Hoi! hier ben ik weer! Na 4 weken reizen gelijk in een drukke verbouwing gestort dus heel veel tijd en energie heb ik niet om hier actief te zijn, maar ik kom af en toe ff langs wat een fijn nieuws Elsa! En die 24 weken snap ik helemaal, ik heb dat morgen en vind dat ook echt een mijlpaal! Dat mocht er iets gebeuren de artsen het in elk geval proberen! ik neem wel de 22 weken prik, meer onder het mom dat de kleine dan eerste maand beschermd is. Ik heb 3x Corona gehad en 2x vaccinatie gehad dus hoop nu wel voldoende beschermd te zijn.. Even vraagje: hoeveel kilo zijn jullie nu aangekomen? Ik 6,5 kg ik vind dat best wat, ik heb het idee dat vooral afgelopen 1,5 week ik veel ben aangekomen. Was even benieuwd hoe dat bij jullie is. Vorige gezonde zwangerschap was ik 23 kg aangekomen en dat wil ik echt niet meer..
Ik heb echt geeeeen idee. Ik weeg me niet en de verloskundige weegt op bepaalde momenten. Gister tijdens de controle niet gedaan. Misschien toch binnenkort maar eens doen. Wat is eigenlijk normaal? Volgens mij bij de andere 2 rond de 15 kg aangekomen - misschien meer water drinken?
Welkom terug hopelijk was het reizen leuk en gaat de verbouwing voorspoedig? Wat betreft je vraag.. Op dit moment ben ik 3.5kg aangekomen in totaal. Volgens mij was dat bij m'n zoontje met 22 weken ietsje meer, maar dat zou ik eens moeten opzoeken Tot 18 weken was ik 0kg aangekomen, dus ook hier vliegen de kilo's vooral de laatste weken ineens eraan Ach, het hoort er allemaal bij he
Oh neeee, dat is precies de positieve test die je NIET in handen wilt hebben. Gadverdarrie.. heb je (veel) klachten? En heb je het al eens eerder gehad? Wat vervelend dat je het nu in je zwangerschap moet krijgen.. aan de andere kant wel fijn dat je dan in ieder geval tot na je bevalling weer even extra beschermd bent!
Vanavond gaat het helaas wat slechter.. Maar eigenlijk voelt het als een fikse verkoudheid. Keelpijn en fikse loopneus. Verder gewoon wat sneller buiten adem enzo. Dus tot nu toe gelukkig niet veel klachten.. Dit is voor mij (zover bekend) de eerste keer, wel 2 vaccinaties gehad.
Hoe gaat het nu met jou? Ik ben momenteel ook niet helemaal lekker (valt mee hoor), wat keelpijn en verkouden, maar geen Corona gelukkig
Lief dat je het vraagt! Het ging even beter, maar gisteren kakte ik ineens weer in en nu ook alles behalve fit helaas. Gelukkig bij jou geen corona! Hopelijk voel jij je ook snel beter!
Ja, er was hartactie te zien. Het was eerst moelijk te meten, maar uiteindelijk kwam ze toch op 6 weken.
Ahhh wat rot zeg corona! @WinMom90 (beetje late reactie haha!) Ik had ook 2 keer getest vanwege klachten maar toch negatief. Ik begin nu echt mega last van mijn rug en bekken/stuitje te krijgen, dit heb ik nog niet eerder gehad dus ik denk dat ik maar contact ga opnemen met de fysio. Ik vind het heel moeilijk om zonder problemen mijn werkdag nu af te krijgen grrrrr
Oei bekkeninstabiliteit? Wat vervelend dat het je nu ook zo belemmerd op werk Dan wordt het inderdaad wel tijd voor een fysio.. Ik herken het wel enigszins hoor. Merk ook wel wat last bij m'n onderrug en stuitje aan het einde van de dag. Maar kan er nog mee functioneren.. dus ik wacht het nog even af Ohhh dames, We gaan al bijna de laatste 100 dagen in Toch al een soort van aftellen
Ik heb dus echt geen idee hoe bekkeninstabiliteit voelt. Ojee… aaah echt hè! Ik heb soms nu al een schrik momentje van ah dan al! Nog maar zoveel weken? Ik heb nog heel veel te doen
Hey dames, hoe gaat het met iedereen hier? Ik hoop van iedereen in de lijst weer eens wat te horen . Vind het ontzettend jammer dat het in het begin zo actief was en nu zoveel minder. Maarja.. Wanneer gaan jullie een beetje de box enzo neerzetten? En doen jullie (of gaan jullie) nog wat doen om voor te bereiden op de bevalling?
Hoe gaat het met jou @margarethd ? Hier de babykamer bijna klaar. Laatste behang erop en nu nog één kort muurtje verven. Meubeltjes komen dinsdag incl box en wiegje. Verder alles inmiddels compleet haha. Box ga ik pas plaatsen vanaf 34 weken of 36 weken als mijn verlof begint. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik ben een buikslaper en ga bewust inslapen op mijn zij, maar wordt geregeld wakker, plat op mijn buik. Ik snap het niet want echt fijn voelt het niet Kan het ook op deze termijn echt geen kwaad?
♡ Uitgerekende datum♡ 15 december (1) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 16 december (4) ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje ♡ Ooievaar - 34 jaar - 1e kindje ♡ 17 december 18 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 19 december 20 december 21 december 22 december (1) ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december (1) ♡ WinMom90 - 32 jaar - 4e kindje 26 december 27 december (4) ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje ♡ Lintje - 39 jaar - 3e kindje (1e samen) ♡ FlowerRose - 30 jaar - 2e kindje ♡ BloemNh - 29 jaar - 1e kindje 28 december 29 december 30 december (2) ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Marjorie8 - 34 jaar - 3e kindje 31 december ♡ 4 Meisjes | ♡ 7 Jongens | ♡ 3 Verrassing/Onbekend Sterretjes: Zusje90 Elsa86 Echo's/afspraken: September 24 september: Margarethd - 3D echo + controle 29 september: WinMom90 - Groeiecho icm 3D echo verloskundige Oktober 20 oktober: Margarethd - groei/liggingsecho + controle