♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december (1) ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje 17 december (2) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje 18 december 19 december 20 december (1) ♡ Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december (2) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje 28 december (1) ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje 29 december 30 december (3) ♡ FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/afspraken: April 25 april: Beb2109 - eerste echo 26 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 6 mei: FlowerRose - eerste echo 9 mei: Piscean - intake en eerste echo 10 mei: Margarethd - extra vroege echo 10 mei: Vinorosso - eerste echo 12 mei: WinMom90 - Eerste echo 13 mei: Samss010 - Eerste echo 14 mei: Zusje90 - eerste echo 16 mei: Secret Promise - Eerste echo + intake 16 mei: Vinorosso - intake 18 mei: FlowerRose - intake + echo 25 mei: Margarethd - termijnecho + intake
Bij m’n vorige zwangerschap begon ik met kotsen net na de 7 weken tot week 17, maar toen had ik ervoor wel al wat andere klachtjes. Nu heb ik buiten krampjes en steekjes niks, dat baart me soms wel zorgen, maarja wie weet komt het dus nog. Ik hoop gewoon heel erg op een goede gezonde echo dinsdag
Die echo zit gewoon goed! Wedden? Ik denk dat we ons allemaal een beetje vast houden aan herkenbare symptomen, als een soort veiligheid haha.
Superlief! Ik hoop het zo. Laten we gewoon allemaal een kneitermooie eerste en volgende echo’s hebben!! Dat hebben we allemaal verdiend
Ik zei net in het NOD groepje, ik had gisteren mijn NOD, en vond me dat toch spannend om overheen te gaan! & krijg trouwens meer last van dingetjes; buiten die ellendige tandvleesontstekingen, heb ik nu ook puistjes, ik plas echt veel en ben nog steeds weeïg, maar niet misselijk. o, en koffie is normaal echt heerlijk & nu na een paar slokjes toch een soort misselijk er van!
Vrijdagochtend getest, 2-3 weken gaf hij aan. Net als de vrijdag ervoor. Deze ochtend getest, weer 2-3 weken. Het voelt niet goed ….. wil zo graag 3+ zien…. Mijn vertrouwen daalt een beetje op een goede zwangerschap
Mijn verloskundige zegt dat die test geen wetenschap is. Ik hing er ook heel veel aan, maar laat dat nu dus los. Iedereen maakt HCG aan op eigen tempo. Zou dus gewoon nog even wachten & weer testen als je graag die +3 wilt zien!
Oh bah wat vervelend.. bij mijn vorige zwangerschap was de misselijkheid er echt al met 5 weken, nu pas met vlagen, dus ik ben het met lood in mn schoenen aan t afwachten.. (kun je dat zo zeggen ?)
Ik heb bij mijn vorig ik weet nog dat bij mijn vorige zwangerschap hij ook echt pas later dan verwacht oversprong! Geen paniek komt echt goed!
Kijk! Kan echt prima dat ie nog geen 3 weken aangeeft. Dit is uit de folder van de cb (online gevonden)
Dit is echt heel vervelend voor je.. weet je je ovulatiedag toevallig dmv ovulatietesten of dergelijk? Of bevruchting?
Beiden niet exact, ik gebruikte ovulatie testen en bij het zien van ‘de smiley’ gewoon weggelegd en gaan ‘klussen’ die dagen. Maar wat zijn jullie allemaal lief! Fijn hè, zo’n klankbord omdat je zelf nog met ‘een geheim’ rondloopt, haha.
Wat vervelend zeg.. snap wel dat je daar ongerust van wordt. Maar zoals @FlowerRose zegt (en mooi in die tabellen staat); hcg stijgt per persoon anders. Het hoeft echt niks te betekenen! Zie dat je een vroege echo hebt staan. Ik hoop dat die je een beetje gerust kan stellen!
Cb digital net ook maar gedaan. Er kwam heel snel zwanger, maar hij is heel lang bezig geweest met de termijn. 2-3 zoals verwacht!
Was ook even benieuwd naar de lijntjes in de clearblue. Nou die zijn al mooi donker haha. Dat hij bijna 5 min twijfelde over die 2-3, kan het zijn dat ik al tegen die 3+ aan zat? Zwanger was er vrijwel direct
Daar lees je vaak wisselende dingen over.. Het lijkt er soms wel op dat je dan idd op het randje zit van de volgende 'fase' Maar andere mensen merken dat totaal niet en bij hun lijkt het gewoon elke keer best even te duren voor er wat staat hahaha. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het betekent dat je op het randje van die 3+ zit Anyhow: Perfecte uitslag voor je termijn
Nou ik moet eerlijk zeggen 3+ nu was ik denk ik ook geschrokken hoor Ben nu 4+4 of misschien zelfs nog 4+3, dan is 3+ toch vroeg? Nou hoe dan ook wel blij met gewoon even weer bevestiging van een kloppende 2-3 bij mijn termijn haha. Ik snap nooit zoveel van de streepjes binnenin maar was nu wel even benieuwd. Wel een rotklus om dat open te krijgen