Ik heb in januari mijn spiraal moeten verwijderen vanwege te veel bloedverlies. we hebben het daarna altijd veilig gedaan (condoom) en zo min mogelijk rond eisprong periode maar toch ben in zwanger geworden blijkbaar
Laten we het hopen hij ontloopt nu al de hele dag en wil het er niet over hebben dus maakt me heel onzeker! Als iets niet wil dat wil hij het ook echt niet. Hij heeft gevraagd of ik het weg zou halen maar ik kan dat niet
Nee ik heb mijn spiraal er uit moeten halen in januari omdat ik veel bloed verloor. Maar we hebben het altijd met condooms gedaan en ook niet inde buurt van me eisprong
Oo is die gescheurd mischien ? Maar eisprong die kan altijd wat later of eerder zijn en sperma blijft soms nog 4 dagen actief
Yep ik zei ook we waren er allebei en hebben allebei niet goed oplet of het kapot was gegaan. Ik ben tegen abortus en zeker zonder een goed reden. En ik hoop dat hij bij draait en dat hij dit kindje in ons gezin een plekje geeft zoals bij onze andere kindjes
Ja het was gewoon voorbestemd Ik zie dat je een banner hebt jij hebt je keuze al gemaakt denk ik Laat je man even tot hij zelf bijdraaid
@Sammie41 Heel veel sterkte! Ik weet hoe je het voelt helaas... @Beay Mijn vk zei de vorige keer tegen mij dat ze vaak voor de 7 weken nog geen hartactiviteit kunnen zien (die is er wel maar is gewoon te klein nog allemaal).
Klopt ligt ook aan hun apparatuur Toen ze hem op me buik deed zag ik niet eens wat zei dus wel Toen inwendig moest ze het echt vergroten toen zag ik het pas
Ja volgens mij zei ze dat ook wel! Daarom is het ook zo rot dat we nu alleen naar binnen gaan, ik hoor 5 weken en mijn oren gaan op slot... Achteraf gezien klopt dit natuurlijk, je ziet dat de echo all enorm is uitvergroot.
Hier weer een dagje werken. Enige dag deze week hahah. Nog 1,5 week gaan we weer open. De dagen kruipen zo voorbij
@dunchan Welkom. Herkenning ga je hier denk niet vinden wat betreft ongewenstheid. Proberen mee te voelen en denken misschien wel. Mannen verwerken zoiets totaal anders. Ze voelen en merken niets aan hun lichaam dus het is nóg onwerkelijker voor ze. Heb je in de 17 jr dat je hem kent nooit vaker zo'n periode of moment gehad? Gefeliciteerd. Je hebt je hier aangemeld en een banner aangemaakt, volgens mij doe je dat niet om een einde aan je zwangerschap te maken. En wat betreft een jongen of meisje... je kunt een super makkelijk jongetje krijgen of een pittig meisje, dat ligt niet aan t geslacht
Hier ook ineens misselijkheid. Zal het dan toch niet overslaan? Ach ja, na een paar dagen bijna niks te voelen ook wel weer soort van fijn .
@dunchan welkom en gefeliciteerd Wat vervelend dat je man zich nu overdonderd voelt. Hopelijk draait hij snel bij, want stress is voor jou en je baby in de buik not done. Je hebt na je laatste kindje 5 miskramen gehad, klopt dat? Heftig.. Jullie gingen eerst wel bewust voor een 4e kindje?
ik wil er zeker voor gaan. Het zijn ook gewooon een hoop emoties die meespelen. Ik wil dit ook niet alleen doen snap je en dat gaat zometeen wel deels gebeuren of hij moet gigantische omslag maken.
Welkom @dunchan, en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou niet weten waarom je hier geen herkenning kunt vinden? Mijn ex was ook niet zo blij met mijn zwangerschap dus ik ken dat gevoel absoluut wel. Het moest bij hem groeien. Het was de eerste dus bij de eerste echo brak hij toch wel en kon hij er wel naar uit kijken. Maar die eerste periode was moeilijk. Ik genoot intens, maar in mijn eentje.. ik hoop dat je vriend ook een omslag kan maken en er toch geluk in kan vinden. Het is zoiets bijzonders. En het is niet altijd praktisch maar dat maakt niet uit. Als de liefde voor het kindje er maar is.
Daarom was ik voorzichtig in mijn formulering. Tot nog toe had ik van niemand iets gelezen waarbij het kindje in de eerste instantie niet gewenst was. Klopt, liefde is het sleutelwoord. Al blijft het denk heel pittig!