Het komt bij mijn dochter vandaan, bedankt kleine draak! Haha Bij haar kon ik de laatste 10 week alleen nog achter een winkelwagen lopen en anders niet en dat zorgt er nu dus voor dat alles zo slap is dat de ellende nu alweer begint zuchttttt
Klopt, liggen/zitten alles doet pijn. Ik kom amper omhoog... en nog maar 5 week zwanger bleeegh. Komt t bij jou niet van de blaasontsteking?
ik zit nu op dag 4 van 5 met de kuur dus ik denk dat mn blaasontsteking zo goed al weg is nu? Het voelt zo anders als je zwanger bent een blaasontsteking. Normaal heb ik echt helse pijn bij het plassen en nu niks! Misschien dat ik donderdag nog even vraag of ik nog een keer kan langskomen om het te testen
Gek genoeg heb ik vanaf het begin niet helemaal durven geloven dat ik zwanger ben. De laatste dagen is de onzekerheid alleen echt killing door die dalende rusthartslag. Maar het zou er inderdaad zo naast kunnen zitten.. Only time will tell @Drodie63 yessss wat super! Gefeliciteerd!
Hier helaas echt gaan bloeden met lichte krampen. Ik weet zeker dat het voor mij ophoudt... het is niet anders.
@angela22 wat rot dat je je gister zo voelde! Wat zeiden ze in het ziekenhuis van de echo? Het zit in ieder geval op de goede plek! Voel je je inmiddels al weer wat beter? Wat ontzettend rot dat je nu al bekkenklachten hebt! Heb je een baan waarbij je fysiek wat rustiger aan kan doen? @Roxy1994 wat fijn dat je een vroege echo kan krijgen! Dat scheelt weer wachten @Doublemom wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Is het niet zo dat je hartslag ook een beetje kan schommelen, net als de kwaaltjes? Maar ik snap je onzekerheid hoor! Heel herkenbaar! Ik ben ook continu bezig met alles wat ik NIET voel . Het is om gek van te worden! Hopelijk kan de vk je wat geruststellen vanavond en mag je snel komen voor een vroege echo. @Drodie63 WAUW! Wat fijn! Gefeliciteerd!! Hier word ik ook gek van de onzekerheid , heb het idee dat ik een paar dagen geleden meer kwaaltjes had dan vandaag en gister. Nu eigenlijk nergens last van , alleen mijn boobs die wat groter zijn, zoals ik altijd heb vanaf de eisprong . Ben echt super bang elke keer als ik naar de wc moet dat ik bloed ga zien. Vorige week was ik nog met vlagen misselijk en had ik steeds zo'n vieze smaak in mijn mond, maar nu niet meer . Ohh wat een onzekerheid en spanning allemaal zeg. Ik heb zaterdag de eerste echo.. aftellen nu..
Wat fijn @Drodie63 !! En jeetje, wat ontzettend rot @Sammie41 ... leef met je mee, en wens je veel sterkte als het allemaal doorzet..
@Sammie41 neee toch!!..... zo ontzettend verdrietig een hele dikke knuffel❤️ Ik hoop dat het niet doorzet en dat het niks is....hoeveel weken ben je nu?
ik had gisteren ook echt nergens last van normaal moet ik even slapen rond 2/3 uur maar nu sliep ik pas om 23:30. Borsten deden ook geen pijn meer begon pas weer rond de middag. Was niet misselijk niks. Word je indd erg onzeker van! Maar mn borsten doen weer goed pijn nu iig dus het zit vast wel goed hoor! Kwaaltjes wisselen heel erg het eerste trimester
@Sammie41 Ach, wat verdrietig... Heel veel sterkte... @Jess89 Hier ook eigenlijk nagenoeg geen kwaaltjes. Terwijl dat bij de andere 2 zwangerschappen nu echt meer toenamen. Moeheid is ook bijna weg. Maar toch, op een of andere manier heb ik een goede hoop. Geen idee waar die vandaan komt!? Van die hoop stuur ik een stukje naar jou, goed?
@Sammie41 Wellicht overheen gelezen, maar had je na die wat lichte test vorige week, er nog een van 't weekend gedaan?
wij zijn ongeveer even ver!! Mijn vermoeidheid is ook zo goed als weg en heb eigenlijk ook njet echt kwaaltjes. Ja zere borsten en af en toe wat steken in mn buik maar niet misselijk of iets.