaltjes momenteel eigenlijk. Af en toe kort wat kramp. Al vond ik tandenpoetsen vanmorgen wel écht smerig. En dat was de vorige keren ook. Stiekem hoop ik dat dat morgen weer is. Moeheid valt me eigenlijk wel erg mee. And yes... Banner is aangepast.
Lastig afwachten heb je nu nog last ? Kan je geen echo krijgen bij ons wel de verloskundige drukte me nog op het hart maak je je zorgen met bloedverlies je mag meteen komen ongeacht je termijn Heb vorige week een echo gehad
Ben ook hele dag misselijk Soms heb ik zoveel eetlust en dan denk ik pff kan wel kotsen En ook van luchtjes word ik misselijk ruik alles sterker
@Drodie63 @Love2Live Heel veel succes met jullie echo's morgen Hoop op een kloppend hartje voor jullie beide
En volgende week zijn er een hoop echo's Zo spannend Ik zelf ook volgende week donderdag weer zo spannend
Kun je nu al last krijgen van je banden? Heb op sommige momenten, bijv. als ik snel opsta of als ik nies dat de spieren aan de zijkant van m’n buik helemaal pijn doen, alsof ze verrekken of zo Bij mijn dochtertje nooit bandenpijn gehad dus ik herken dit helemaal niet.
Ja bandenpijn heb je op 2 plekken. In het begin van de zwangerschap voel je deze aan de zijkanten van je baarmoeder later in de zwangerschap voel je deze aan de zijkant van je buik. Je baarmoeder groeit vanaf dag 1 erg snel. Ik heb er ook elke dag last van. Is heel normaal.
Jaaa!! Ik had dit al vooor nod! Met 3 weken en 4 dagen ofzo! Ik dacht al dit kan toch niet nu sl. Maar indd als ik ging staan of hoesten enz. Felle steek beneden alsof er wat verrekt