Toevallig gisteravond ook beste hoofdpijn, misschien hangt het dus wel in de lucht Waar ik wel even helemaal niet goed van word is dat ik een HELE heftige nare droom heb gehad. Ik droomde dat ik allemaal bloed afveegde op wc papier op de wc.. dat maakt mij nou weer onzeker, ben gelijk klaar en klaarwakker
Heftig @margarethd, zulke dromen! Oh, die onzekerheid, vreselijk. Ik durf bijna niet te hier te schrijven, omdat ik bang ben dat het misgaat.. ook ik heb hoofdpijn, maar de wisselende pijn in mijn borsten vind ik het meest onzeker.. En ik die net een digitale test, die 2-3 aangeeft.. vorige week zondag gaf die dat ook aan.. lijkt me geen goed teken?
Mwoah, misschien zat je vorige week wel net op de grens naar 2-3 en nu net op de grens naar +3? Hoeveel weken ben je nu? En weet je dat heel zeker? Het kan soms echt een dagje schelen op zo’n test! En wb. symptomen, in dit vroege stadium komen en gaan die bij iedereen wel denk ik!
Omdat ik mezelf helemaal gek kan maken met streepjes testen, was dit de enige test die ik nog wilde doen.. Vandaag 5+1!
Na een uur googelen, ben ik idd wel wat gerustgesteld.. ik heb vandaag 5 weken geleden de punctie gehad en volgens mij rekenen ze dat als bevruchting. Maar uiteindelijk hangt alles af vanaf wanneer de innesteling is toch? Ik ga maar niet meer testen, wat een stress..
Hier ook wel lichtelijk gespannen. Streepjes zijn net zo dik als de controle streep en had maandag al een 3+ maar toch denk ik: zou het hartje dan toch niet gaan kloppen? Dus hoe dan ook hoort angst er een beetje bij vrees ik.
Wat jammer dat velen jullie zo gespannen zijn. Dat lijkt me vreselijk. Gelukkig vertrouw ik het proces en kan ik er wel van genieten. Maar dat komt ook misschien wel omdat ik nog geen ellende heb meegemaakt op dit gebied. Sterkte dames! Heb vertrouwen ons lijf kan ons goed voor de gek houden maar ons lijf kan ook gezonde mooie baby's maken Ik heb zojuist een weekendje weg voor mezelf geboekt. Gewoon in Nederland in een bed & breakfast. Zo'n zin in weer. Ik ga eind sept-begin okt. Doen jullie ook weleens zoiets voor jezelf?
Ik ben ook niet zo gespannen en ik test nu ook niet meer. Maar ik heb ook nog nooit een miskraam gehad. Ik snap wel dat dat onzeker maakt. Maandag de 1e echo en daarvoor heb ik wel spanningen.
Nou en of. En dan hebben we de echo ook nog eens pas 's avonds. Maar goed, morgen ben ik jarig en dan ga ik ook voor 1 nachtje de nachtdienst in. Dus al met al heb ik wel tijdverdrijf.
Ik herken de onzekerheid. Vanochtend nog een testje gedaan en voor nu gerustgesteld, maar mijn angst zit in de echo nu. Ik heb eerder gehad dat het een Missed Abortion was. Daar ben ik bang voor. testjes zien er goed uit. Onderste is van vanochtend. Ga nu ook niet meer testen, had er nog eentje liggen, vandaar.
Ik heb wel vertrouwen dat als het niet goed zit m’n lichaam dat dan ook afbreekt, ik hou me vast aan de gedachte dat als dat gebeurt, dat ook het beste is, hoe verdrietig dan ook. Dus ik heb vertrouwen in mijn lichaam dat het de goede dingen doet.
dat zijn prachtige testen! Hier ook een missed abortion en daarna duurde het nog bijna 5 jaar en heel veel behandelingen voordat ik een prachtige dochter kreeg. Deze zwangerschap had ik me voorgenomen alleen maar te genieten, maar deze eerste weken zijn gewoon spannend. het helpt mij wel heel erg om te lezen hoe anderen er in staan. Sommigen gespannen, anderen juist heel vol vertrouwen.
Hi Dames. Hebben jullie elke dag jullie klachten even erg. Laatste dagen erg misselijk. Maar vandaag eig bijna niet tot nu toe. Raak dan gelijk beetje in paniek. Soms wel lastig een eerste kindje en nog totaal geen vergelijkingsmateriaal hihi.
Dat is ook lastig, ik weet dat ik bij mijn 1e zwangerschap niets voelde terwijl iedereen op dit forum symptomen had.. heb een gezonde dochter gekregen. Blijkbaar doet mijn lichaam niet aan symptomen... Mijn borsten zijn af en toe wat gevoelig, maar verder niks. Ik heb me suf gegoogled de afgelopen week, maar het komen en gaan van symptomen is heel normaal.
Bij mij was het een lege vruchtzak.. dat was zo gek "ik zie helaas niets" zei de echoscopist. Best wel een mindf*ck.
Zou die hoofdpijn erbij horen? Hier exact vergelijkbaar met aankomende menstruatie.. Nu nog steeds een beetje.. maar m'n ogen voelen ook zwaar. Die nachtmerrie is zeker een nachtmerrie, bah kan mij voorstellen dat je dan direct klaar wakker bent!