Ik eet gewoon tonijn hoor als ik daar zin in heb, 3 jaar geleden was het nog zo dat ze zeiden dat je niet veel tonijn moet eten. Een keer een cracker met tonijnsalade kan weinig kwaad denk ik. Maar goed, moet iedereen zelf weten verder uiteraard Wie van jullie drinkt alcoholvrij bier? @dunchan Ahh nee wat erg zeg Heel veel sterkte!
Oh nee, ik krijg echt helemaal tranen in mijn ogen hiervan! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je wel veel strekte wensen en je een hele dikke digitale knuffel geven! Ik duim heel hard dat je eierstok gespaard kan blijven, of jullie nou wel of niet nog een keer willen proberen. Serieus een brok in mijn keel hier...
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020 ♡ 16 december 17 december Love2Live - 37 jaar - 4e kindje ♡ Mybrand - 33 jaar - 5e kindje ♡ 18 december Starfire - 28 jaar -2e kindje Wieiszwanger - 28 jaar- 1e kindje 19 december 20 december 21 december Keke - 29 jaar - 2e kindje Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Jess89 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Drodie63 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 22 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje ♡ 23 december Beay - 31 jaar - 1e kindje xxxEllenxxx - 33 jaar - 1e kindje 24 december Fraser - 27 jaar - 3e kindje 25 december STine08 - 32 jaar - 1e kindje 26 december Roxy1994 - 21 jaar - 1e kindje Lana88 - 31 jaar - 2e kindje 27 december 28 december Angela22 - 27 jaar - 2e kindje Willemijne - 27 jaar - 3e kindje 29 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje Poezemens - 31 jaar - 3e kindje 30 december 31 december nosilla - 27 jaar - 2e kindje dunchan - 31 jaar - 4e kindje ------------------------------------------ Sterretjes: Sammie41 ✰ ------------------------------------------ Afspraken: Mei: 04 - xxxEllenxxx - 1e echo 04 - Roxy1994 - intake gesprek 06 - Beay - (fertiliteitsarts) 2e echo 07 - Mybrand - 2e echo 07 - Lindealexander - 1e echo 07 - Roxy1994 - 1e echo 07 - Wieiszwanger (13.30) - 1e echo 08 - STine08 - 1e echo 11 - Starfire - 1e echo 12 - Keke01 - 1e echo 13 - Angela - 1e echo 13 - Drodie63 - 2e echo 13 - Love2Live - tel. intake 13 - nosilla - (17:00) 1e echo en intake 19 - Willemijne - 1e echo en intake 19 - Keke91 - intake vk telefonisch 22 - Poezemens - 1e echo 22 - dunchan - 1e echo 25 - Roxy1994 - 2e echo 25 - Love2Live - termijnecho 26 - Doublemom - termijnecho 26 - Keke - termijnecho 26 - nosilla - 1e afspraak bij gyn + echo 27 - Poezemens - intake vk telefonisch 28 - Djoyz - termijn echo, bloedafname (en uitleg nipt) 29 - Wieiszwanger - (17.15) termijnecho Juni: ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) Even mijn eerste afspraak eruit gehaald en de nieuwe erin gezet. Termijn echo (10/11 weken) en dan word ook de uitgerekende datum vastgezet. Ze gaan bloed afnemen voor controle toxoplasmose en vitaminen/mineralen check. Eerste keer wegen en bloeddruk gaan ze ook meten. En dan daarna gaan ze telefonisch uitleg geven over de nipt enzo, dan wachten we in de auto want als we akkoord geven moeten we weer terug lopen om het formulier op te halen voor de nipt.
@dunchan oh nee! Ik schrik er ook van.. wat super heftig! Ik hoop dat je ook gewoon op steun van je man kan rekenen. Heel veel sterkte!
Och meid wat een naar bericht en wat ontzettend wrang dat je tussen twee zwangere vrouwen moet liggen nu... heel veel kracht en sterkte toegewenst! Dikke knuffel ❤️
Meiden omdat ik nu 1,5 week geleden een blaasontsteking heb gehad heb ik een vraagje aa jullie. Hebben jullie ook wel eens na het plassen dat je wat buikpijn hebt na het plassen? Beetje menstruatiepijn ofzo? Anders ben ik bang dat ik weer een blaasontsteking heb....
@dunchan wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte en we duimen dat je eierstok bespaard blijft! Digihug
Meid! Lijkt me hartstikke vervelend dat je je elke dag zo onzeker voelt! Wel of geen pijn, wel of geen misselijkheid, het is gewoon allemaal afwachten! Sterkte!
Wat @Beay zegt, het hoort er allemaal bij. Weet je waar het vandaan komt dat je je onzeker voelt? Probeer echt te genieten, want de tijd vliegt voorbij en voor je het weet ligt je kleine in je armen en heb je je voor niets zo druk gemaakt
Pff mijn darmen laten mij echt meerdere keren op een dag schrikken. Ik weet hoe een schopje voelt, en dit voelt gewoon echt bijna hetzelfde. Kan niet wachten tot die eerste plopjes en veegjes.
Jaaaaa kan daar ook echt niet op wachten M’n dochtertje voelde ik met iets van 17 weken voor het eerst en in de 19e week echt regelmatig wel (even teruggekeken in m’n zwangerschapsdagboek )
@Roxy1994 ik heb wel eens een soort bandenpijn achtig gevoel als ik een hele volle blaas had en ben wezen plassen. Maar als je er zo onzeker over bent, kun je misschien nog een keer urine laten checken? Beter keer teveel dan te weinig.