Ik werk fulltime dus het komt bij mij nu ook weer op de weekenden en avonden aan. Maar ik vind dit zoooo leuk om te doen. Alles slopen en dan weer opnieuw opbouwen en interieurplannen maken. Zo leuk. Maar iemand moet inkomen binnenbrengen dus dat ben ik haha.. heel geëmancipeerd. Mijn man blijft dan straks ook thuis bij de baby.
Wat fijn!!! Goed nieuws dit! Dan klopt het dus dat de test dat nog niet aan gaf! Heb je dan zo vroeg getest dat je al dacht zo ver te zijn?
Wat een lekkere verbouwingen allemaal dames ik pas even tijdens m’n zwangerschap haha @Beb2109 wat een fijn nieuws voor je zeg, heerlijke geruststelling. Maar ben inderdaad net zoals hierboven benoemd ook wel even erg benieuwd hoe je dan volgens jezelf op deze verdere termijn uitkwam? Ook niet met ovutesten ofzo gewerkt?
Nieuwe dames, hadden jullie jezelf wel al op de lijst gezet? P.s. Ik ben echt strontzenuwachtig voor morgen. Pff dat wordt wat vanacht
Nee nog niet.. ik doe dat liever na m’n eerste echo. Is dat ok? Wat spannend zeg! Fingers crossed mijn echo zal waarschijnlijk ook plaatsvinden in de 7e week.
Ja tuurlijk, helemaal prima hoor! Heb je nog geen vaste afspraak ingepland voor je eerste echo of dat wel?
Ja, de test blijkt toch te kloppen!! Nou, ik heb mijn spiraal 1 februari pas laten verwijderen. Toen ik heel snel erna een test deed zei hij ‘zwanger’, maar die test bleek toen te reageren op mijn eisprong. Dus eigenlijk wist ik mijn cyclus niet na 6 jaar spiraal! Ik voelde me gewoon een beetje anders op 8 april en toen sloeg de test echt onverwacht positief aan. Laatste menstruatie was 11 maart en aan de hand daarvan had ik berekend…. Maar ik kan nog vooruit worden gezet, is even afwachten allemaal!
Jij hebt echt exact dezelfde data als ik. Mijn laatste menstruatie begon ook op 11 maart, mijn 1e positieve test was op 8 april. Maar ik weet wel ongeveer mij eisprong, die was 28 of 29 maart (had 27 maart een positieve ovulatietest). Ik heb volgende week maandag mijn 1e echo, zou dan ongeveer 6+6 zijn.
hier precies hetzelfde! En ik kan me ook voorstellen als je al maanden aan het proberen bent het ook niet uit maakt
dit is ook bij ons het geval, ivm vorige ronde vmk dachten we dit jaar dus sowieso geen bevalling dus we gaan ook aanbouw en nieuwe keuken etc in september beginnen.. wel spannend of het allemaal op tijd klaar is
Haha ik heb hier dus totaal niet over nagedacht totdat ik na m'n positieve test de verwachte uitgerekende datum ging berekenen... Moest wel even schakelen dat ik met de feestdagen ben uitgerekend
fijn om wat van je te horen want ik leefde met je mee! Wist jij wanneer je eisprong ongeveer was of geen idee? Ik ben ook zo nieuwsgierig naar hoe lang ik nou echt zwanger ben! Fijn dat je over 2 weken weer mag!
haha dat kan ook nog, ik ben helaas iemand die zoveel mogelijk uitzoekt en bijhoudt Haha. Ons zoontje is ook in december geboren en we zeiden dit weekend plannen we niet nog een keer zo.. ach ja zo zie je maar dan gebeurtenissen voor ander perspectief zorgt
Ik wist wel wanneer de uitgerekende datum zou zijn op basis van mijn normale cyclus, dat zou begin 2023 zijn geweest. Maar na een lange cyclus had dit eitje er zin in en kwam eerder. Ik vind het niet ideaal zeg ik heel eerlijk, maar na 2 miskramen en de ellende na de 2e maakt het mij weinig meer uit.
Winterkindjes.. kan een mooiere periode bedenken voor verlof. (en energie) en dat wordt nooit buiten in de zon een verjaardag vieren… maarrrrr: December is wel magisch natuurlijk! We kunnen lekker zonder hijgen en puffen en zweten de zomer door (hoewel, mijn buik wordt vast weer vroeg mega). Lekker geen opgezwollen enkels en lekker in je eigen veilige donkere coconnetje in de winter. Plus kan lekker wijde zwarte kleding aan op het laatst..
Wij hadden alles zo mooi verdeeld. Januari (2x) Mei (2x) September November Dus het moest een keer gebeuren dat er 3 verjaardagen kort na elkaar komen. Al zal er toch wel een paar weken tussen zitten. We hebben nu: 2 november, 8 januari en 20 januari (8 januari vieren we niet, wil mijn man niet)
Dat is toevallig zeg, haha. Ik weet de eisprong dus niet exact, maar dat zou wel grappig zijn zeg als we tegelijk lopen! Hier was met bespreken kinderwens ook beetje de ‘december slaan we maar over’ vanuit mij. Al die feestdagen en ben zelf de 19e jarig…. Maar goed het komt zoals het komt en dan kan ik het waarschijnlijk samen ‘vieren’ met de kleine. Ik vind de kraamtijd in de winter wel leuk denk ik, gezellig bij de kerstboom en/of het vuurwerk.