Wat een gezellige groep wat hebben jullie al veel bij gekletst! Ik heb 2 dagen niet gekeeken ben echt geen mens geweest wat misselijk niet normaal zo slap als een vaatdoek en merk nu ik een kleine peuter rond heb lopen dat het nog zwaarder is ik lees bij jullie ook veel over misselijkheid.. ik denk dat ik ga bellen voor medicatie want dit is ook geen doen
@Coco123 Ik merk nu wel dat het toen ik van mijn eerste zwanger was wel een stuk makkelijker was die eerste weken dat je je zo ellendig kan voelen, nu er al een rond loopt is het soms knap lastig @Keke91 Succes vandaag met je echo! @Love2Live Fijn dat het geen Toxoplasmose is! Mijn beide ouders hebben Corona gehad en vind de symptomen die je hebt niet echt bij Corona passen dus ik zou me daar niet druk om maken Misschien gewoon een of ander virus. @angela22 Wij mogen morgen eindelijk voor de echo Hoe laat mag jij?
Ben benieuwd naar je echo @Keke91! Er staat geen tijd bij dus misschien heb je 'm nog.niet gehad, in dat geval succes!! Vandaag zoo moe en steeds buiten adem. Bijna vrij..
@nosilla nee geen speciale. Ik had wel aan de huisarts gevraagd hoeveel gember je mag. Het advies is 4x 250 mg. Ik heb alleen capsules gekocht bij Hema en die zijn 500, dus nam er 2 per dag. Maar op een gegeven moment werd al duidelijk dat dat niet meer zou helpen... @Love2Live gelukkig geen toxoplasmose! Schijnt dat met corona ook je reuk en smaak verdwijnt, heb je dat? Hopelijk knap je gauw weer helemaal op! @Coco123 wat naar dat je zo beroerd bent. En met een peuter al helemaal heftig! Wat dat betreft hier nog het geluk dat ze al zelfstandiger zijn. Hopelijk wil de huisarts je iets voorschrijven.
@Doublemom en @nosilla, je hebt bij een corona-infectie verschillende gradaties qua klachten en die van mij zijn/ waren mild. Griep is griep denk ik maar. Val niet binnen de risicogroep gelukkig.
@Starfire Ik mag zo om kwart voor 2. Pffft wel echt zenuwachtig nu hoor. Zal zsm laten weten hoe t ging!
Heel veel succes @Keke91 ! Tja, ik sleep me vooral de ochtend vooruit. Ik moet regelmatig overgeven. En soms gaat het een paar uur beter. Maar ik heb er hier één van net 2, en één van 3. De oudste zegt al: mama moet je weer spugen? Ben je nu niet meer ziek? Vorige keren duurde het tot 22 weken. En of ik dat nu weer zie zitten
@Keke91 succes en hopelijk veel plezier! @Willemijne, als ik dat van jou zo lees had ik al de huisarts gebeld, zeker met de zorg voor die kleintjes erbij. Maar misschien ben ik er sowieso wat laagdrempeliger in. Heb allereerst emetofobie (overgeefangst) en ten tweede vind ik niet dat wij dit als vrouwen maar 'moeten' doorstaan als er veilige opties zijn om het iets dragelijker te maken..
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 december 2020 ♡ 16 december 17 december Love2Live - 37 jaar - 4e kindje ♡ Mybrand - 33 jaar - 5e kindje ♡ 18 december Starfire - 28 jaar -2e kindje ♡ Wieiszwanger - 28 jaar- 1e kindje ♡ 19 december 20 december 21 december Keke - 29 jaar - 2e kindje Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje ♡ Jess89 - 30 jaar - 1e kindje ♡ Drodie63 - 27 jaar - 1e kindje ♡ 22 december Doublemom - 33 jaar - 3e kindje ♡ 23 december Beay - 31 jaar - 1e kindje ♡ xxxEllenxxx - 33 jaar - 1e kindje ♡ 24 december LindeAlexander - 30 jaar - 5e kindje ♡ 25 december STine08 - 32 jaar - 1e kindje 26 december Roxy1994 - 21 jaar - 1e kindje ♡ Lana88 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Coco123 - 28 jaar - 2e kindje 27 december 28 december Angela22 - 27 jaar - 2e kindje Willemijne - 27 jaar - 3e kindje 29 december 30 december Poezemens - 31 jaar - 3e kindje ♡ 31 december nosilla - 27 jaar - 2e kindje ------------------------------------------ Sterretjes: Sammie41 ✰ dunchan ✰ Fraser ✰ ------------------------------------------ Afspraken: Mei: 12 - Keke01 - 1e echo 13 - Angela - 1e echo 13 - Love2Live - tel. intake 13 - nosilla - (10:45) 1e echo en intake 18 - xxxEllenxxx (08:15 uur) - 2e echo 18 - Beay (16:00) -echo Verloskundige 18 - Coco123 - 1e echo 19 - Willemijne - 1e echo en intake 19 - Keke91 - intake vk telefonisch 20 - Drodie63 (12.00) - 2e echo 22 - Poezemens - 2e echo 25 - Roxy1994 - 2e echo 25 - Love2Live - termijnecho 26 - Doublemom - termijnecho 26 - Keke - termijnecho 26 - nosilla - 1e afspraak bij gyn + echo 27 - Poezemens - intake vk telefonisch 28 - Djoyz - termijn echo, bloedafname (en uitleg nipt) 29 - Wieiszwanger - (17.15) termijnecho Juni: 03 - Starfire - (08.30) termijnecho 03 - Drodie63 - (09.30) termijnecho 04 - Mybrand - (11:40) termijnecho 11 - Roxy1994 - (19:15) termijnecho 17 - LindeAlexander - (12.30) termijnecho Juli 03 - Doublemom - (18:30) Geslachtsbepaling ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Tsja. Ik denk dan, het hoort erbij. Maar ja. Ik vind het wel echt heel pittig nu. Sommigen zeggen 'geniet van je zwangerschap' dan denk ik echt: hoe dan? Vast straks wel weer na 20 weken. En als je de kleine begint te voelen. Ben al enorm blij dat het opkomend maagzuur minder is sinds dit weekend. Alleen migraine speelde wel weer op. Ik hoop dat het bij één aanval blijft.
Ik lees het na en voel me wel een enorme klager. Wij zijn enorm blij met dit wonder!!! En natuurlijk zijn dit soort kwalen een teken van zwangerschap. Dus heb ik niets te klagen, eigenlijk.
@misselijkheid, ik snap jou @Doublemom van het niet hoeven doorstaan als het ook anders kan, maar snap @Willemijne ook dat het voelt als klagen. Maar ja zwanger zijn is een wonder maar je hoeft er ook niet aan onderdoor te gaan alleen maar omdat het zo bijzonder is.. Gaan jullie allemaal bv geven? Ik heb bij mijn eerste fv gegeven en denk wel dat ik dat weer ga doen.
@Starfire Ik ga weer bv geven Heb de vorige keer tot 8 maanden bv gegeven en wil nu dat zeker weer proberen en eventueel tot een jaar. Ik vind dat er niks mis is met medicatie vragen tegen de misselijkheid hoor, als het 100% veilig is, why not?
@Willemijne ik vind je geen klager hoor. Persoonlijk vind ik misselijk zijn een van de ergste dingen die er is. @Starfire, ik heb beide kids fv gegeven en wil nu juist graag bv gaan geven als dat lukt.
Oh meiden met misselijkheid; ik vind jullie allemaal kanjers!! Lijkt me echt vreselijk om de hele dag misselijk te moeten zijn. Zeker als je gewoon aan het werk bent en/of nog een kleintje rond hebt lopen. @bv/fv ik hoop dat het me gaat lukken om bv te geven, lijkt me zo mooi! Maar niet ten koste van alles. Hoor ook wel eens dat het een groot gevecht is, en dat wil ik echt niet.
Ohnee Wat rot! Hoe gaat het fysiek met je? Ontzettend veel sterkte toegewenst in deze nare periode. Dikke knuffel!