@Poezemens hopelijk was het alleen een restantje wat er nog zat. Mijn vk zag ook bloed zitten op de echo. Ik hoop dat je morgen een kloppend hartje ziet!!!! Wat een onzekerheid geeft dit hè @xxxEllen87xxx he wat jammer zeg alweer zo’n afwijzende reactie gelukkig draaide hij wel bij. Enig idee waarom hij zo reageerde?
Het hartje klopt! Zo gelukkig. De gyn heeft me op 7w4d gezet, uitgerekende datum is 21 december. Alles was goed.
Wat fijn!!! Hier word ik oprecht blij van, al die kloppende hartjes echo's. En @Poezemens fijn dat je morgen redelijk op tijd terecht kunt. En dat je niet veel meer verliest.
Wat fijn al die goede echo's! Ik begin langzaam ook wel wat zenuwachtig te worden nu. Nog een paar dagen wachten.. Ben er wel super blij mee dat mijn vriend mee mag! Precies op tijd voor ons! @Poezemens Bah wat zal dat schrikken zijn ja.. ik duim voor een goede echo
Ik heb ze nog wel. Heb ze een weekje niet gehad. Komt nu weer wat terug lijkt wel. Misschien omdat mn baarmoeder weer wat rekt (hooop ik) tis ook dan even kort felle pijn. Beetje stekende menstruatiepijn. Maar wel fel. Voelt niet echt als de bekende kramp
Oh ja dat is waarschijnlijk je baarmoeder die groeit inderdaad. Ik heb nu een paar dagen geen krampjes meer gehad, maar nog wel wat spierpijn in mijn liezen af en toe. Maar vanavond ineens weer een soort vage kramp, dat ik me dan afvraag of het nou een menstruatie kramp was of niet Lekker vaag dus
@STine08 Yesss!! Nog een hartje erbij Hebben jullie ook dat warm eten je tegen staat? Ik ben dan niet echt kotsmisselijk dat ik moet overgeven of zo maar gewoon die lucht van warm eten.. vreselijk
@STine08 wat fijn!! De lijst wordt steeds mooier @nosilla warm eten, brood!! Echt brood maakt me instant kots en kots misselijk!! En in de supermarkt is hier zo’n uitgebreid vers vis schap a la Franse supermarches.. echt verschrikkelijk.. die lucht hangt in de hele winkel. Eigenlijk alle eetluchtjes staan me tegen haha, en ik houd normaal nog wel zo van eten
@Poezemens succes vandaag! Duim dat alles goed is. Hier weer wakker geworden met borsten die een stuk minder pijn doen en zachter zijn. hele tijd in mn hoofd zeggen: dit is normaal het wordt minder en dan weer erger. Straks komt het weer terugg. Ben niet meer misselijk ook..