Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love2Live, 6 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ouders en schoonouders niet? Waarom niet?

2. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Vinden ons veel te jong (bijna 22) hebben wel al een huis gekocht dat hopelijk over een maand of 2/3 klaar is.. :) en zijn dan dus bang dat we het niet gaan redden qua geld enz. Door de verbouwing.

Beay en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  3. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Als het jullie droom is dan is het goed toch. Al heel knap dat jullie samen een koophuis hebben. Moeten jullie nog veel doen in het huis?

Roxy1994 vindt dit leuk.
  4. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Als jullie er zelf maar gelukkig mee zijn. Ookal had je geen koophuis, alles komt "meestal" goed als je zelf maar wilt.

Ik ben nu 27, en mijn dochter wordt in aug. 8.. ik was 18 toen ik zwanger was, en ik heb het allemaal gered, opleiding afgemaakt en ze heeft het ontzettend goed. Probeer niet de negatieve reacties je te laten beïnvloeden. Geniet!

Poezemens, Roxy1994, nosilla en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @xxxEllen87xxx wat een vervelende reactie zeg van je vrienden!

@Roxy1994 dus de misselijkheid is toch gekomen? ;) Zou jammer zijn als je ouders niet enthousiast zijn, maar ze draaien vast bij als de buik begint te groeien en het allemaal “echter” wordt!

Hier nog steeds niet misselijk, nauwelijks kwaaltjes eigenlijk ook behalve de bandenpijn en soms wat gevoelige boobs :o:.. het is dat we gister een goede echo hadden, anders zou ik super onzeker zijn door die weinige kwaaltjes. Nu probeer ik er maar van te genieten dat ik me zo voel :)

Roxy1994 en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  6. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier ook niet misselijk nog en ben blij toe :D Kwaaltjes zijn ook geen garantie, bij m’n miskraam had ik tot het moment dat ik bloed verloor nog gewoon kwaaltjes o_O Ik ben wel blij dat ik tijdens de weken dat de misselijkheid meestal het ergst is niet veel werk, vanaf de week van 11 mei ga ik weer 1 dag per week werken en dat de hele maand mei en half juni heb ik alweer 2 weken vakantie :p

@Roxy1994 Je (schoon)ouders zullen als ze aan het idee gewend zijn vast wel blij zijn toch :) Ik vind 22 helemaal geen gekke leeftijd hoor, was vroegâh heel normaal. En als jullie alles op orde hebben waarom niet. Ik was zelf 24 bij m’n dochtertje, ik vond het maar bizar dat mensen dat jong vonden :eek:

Roxy1994, angela22 en Jess89 vinden dit leuk.
  7. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hier ook een vriend met PCOS

Zoontje 6 jaar en nooit meer zwanger geworden

We gingen laatst samen afvallen haar menstruatie kwam op gang

Ik haalde diezelfde maand me spiraal eruit

Volgende maand was ik zwanger
    Zei niet en sindsdien geen menstruatie gehad

Maar ze vond het niet eerlijk waarom ik wel en zei niet heb ook geen gefeliciteerd gehoord

En vooral omdat het mijn 5e is

Ze is dan wel 7 jaar jonger als mij

Ik vond het jammer maar heb het zo gelaten en praat ook niet over de zwangerschap zei vraagt er ook niks over

8. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Bij mij verschillen de kwaaltjes enorm! Vandaag wat bandenpijn hier en daar.. maar gevoelige borsten ineens helemaal verdwenen! Ik vind het maar een onzekere tijd allemaal pfff...

Roxy1994 vindt dit leuk.
  9. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hier nog vollop misselijk gisteren moest ik overgeven gevoelige borsten nog

En na het eten ben ik soort van benauwd herkent iemand dat ?

10. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Tja leeftijd zegt toch weinig hoor. Ik was ook net 23 toen ik m'n dochter kreeg. :) Ben heel blij jong moeder te zijn geworden!

@Mybrand2018 jammer als mensen zo zijn he.. 'vriendin' van mij was ook meteen uit m'n leven verdwenen toen ik van mijn dochter zwanger was. Ze zag alle plezier samen in rook opgaan denk ik. Kan ik niet te lang om treuren als zoiets dan stuk gaat ofzo. :p

Roxy1994 en angela22 vinden dit leuk.
  11. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Het kan nog erger.. vorig jaar maart heb ik een miskraam gehad met 8+4. Ik had al 20 jaar een hele goede vriendin.. zij was ook zwanger, na mijn miskraam vertelde ze geen vriendinnen meer te willen zijn want we zaten niet meer op 1 lijn. Daaag 20 jaar vriendschap:thumup:

12. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Boven is zo goed als klaar! Beneden moet er nog een vloer in en behang. Keuken komt pas in augustus/september maar zonder keuken kan je ook prima wonen. Eten we nog thuis zolang.

xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  13. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Waauwww!! Dat is wel echt erg... noujaa zon “vriendin” ben je liever kwijt dan rijk!

angela22 vindt dit leuk.
  14. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties!! Wij zijn er ook super blij mee! En ze zullen ook vast wel bijdraaien. Maar ben zo bang/zenuwachtig om het te zeggen en weet ook echt niet hoe. Wij zijn beide in juni jarig en wilde dan een taart met een foto van de echo erop en die op tafel zetten, maar als ik zo misselijk blijf dan gaat dat m niet worden want woon nu dus nog thuis tot het huis klaar is, en als ik dan toevallig elke ochtend boven de wc hang weten ze genoeg haha

nosilla vindt dit leuk.
  15. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik was 20 bij me oudste

Ja weetje ik ken haar nu 2 jaar ze heeft dat PCOS al vanaf de geboorte van haar oudste

Maar toen ze ging afvallen kwam haar menstruatie opgang

Heb verder niet veel verstand van

Maar ik zei als je graag 2e wilt moet je contact opnemen met een arts want dit lukt niet vanzelf

Maar ik kan daar toch niks aan doen ik had het haar zo gegund

Roxy1994 vindt dit leuk.
  16. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Ja dan zullen er toch ergens al.andere verschillen in de vriendschap gekropen zijn waardoor dit de druppel was misschien? Ik heb ook wel eens vriendschappen beëindigd om iets ogenschijnlijks kleins, terwijl voor mij dan met veel dingen de maat al vol was.. Ik ben sociaal soms raar met dingen hoor, kan ook na jaren nog makkelijk afscheid nemen van sommige mensen.

Is wel een heel leuk idee @Roxy1994 met die taart. Maar ja juni duurt indd nog even.. hebben ze nu nog niks door dan?

Roxy1994 vindt dit leuk.
  17. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.668
    1.603
    113
    Vrouw
    nee nog niet hahah mn moeder vroeg laatst wel ben jij zwanger ofzo? Omdat ik zoveel at en was gestopt met roken. Zei ik nee ik was benauwd dus ben gestopt en als je stopt met roken eet je veel meer. Maar ik wil best nu een sigaret opsteken hoor, dan moet je er 1 geven ( ik wist dat ze dan niks meer zou zeggen, ik zou niet echt gaan roken) dus hahhah merk wel dat het lastig is met vrienden, wij doen vaak met zn 3e/4e een borreltje op zaterdag avond en nu dronk ik dus niet. Nou had ik de eerste keer een smoes dat ik geen zin had om lopend naar huis te gaan dus de bob wilde zijn. Tweede keer had ik antibiotica ivm blaasontsteking. En deze week waren mn vriend en ik bij 2 vrienden die het al wel weten. Maar kan dit niet heel lang geheim houden denk ik hahah.

18. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Ik wil er niet teveel over kwijt, maar kon me niet zo goed meer inhouden. Met pcos heb je soms wel een menstruatie, maar een eisprong is weinig tot niet aanwezig. Ik zat van mijn 14e tot mijn 16e op een perfect gewicht en ben maar 1 keer ongesteld geworden. Het is als je 1 kans in de 2 jaar hebt, heel confronterend.. Ik heb het ervaren als echt een hel. Niet om iemand goed te praten, maar kan me voorstellen dat het ontzettend zeer doet (want dat deed het 4 jaar lang bij mij ook). Nou heb ik al mijn vriendinnen met kindjes nog gewoon om mij heen, maar ik praatte daar wel open met ze over...

19. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ja maar dat snap ik ook zeker

Maar de ene keer wilt ze een 2e en dan weer niet
    Omdat ze veel problemen met haar man heeft

Maar de arts heeft haar na de geboorte van haar zoontje gezegd dat zei dus allemaal soort kleine eitjes heeft in haar eileider omdat de eisprong dus niet plaatst vind

Ze moest dat laten weg halen en ze moest afvallen dan mocht ze hun bellen om het laten weg halen

Maar ik snap dat het pijn doet of zelfs soort jaloezie heeft

Maar dan had er toch iets gekund als gefeliciteerd

Ik heb haar ook eerlijk gevraagd hoe zei het ziet
    En daar kwam dus uit dat ze "jaloers" is

Nu praat ik met haar gewoon over dagelijkse dingen maar Zwangerschap laat ik achter wegen omdat ik weet dat het gevoelig ligt

Maar zelfs mijn andere vriendin die heel veel miskramen heeft gehad recentelijk nog eentje
    Was super blij voor me ze gunt het me echt

Met haar kan ik wel alles delen en zei vraagt mij ook hoe het gaat en met de echo alles

20. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Wat een verhalen allemaal dames!
    Denk vooral aan jullie zelf en maak je niet te druk om wat andere denken.
    Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar het is goed bedoeld.

Pfff stront zenuwachtig nu al voor morgen, gelukkig mag ik vroeg! (09:15 uur).
    Ik neem die misselijkheid medicatie maar extra vroeg in, want ik ben iemand die zichzelf kotsmisselijk kan maken van de zenuwen...

Deel Deze Pagina