Het lijkt mij ook helemaal niet erg. Sinds mijn eierstokken weer zijn gaan rammelen zie ik alleen maar oplossingen en geen beren meer op de weg. Zo vind ik een kindje rondom de feestdagen helemaal geen probleem (heb ik trouwens nooit een probleem gevonden), en zou een tweeling ook niet zo erg zijn ofzo. Haha liever 1 natuurlijk maar ach dan zijn het er maar twee. Omgggg tegelijkertijd denk ik meteen hell noooo geen twee!
Hallo allemaal, vanmorgen had ik mezelf wel op de lijst gezet, maar toen werd ik afgeleid en lukt het niet meer om nog even een berichtje erbij te schrijven. Maar ik doe ook gezellig mee! Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 28 december uitgerekend
Ik zit zo even te kijken Best een hoop dames die het geslacht een verrassing willen houden! Wat grappig Ik dacht voorheen altijd dat ik het ook niet zou willen weten.. Maar mijn man en ik zijn blijkbaar allebei toch te nieuwsgierig aangelegd Ik kan ook echt niet wachten tot de geslachtsbepaling
Mbt het krijgen van een tweeling.. tja als het zo is, dan is het zo Dan zal ik hartstikke dankbaar zijn, als het allemaal goed mag verlopen! Maar het is geen wens van mij.. Doe er maar gewoon eentje Vind dat al spannend genoeg haha
Hoi dames, Ik heb vanavond nog een test gedaan.. Vandaag of gisteren was mijn NOD, ziet dit er een beetje oké uit? voor de meiden die in alle 3 de groepen zitten waar ik in zit.. Sorry voor de spam
Same here! Al moet ik zeggen, als één van de eerdere zwangerschappen een tweeling was, had ik het niet zo erg gevonden, maar van 3 naar 5 lijkt mij heftig!
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december (1) ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje 17 december (2) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje 18 december 19 december 20 december (1) ♡ Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december (2) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje 28 december (1) ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje 29 december (1) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) 30 december (3) ♡ FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Totaal: 12 Echo's/afspraken: April 25 april: Beb2109 - eerste echo 26 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 6 mei: FlowerRose - eerste echo 9 mei: Piscean - intake en eerste echo 10 mei: Margarethd - extra vroege echo 10 mei: Vinorosso - eerste echo 12 mei: WinMom90 - Eerste echo 13 mei: Samss010 - Eerste echo 14 mei: Zusje90 - eerste echo 16 mei: Secret Promise - Eerste echo + intake 16 mei: Vinorosso - intake 16 mei: Lintje - echo 18 mei: FlowerRose - intake + echo 25 mei: Margarethd - termijnecho + intake
Hoi meiden, ik meld me ook graag hier. Ik ben 38 en heb twee kinderen van 14 en 12. Met mijn (nieuwe) man het afgelopen jaar geprobeerd een kindje te maken. Ik had het al bijna opgegeven maar tadaaaa zwanger! Ik had in aug’21 ook een positieve test en was eind april uitgerekend (nu ongeveer dus), maar dat ging al na een paar dagen mis. Op dit moment dan ook wel onzeker.. ik merk dat mijn borsten minder gevoelig zijn dan eerder deze week. Heb wel veel krampen trouwens die uitstralen naar m’n benen. Dat zie ik als een goed teken. Spannend allemaal weer. liefs Xx
Ik heb een zoon en een dochter en daarom lijkt het mij dus ook heel bijzonder om deze zwangerschap wel te doorlopen zonder weten welk geslacht het is. Maar ik weet niet of mijn partner dat zou kunnen. Ooit wel eens over gehad maar nu het zover is wacht ik eerst even de eerste echo af voordat ik dit gesprek met hem ga voeren mocht ik de verassing krijgen dat het er 2 zijn dan zou ik het toch wel willen weten anders moet ik 3 combi’s van namen maken
Ik heb al moeite met 1 naam Volgens mij krijg je wél altijd te horen of het eeneiig is of tweeeiig, dat scheelt een namen-combi.
Oja, meerlingen bestaan ook nog. Ik heb mijn hartje groen gemaakt maar ik dacht dat dat was omdat het nog een verrassing is omdat we het nu nog niet weten. Maar ik wil het wel weten hoor haha. Dus ik pas het binnenkort meteen aan als ik iets moet veranderen aan de lijst