Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love2Live, 6 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Mijn testen zijn nu inderdaad ook donkerder dan de vorige ronde met de vmk.
    Als ik het op beide manieren uitreken scheelt het hooguit 2 dagen, tussen 19 en 21 dec 2020 uitgerekend.
    We zullen zien, zekerheid heb je toch nooit en je krijgt vast meer info als je je echo’s hebt.

2. Fraser

Fraser Niet meer actief

Oh en ik begin toch weer heel bang met betrekking tot de HG te worden. Vandaag zooo misselijk, en dat al met 4 weken. Voor mij een teken dat de kans op HG wel echt groot is. :(

3. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik niet voor je! Heb je dat met d vorige zwangerschappen ook gehad?

4. Fraser

Fraser Niet meer actief

Ja bij de eerste zat ik tegen HG aan, wel extreem misselijk, maar met 16 weken over. Bij de tweede heel heftig met meerdere opnames en tot het einde van de zwangerschap. Gelukkig wel medicatie gevonden waarbij ik minder extreem moet overgeven, dus zo nodig kan ik dat gelijk weer krijgen.

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik heb ook de eerste dag van de bloeding van de vmk aangehouden als eerste dag van de cyclus.

Vandaag weinig krampjes gehad, maar wel een opgeblazen gevoel/ rommelende darmen, steken in liezen en heel moe! Oja, en koud!

@Fraser, moederinstinct begint al bij de positieve test, dus je gevoel zal vast goed zitten :thumup:

Fraser vindt dit leuk.
  6. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Wat vervelend :( ik hoop dat 2020 geluk brengt en het niet zo erg word.
    Gelukkig heb je wel medicatie gevonden die ertegen helpt, dat is wel goed om te weten.

7. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik heb 4 jaar gevoed
    Ben nu een jaar gestopt hij is nu 5 jaar me jongste

8. Fraser

Fraser Niet meer actief

@djoyz Ja dat scheelt! En met de verloskundige tijdens de zwangerschap hiervoor (mk) al een plan opgesteld, dus dat geeft vertrouwen. Ook komt het thuiswerken van man nu goed uit, wat meer ondersteuning.

Hoe voel jij je verder?

@Mybrand2018 Wat mooi dat je zo lang kon voeden! Is je oudste zelf gestopt?
    Ik mis onze momenten soms wel. Het stoppen heeft mijn zoontje ook wel even flink verdriet gekost, maar na 2 miskramen voelde het niet goed meer zwanger te zijn en borstvoeding te geven te combineren. Ook kostte het gewoon teveel energie, ik viel elke keer enorm af en zit al van mijzelf tegen ondergewicht aan.

9. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hij is mijn jongste

Hij wou niet stoppen ik vond 4 jaar meer als genoeg want hij kwam nog elke nacht soms 2 keer en sliep naast mij vanaf toen ik stopte sliep die meteen door en paar maandjes erna in eigen bedje

10. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    @Fraser hoop dat je niet weer HG krijgt zeg, lijkt me echt heel naar, zeker met ziekenhuisopnames enzo pfff..

@djoyz ja ik wacht ook mijn echo af. 18 december was een soort gemiddelde van de uitgerekende datums, afhankelijk van hoe lang mijn cyclus is geweest.

Nou hier gister erg slechte dag gehad, was helemaal op door de vermoeidheid en misselijkheid. Ruzie gehad met mijn vriend (waren gewoon beide op).. En nu heb ik weer bloed en wat krampjes dus maak me nu wel zorgen.. :(

11. Fraser

Fraser Niet meer actief

@Starfire Ja het is zeker heel zwaar en nooit gedacht nog voor een derde te gaan hierdoor, maar uiteindelijk was de wens voor een derde toch groter.
    Gelukkig weet ik nu wat er qua zorg kan en medicijnen. Ondanks de Corona heeft de verloskundige mij op het hart gedrukt dat ik gewoon zorg kan krijgen als de HG te heftig wordt. Dat is fijn, anders hadden we de wens op pauze moeten zetten.

Wat super rot van de ruzie zeg! Hopelijk is vandaag een betere dag voor je/jullie.
    Alleen dat bloedverlies lijkt mij wel spannend, hoeft niks te betekenen hè! Is het veel?

12. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw

13. Fraser

Fraser Niet meer actief

@Starfire Bij twijfel inderdaad gewoon de vk bellen, misschien kan ze je geruststellen.
    Hopelijk blijft het gewoon bij een klein beetje.

14. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw

Ik heb alleen met de verloskundige gebeld omdat ik advies wilde wat betreft de kinderwens en Corona en toen ook wat besproken over de vmk.
    Ik voel me wel goed, wel begin ik steeds eerder moe te worden en mijn buik voelt opgezet (broek vind ik niet echt lekker zitten, maar ik moet wel hahah.
    Maar ik heb hem nu meer open staan dan dicht als het kan :roflmao:
    ‘S avonds merk ik dat ik in rust een hogere hartslag heb, maar dat schijnt helemaal normaal te zijn.
    Voor de rest gaat het prima! Met jou?

@Starfire ja ruzies zijn nooit leuk he.. en dan je hormonen en vermoeidheid er nog bij!..
    Gelukkig is het nu weer goed.
    Wat zijn die eerste weken spannend he dames, vooral met van alles waar je op het moment zelf niks mee kan zoals wat jij nu hebt. Het hoeft niks te betekenen maar ik snap je onrust heel goed.
    Ik zou inderdaad de verloskundige gewoon even bellen, vinden ze helemaal niet erg, en het kan je denk ik ook gerust stellen.

Starfire vindt dit leuk.
  15. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Fraser ohh HG lijkt me echt verschrikkelijk! Goed in de gaten houden en snel aan de bel trekken voor medicatie, mocht het weer de verkeerde kant op gaan...

@Starfire Ohw ruzie is niet leuk nee :( gelukkig is het weer goed! :) Ik snap dat je schrikt van bloedverlies. Hopelijk is het nog van de innesteling en betekent het niks!

Hier gisteravond steeds menstruatiekrampen. Ik word daar echt zo onzeker van :(.

16. Starfire

Starfire Bekend lid

13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    De vk zegt dat ik rustig aan moet doen. Ik heb vrij zwaar lichamelijk werk dus daarvan kan het bloedverlies komen. Het is donkerrood dus geen helder rood bloed dat scheelt al zei ze. K ga echt proberen rustig aan te doen komende dagen. Beebje moet goed groeien. :)

Love2Live, Fraser, Jess89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Fraser

Fraser Niet meer actief

@djoyz Wel fijn omdat te kunnen bespreken met een professional. Hebben wij ook gedaan.
    Broek open, shirt erover ziet niemand :roflmao: lekker doen dus! Dat opgeblazen herken ik wel, bij mij valt dat ook wel snel op, omdat ik een platte buik heb. Die staat soms een beetje bol nu.
    Kwaaltje beginnen dus langzaam ook bij jou. Hier kan ik ook al erg misselijk zijn, gelukkig niet aan een stuk door.

@Jess89 Ja ga ik zeker doen, gelukkig zijn de lijntjes kort en weet de verloskundige mijn geschiedenis.
    Hoe is het met jou verder? Mooie nieuws al wat bezonken?

@Starfire Pas goed op jezelf en hopelijk kun je je rust nemen. Dat zal al wel helpen en dan duim ik mee dat het verder niks is!

Starfire en Jess89 vinden dit leuk.
  18. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Bloedverlies mag gewoon, als het maar niet icm menstruatiekrampjes is. Ik hoor dat het vaak voorkomt :)

@Jess89, dat had ik eergisteren ook, maar was de volgende dag al wat minder. Die krampjes zijn tekenen van het harde werken van je baarmoeder :cool:

@Starfire, hopelijk hebben jullie het bij kunnen leggen?

Jess89 vindt dit leuk.
  19. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik heb al wel de neiging mijn zwangerschapskleding uit de kast te trekken, want mijn buikje is echt opgezet..

20. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Starfire, ik hoop dat het onschuldig verlies is!!!

Hier met name einde van de dag een opgezette buik, zeker na het avondeten. En 's avonds echt HONGER! Gisteravond met rommelende buik naar bed gegaan en vanmorgen sneaky in de badkamer al crackers staan eten tijdens het opmaken :roflmao:

Zijn jullie 's morgens ook zo ontzettend moe?

djoyz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina