Leuk dat de meesten toch wel een voorgevoel hebben. Ik ben zo benieuwd of het klopt! We kunnen rond de 13 weken wel een lijstje maken met de verwachtingen en dan na de evt geslachtsecho's erbij zetten of het klopte. Wij hebben een volledige meisjesnaam (doen blijkbaar 3 namen waarvan dan roepnaam hahaha), en ik ben zo een prachtige jongensnaam tegengekomen, maar voor m'n vriend is een andere naam het helemaal die ik echt IEUW vind Dus dat wordt nog wat als het een jongetje blijkt te zijn.
Jaaa ik vind het nu steeds spannender worden jij moet ook maandag toch?hier is het wel normaal ze bieden het aan , een echo rond deze tijd met een week of 8 ongeveer ... vind het wel raar dat dat bij jullie dan weer anders is ,wat stom gelukkig mag jij wel eerder anders word je gek van de onzekerheid lijkt me!
Ja ik vind ook gek Bij mij zei ze ben je ongerust vind je het spannend nou kom maar met 6 weken dan kijken we even Toen zei nou laat die met 8 weken maar staan En dan termijn wel laat met 12 weken precies
Ik heb echt geen idee, jongen of meisje. Had bij mijn dochtertje toen wel heel sterk een gevoel dat het een meisje was en dat klopte dus Heb nu ook ergens weer een gevoel dat het een meisje is maar komt puur doordat ik me niet kan voorstellen dat het een jongen is
Hahaha ik heb bij alle 4 juiste voorgevoel gehad Nu heb ik echt een meisje in me hoofd ben benieuwd of dit zo is Voor mij maakt het niks uit beide leuk Als maar gezond is
Getver, werd vanmorgen wakker met een gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Lichte menstruatiekramp en een zeurend gevoel in mn rug. Mijn genieten wordt meteen getemperd.
Bij de eerste klopte mijn voorgevoel, bij de 2e dus totaal niet, haha! En beide was het een verrassing ook, dus best grappig.
Ik word ook iedere keer gek van die krampen pff. Wel vaker krampen gehad zonder rugpijn? misschien is de rugpijn nu wek door de hormonen
Heel veel respect hoor! Ben nu een boek aan het lezen over vitaal zwanger daarin staat dat je met de juiste voeding niet vermoeid hoeft te zijn.. nou ik ben benieuwd . Ga het wel proberen want ik geloof wel in de kracht van gezond eten. Is toch de bouwstof van ons lichaam
Nou ik heb toch iets geks.... voordat ik zwanger was... kreeg ik ineens het gevoel in de auto dat ik deze maand zwanger zou worden. Ik kreeg ook een gevoel dat het een meisje zou worden. Ik moest lachen om mezelf en zei toen ja en hoe moet ze dan heten? Ik doe de radio aan en hoor het liedje Anne als ik jou zie ben ik niet meer bij te sturen... meteen word ik emotioneel.. een soort hormoon aanval alsof het zo is... vervolgens zeg ik tegen mezelf... als ik deze maand zwanger word dan noem ik je Anne beloofd... en toen bleek het raak... Ik heb nu al een paar weken een voorgevoel voor een meisje. Man denkt stellig een jongen . Ik zou zelf nooit op die naam zijn gekomen ik houd meer van sierlijke lange namen... maar nu kom ik overal Anne tegen . Ik droomde vannacht dat ik naar een waarzegger ging en die vertelde mij dat ik zwanger was van een meisje en ze had al een naam: Anne ik durf het nu eigenlijk niet meer anders te noemen haha. Kan trouwens ook voor een jongen.
Ooh wat leuk Speciaal dat je dan zo'n sterk voorgevoel hebt he. Ben erg benieuwd! Ik wil vanmiddag wel even een lijstje maken als iedereen zijn verwachting aangeeft. De verrassingen zet ik er natuurlijk ook in.
Ik had het er wel gister met de vk over gehad. Ze heeft gezegd dat als het te gevaarlijk wordt met het rijden, dat ik minder moet werken totdat de ergste vermoeidheid voorbij is! Oh dat klinkt heel interessant hoe heet dat boek, niet meer moe! Klinkt geweldig hahah Ik zag je berichtje over dat je sterk het gevoel hebt dat je een meisje krijgt! Dat zou toch wat zijn haha en dan noemen jullie haar dus Anne? Zou wel erg bijzonder zijn
hahahaha woon je in het noorden @xxxEllen87xxx ? Dan wordt het dus hoe dan ook een Anne Kwa voeding, het maakt wel heel veel uit, daar ben ik van overtuigd!! Maar het lastige is dat als je moe bent, dat je sneller slechter gaat koken, en dat je dan weer moeier wordt enz. Maar ik ben gister om tien uur toch nog in de auto gestapt hoor hahaha. Heb als vlees noob een hele tijd heen en weer gelopen en iets van rund steak (zou dat biefstuk zijn?), hert en kipfilet gehaald hahaha. En dus teriyaki saus.. Ben zo benieuwd of dat te eten is! En veel groene groentes, prei, babypaksoi, groene asperges en spinazie. Had in het ziekenhuis al te horen geregen dat mn ijzer te laag was dus daar zal de trek wel vandaan komen.. Leuk idee zo'n lijstje met voorgevoelens en uitkomsten Ik dacht dus altijd een meisje maar sinds ik zwanger ben denk ik (en droom ik) dat het een jongetje wordt. We gaan wachten tot de bevalling met uitvinden.. @angela22 pfoeh ook onregelmatige diensten nog! Mag je wel nu al de nachtdiensten eruit? Of is dat pas vanaf een week of twaalf? Ik doe volgens mij een klein 8 weken dansje vandaag Hoe doen jullie het trouwens met koffie? Normaal probeer ik zoveel mogelijk af te bouwen tijdens de zwangerschap. Maar nu ivm die galblaasproblemen is het juist goed als ik op zn minst twee kopjes koffie per dag drink (en merk dat ik dan ook minder last heb) maar vind het ZO vies! Heb alleen ook wel echt een kopje nodig voor ik in de auto stap met wegbrengen en ophalen. Heb nu uitgevonden dat als ik eerst mn tanden poets en dán koffie drink dat het dan best te doen is hahahaha, dan heb je daarna nog een soort pepermunt smaak in je mond. Zwangere lichamen blijven me echt nog steeds verbazen.. @Starfire wat vervelend van die krampen! Ik herken het wel moet ik zeggen, zeker de combinatie met rugpijn.. Heb het nog regelmatig. Maar kan me voorstellen, zeker als jij het juist normaal niet hebt dan je daar niet blij van wordt! Is het alweer wat minder? Helpt iets warms erop?
Wat een speciaal voorteken! Je kan altijd nog twee namen geven als je toch voorkeur geeft aan een sierlijke lange naam?