Hoi dames, Het is nog vroeg, pas 9 dpo, maar al duidelijke testen in handen. Vorige 2 zwangerschappen helaas uitgelopen op een miskraam, waarvan de laatste mogelijk een ZOL was met een vrij lange nasleep. Ik durf nog niet blij te zijn, en angst overheerst. Gefeliciteerd allemaal ❤️
@Kvinne welkom! inderdaad lichtjes te vergelijken met ongi/eipijn vind ik. Ik had 8dpo (eventueel 7dpo) voor het eerst getest met een tuurstreepje. Mooie knallers heb je meid! @piscean @WinMom90 wat leuk dat jullie ook mee komen kletsen. Hoe is het met jullie verder qua klachten allemaal?
Hier nog weinig klachten, maar ook pas 10 dpo natuurlijk. Testen wel opgelopen gelukkig. Gisteren: Vandaag:
Deze wou ik trouwens uit trotsheid ook nog even delen! Gister met 4+6 deze mooie test te pakken gehad. Erg blij, voor nu stopt het testen
Wow netjes. Ik durf mijn laatste contact digitaal nog niet te doen. Denk dat ik die over 2 weken ga doen
Ik heb al vanaf 7dpo echt zo'n zeurend gevoel in m'n onderbuik. Echt zo'n menstruatie gevoel.. Heb ook echt dat juist dat mij onzeker maakt! Meer dames daar last van?
gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat ontzettend leuk! Ja dat gevoel herken ik en heb ik ook een aantal dagen al, wisselt soms per moment van de dag hoe erg het is. En ik vind het ook spannend!
Leuk om al die testen te zien! Ik heb op 18 DPO vandaag dus nog een test gedaan, hij is volgens mij iets donkerder dan die andere, maar ik vraag me af of het nog donkerder kan, weten jullie dat? ik merk dat ik toch wat spannender allemaal vind omdat afgelopen maand eindigde in een vroege miskraam.
Goeiemorgen dames! Ik maak me echt een beetje zorgen omdat ik echt 0.0% aan klachten heb. Het enige symptoom wat ik had (krampjes) komt nu ook minder als dat het was. Zo nu en dan nog. Voor de rest dus niks. Maakt me zo onzeker hoop zo zo ZO erg dat het ons weer gegund mag zijn, een gezonde zwangerschap en baby’tje!
Heel herkenbaar.. paar dagen al zeurderig gevoel en iets gevoelige borsten.. maarja dat heb ik ook voor menstruaties, dus het zegt niet zoveel.. Ben bang dat we met die onzekerheid moeten leven, hoe lastig ook soms
Spannend! Vroeger konden ze nog iets donkerder. Maar ik weet niet of dat nog kan, kwaliteit van de testen is wat achteruit gegaan Maar hoe dan ook een prachtige test❤️
Lastig hè.. het enige wat je kunt doen is positief blijven en erop vertrouwen dat alles goed komt. Dat doen we dan ook maar. We kunnen toch niks anders doen dan moeder natuur haar gang laten gaan
Ja dat begrijp ik hoor! M’n vriendin voelde helemaal niks zelfs geen gevoelige borsten en ze is nu 12 weken zwanger en een goede echo.. misschien stelt dat een beetje gerust?
Geen klachten maakt ons onzeker maar er zijn zoveel vrouwen die geen klachten hebben. Probeer vertrouwen in je lichaam te hebben! Ik zelf praat positieve woorden en/of zinnen tegen m’n buik als ik me even onzeker voel. hier naast droogbraken ook geen klachten. Misselijkheid dus ook niet echt. Wel sinds afgelopen donderdag ziek, heb nu geen koorts meer gelukkig wel verhoging nog