Ik ben bij mijn 1e gestript met 41 weken en 2 dagen (dag later is ze geboren). Ik ben nu de 27e uitgerekend.. misschien dat ik het graag dan ook laat doen.. vanaf week 40 dus.. het zijn hoe dan ook niet de meest ideale data om geboren te worden. Maar gezien de zwaargewichten die ik heb gekregen (en dat schatten ze nu ook weer in) zal ik liever niet te lang willen wachten.
Bij mijn vorige 2 bevallingen voor de 40 weken al gestript. Nu wil ik het niet eerder dan 40 weken. Al begint mijn rug nu wel dusdanig vervelend te worden. Maar goed, nog iets minder dan 3 weken tot 40 weken, dus dat moet ik vol kunnen houden
♡ Uitgerekende datum♡ 15 december (1) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 16 december (4) ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje ♡ Ooievaar - 34 jaar - 1e kindje ♡ 17 december 18 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 19 december 20 december 21 december 22 december (1) ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december (1) ♡ WinMom90 - 32 jaar - 4e kindje 26 december 27 december (4) ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje ♡ Lintje - 39 jaar - 3e kindje (1e samen) ♡ FlowerRose - 30 jaar - 2e kindje ♡ BloemNh - 29 jaar - 1e kindje 28 december 29 december 30 december (2) ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Marjorie8 - 34 jaar - 3e kindje 31 december 2 Januari? ♡ Lizzie1747 - 26 - 2e Kindje ♡ 4 Meisjes | ♡ 8 Jongens | ♡ 3 Verrassing/Onbekend Sterretjes: Zusje90 Elsa86 Echo's/afspraken: December 3 december - Margarethd - controle & liggingsecho 6 december - Secret Promise - controle vk 7 december - Margarethd - controle & liggingsecho 7 december - WinMom90 - controle & bevallingsgesprek 13 december - Margarethd - controle & liggingsecho 15 december - WinMom90 - controle Ingang zwangerschapsverlof: ▪︎ Margarethd - woensdag 26 oktober ▪︎ Lintje - woensdag 16 november ▪︎ Piscean - zaterdag 19 november ▪︎ WinMom90 - zaterdag 26 november ▪︎ Secret Promise - dinsdag 29 november
Dankjewel! Ik twijfel trouwens of ik wel op jou bericht had gereageerd Voor de zekerheid nog even; Welkom!
Hahaha ja hijgend mag ik ben ook wat aan het aanrommelen. Onze to do list is vooral gebaseerd om onze verbouwing van de aanbouw klaar te krijgen maar dat redden we sowieso niet meer tot de baby er is. Stress alom
Hahaha ja hijgend mag ik ben ook wat aan het aanrommelen. Onze to do list is vooral gebaseerd om onze verbouwing van de aanbouw klaar te krijgen maar dat redden we sowieso niet meer tot de baby er is. Stress alom
Ja het gaat hard. Maar mijn uitgerekende datum van december komt ook erg dichtbij. Maar over 3 weken zitten we middenin een verhuizing, dus al met al ben ik wel opgelucht dat ik nu niet hoogzwanger ben Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik blij ben dat het mis is gegaan, maar ik kan het makkelijker een plekje geven. Jullie zijn er gewoon al bijna.
Gister weer controle gehad en ze ligt nog steeds met haar hoofd beneden, en ook volledig ingedaald en vast. Ze kreeg haar zelf ook niet los. Maarja, garantie tot aan de deur zoals ik weet Ik heb volgende week dinsdag nog een controle staan, en dan 21-12 weer (dan zou ik 40+6 zijn), mocht ze zich dan nog niet gemeld hebben, gaan we waarschijnlijk strippen (staat nu wel zo gepland) als ik daar behoefte aan heb. Ik word echt helemaal een beetje zenuwachtig als ik bij m’n banner nog maar 7 dagen zie staan Ben zo benieuwd welke baby zich hier als eerst gaat melden! Hoop echt dat we allen een voorspoedige fijne bevalling tegemoet gaan, dat verdienen we
Alles rustig hoor Wel wat harde buiken en voorweeën.. en voel haar koppie soms flink de druk opvoeren daar beneden Maar ze zit nog steeds gewoon lekker op haar plekje! En dat mag ook nog wel een kleine 2 weken zo blijven wat mij betreft Hoe gaat het bij jou? Jij gaat nu langzaam richting die 40 weken!
Hier ook helemaal niks hoor.. hoe ik afgelopen weken wel steeds krampen etc heb gehad is dat eigenlijk sinds afgelopen week volledig weg (misschien waren dat dan dus wel de indalingsweeën, omdat ze nu echt ingedaald en vast ligt). Hoop echt zo dat ze uit zichzelf komt. Zit ook ontzettend te twijfelen of ik die 40+6 “al” gestript zou willen worden omdat ze zeggen dat het na 41 weken het meeste kans heeft op slagen.. aan de andere kant heb je dan wel wat meer tijd om het nog op gang te brengen en hoef je niet zo te haasten in die 41e week
Ik hoopte op een eerste bevallingsbericht haha. Ik snap de baby's ook wel. Veel te koud erbuiten haha. Ik zou inderdaad iets voor de 41e week al wel een strip poging vragen.
Ik zou zelf juist heel graag gestript willen worden voor de 41 weken Hoop die 41 weken sowieso niet te halen! Mag ik vragen waarom je twijfelt? 40+6 is nagenoeg 41 weken, toch? En het kan niet echt kwaad verder
Zelf mag het van mij vanaf de 40 weken. Bij de middelste en jongste iets ervoor gestript, maar omdat ons meisje wat kleiner is wil ik het liefst dat ze tot 40 weken in m'n buik blijft. Daarna allemaal prima, haha.
Ik had ook al een geboortebericht verwacht hier.. maar helaas! Ik heb veel last van voorweeen, maar zeg nog steeds niet door. De kleine is alleen wel nog beweegrlijker dan anders, hoe is dat bij jullie? En hebben jullie ook soort menstruatiepijn? succss hè de laatste loodjes!!
Ik voel alleen het draaien van het hoofd in het bekken.. plas ik bijna van in mijn broek. Maar hij is niet beweeglijker dan anders. Geen menstruatiepijn hier. Vandaag weer VK-APK gehad, schatten de baby weer groot in, maar ik voel me verder prima en dus blijft alles zoals het is.. afwachten.