Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love2Live, 6 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Ohh heyy!! Ik heb mn echo om 19:15! Ben benieuwd naar je echo!

2. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    @cravings, heb ik bij alle zwangerschappen niet gehad! Bij m’n zoon wel een afkeer voor normale boterham met kaas. En begin van mijn dochter twee dagen achter elkaar tijdens middagdutje gedroomd over vanille ijs. Dit na de tweede keer maar gehaald :roflmao:. Was toen ik 10 weken was ofzo, verder geen gekke dingen

3. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik om 12:00

Roxy1994 vindt dit leuk.
  4. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @LindeAlexander Hier ook vaak ‘s avonds het meest last idd. En ook zoooo moe, doe als het kan ‘s middags altijd even een dutje :D Hier nog geen specifieke cravings maar wel meer trek! Bij de zwangerschap van m’n dochtertje had ik dat ook niet volgens mij!

5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Nou vandaag wel echt de hele dag misselijk. Nja met vlagen dan. Niet overgeven maar wel misselijk. Opzich wel blij want dat betekent wel dat hormonen hun werk doen. Andere kant pff hoe ga ik dit nog verborgen houden.

met hoeveel weken willen jullie vertellen of hebben jullie verteld van je zwangerschap?

6. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Weet iemand vanaf wanneer de pijnlijke borsten ongeveer afnemen?

7. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    @Doublemom Alvast gefeliciteerd!
    Merk inderdaad dat die pilletjes alleen de scherpe randjes er vanaf halen.
    Ik moet gewoon echt rustig eten, en vooral daarna echt even rustig zitten om het te laten zakken.
    Vandaag bijna de hele dag last gehad van maagzuur, niet heel erg maar zeker voelbaar en dat de hele dag.
    Het is ook echt puzzelen wanneer ik hem in moet nemen, want ik mag er in principe maar 1 zonodig.

Wat betreft striae ach, mijn ‘tiger stripes’ heb ik al een hele tijd, ik kan me er niet druk om maken.
    RAWR haha, :roflmao:

Cravings? Nou geen augurken in ieder geval! Ik ben altijd wel fan van cake, dus dat gaat er nu ook goed in ivm zacht en zoet.
    Voor de rest niks nog.

(@Roxy1994)
    Vertellen:
    Wij willen (maandag) na de echo (als alles goed is natuurlijk) langs mijn schoonfamilie om het te vertellen.
    Dan zondag erna (Moederdag) naar mijn ouders en mijn broer het vertellen.
    En ik denk dat ik het dan niet meer voor me kan houden, dus dan zal het ook niet tot 12 weken geheim blijven op mijn werk. (Al hebben die na mijn misselijkheid aanvallen waarschijnlijk al vanalles door..!)
    Ik had helemaal een leuk rompertje besteld maar die is met mislukte druk geleverd en ik zou vandaag nieuwe gestuurd krijgen maar ik heb niks gehoord. Nog gebeld en ze zou ervoor zorgen dat er vandaag nog contact met mij opgenomen zou worden want ik heb hem wel aanstaande maandag nodig!
    Maar je raad het al... daarna weer niks gehoord. Ik ben behoorlijk pissig!!!:mad:

Gevoelige borsten? Maak je borst maar nat... ik heb er de hele dag last van! Zal wel tot je hcg piek denk ik, dus tot 12 weken ongeveer.

Roxy1994 vindt dit leuk.
  8. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Geen idee? Die van mij moeten nog gevoelig worden?

Heb ik verlof gevraagd voor de echo, de hele dag ivm eventueel slecht nieuws en bij goed kunnen we langs ouders. Nou komt de grap, ik krijg het niet, er is niemand anders (überhaupt niet) die mijn werkzaamheden kunnen overnemen. En nu dan?:|
    Vriendjelief heeft wel vrij gekregen...

Roxy1994 vindt dit leuk.
  9. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @Roxy1994 Mijn ouders en schoonouders weten het al. Op mijn werk vertel ik het na een goede echo, toen ik eind februari een miskraam heb gehad heb ik het ook op mijn werk verteld dus ze weten wat ze kunnen verwachten ;) Ik werk in een klein bedrijf en het voelde niet goed om een smoesje te verzinnen op dat moment en ik vind het ook prettig als ik eerlijk kan zijn als ik bepaalde werkzaamheden eventueel niet kan doen :) Aan alle broers en zussen vertellen we het ook na de goede echo. Daarna wachten we tot de termijnecho wat betreft vrienden/kenissen. Die pijnlijke borsten zijn als ik het me goed herinner de eerste weken het ergst, daarna neemt het wat af.

@Beay Oh dat is wel super lastig zeg, misschien kun je als je part-time werkt proberen om het een dag te verzetten of anders kijken of je een andere dag vrij kunt en dan bij de vk vragen of het verzet kan worden?

10. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Hier al met een week of 4/5 verteld aan familie. M'n vriend was te enthousiast. En tja met schoonfamilie werkt het zo, weet 1 iemandhet, dan weet meteen de hele kennissenkring en alles het ook. Kan ik me niet zo druk om maken. Mijn vriendinnen weten het ook, er blijft voor mij niemand over om te vertellen, behalve werk.

Trouwens, die gevoelige borsten kunnen indd wel even aanhouden. Kheb er ook de hele.dag last van. Laatst mn dochter per ongeluk vol met haar elleboog erin geprikt. Toen heb ik het echt uitgeschreeuwd :roflmao:

Roxy1994 vindt dit leuk.
  11. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Hoe doen jullie het qua vitamines innemen? Als je nou heel misselijk bent en niet kan etrn of een klein beetje (1 crackertje) want op het doosje staat innemen tijdens of na het eten. Kun je hem dan gewoon innemen als je weinig tot niks hebt gegeten? Heb nu maar een droog koekje op. Zon time out want iets amders kreeg ik er echt niet in.

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    mij neem ze gewoon in. Ontbijt vaak niet Omdat ik dat vergeet door tijdgebrek maar neem ze in de ochtend in als ik opsta ik denk dat het geen kwaad kan ik heb bij de andere kids ook gedaan toe zo ziek dat ik niks binnen hield vk zei gewoon innemen neemt snel op in het bloed en dat is belangrijk

Roxy1994 vindt dit leuk.
  13. Willemijne

Willemijne Actief lid

30 mrt 2020
    348
    367
    63
    Vrouw
    Gewoon innemen inderdaad... Beter innemen zonder eten dan niet innemen.
    Probeer eens een cracker naast je bed te leggen... En af en toe wat hapjes te nemen. Met iets in je maag wordt de misselijkheid soms wel iets verdragelijker...

Roxy1994 vindt dit leuk.
  14. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hier ook nog steeds gedurende de gehele dag misselijk.

Als ik lig in bed dan niet

Maar zodra ik opsta begint het

Eind middag begin avond voel ik me het beste
    Dan kan ik ook even koken

Maar na het eten dan begint het weer

Heb dit nooit zo gehad met de andere zwangerschappen zo hevig

Roxy1994 vindt dit leuk.
  15. Drodie63

Drodie63 Actief lid

7 apr 2020
    198
    294
    63
    Vrouw
    Pff al 2 dagen bijna niet meer misselijk, terwijl ik hiervoor gewoon elke dag super beroerd was. Maak me toch wel weer heel veel zorgen. :cry: Wat een onzekere tijd dit, bah!

Roxy1994 vindt dit leuk.
  16. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Nu ben ik op werk maar echt misselijk
    Heb een banaan op vanochtend meer lukte niet

Kijken of ik straks een broodje kan halen ergens
    Heb niks mee tijd gebrek haha

Roxy1994 vindt dit leuk.
  17. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ja het geeft geen garantie een zwangerschap met veel klachten kan ook mis gaan

Geniet van de dagen die zonder klachten zijn

Roxy1994 vindt dit leuk.
  18. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Die misselijkheid begint hier ook meer te komen. Vriend is hamburgers aan het bakken. Baahhhh ga bijna over mijn nek :rolleyes:

Roxy1994 vindt dit leuk.
  19. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Meiden bandenpijn.. af en toe sta ik op krijg ik van die steken bij mn liezen. Maar ook af en toe als ik t snel ga sta of onverwachte beweging maak dat ik dan heel even menstruatiepijn krijg. Is dit ook bandenpijn?

Starfire vindt dit leuk.
  20. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Jep :D

Roxy1994 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina