Uitgerekend 16 t/m 31 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elsa86, 9 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier wisselende klachten. Ene moment wat misselijk, andere moment licht in het hoofd bij omhoog gaan, zeurderig gevoel, moe, gevoelige gespannen borsten etc. Wisseld elkaar allemaal af :p

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    2-3 zit op een vrij "breed" HCG gehalte en lijkt ook per indicator weer te verschillen.. de stap van 1-2 naar 2-3 is niet heel groot, maar naar 3+ wel.
    Heb je nog een normale test gedaan?

3. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik ben winderig en zit heel snel vol waardoor ik ongemakkelijk vol zit. Ik moet nog wennen om minder te eten om dat te voorkomen.
    Daardoor lijk ik me nu ook een beetje misselijk te voelen.

4. angie18

angie18 Actief lid

31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    Ik heb nog 1 sensitest in huis en bedacht me dat ik die over 2 dagen ga doen. Als hcg dan terugloopt moet ik dat kunnen zien. Doe ik het nu, dan is het vast weer een twijfelgeval. Voor nu ben ik gewoon zwanger:)

5. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.921
    2.794
    113
    Vrouw
    Hier wisselen de kwaaltjes ook elke dag hoor! Ene dag zijn ze heftiger aanwezig dan de andere dag. En dan ineens een dag (nagenoeg) niks:o: Het hoort er allemaal bij:D

Leentjeleerdelotjelopen vindt dit leuk.
  6. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zit vast wel goed ❤️ daar gaan we voor!

angie18 vindt dit leuk.
  7. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb net alweer liggen slapen. Wist niet dat je zo moe kon zijn. o_O

vinorosso vindt dit leuk.
  8. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ik heb ook heel wisselend klachten dames. Vandaag weer bijna nergens last van.. vandaag ook alweer 7 (!!) weken:D bij m’n eerste begon het overgeven na 7 weken.. wie weet stilte voor de storm, of niet :roflmao:

Ik probeer ook erin te vertrouwen dat het vaker goed gaat dan niet, en ook dat het precies gaat zoals het moet gaan en gepland staat, de uitkomst kunnen we zeker niet veranderen, enkel altijd positief blijven danmaar :)

Lintje, Bumpie en Leentjeleerdelotjelopen vinden dit leuk.
  9. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    wij hadden precies hetzelfde!
    En dit had bij ons ook een lange nasleep, dus ik vind die eerste echo inderdaad héél spannend!

En die testen wel wat minder, want dat zag er bij ons de vorige keer ook goed uit.

Lintje vindt dit leuk.
  10. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nou ik moest even geduld hebben, maar ik heb de cb digital weer kunnen doen na mijn helaas niet werkende vorige test.
    Maaar gelukkig even die bevestiging alsnog gehad. :D
    20220430_171748.jpg

11. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Ik lees veel onzekerheden die de afgelopen dagen voorbij zijn gekomen. Heel logisch hoor meiden, hoort er gewoon bij. Je bent zwanger (zegt een test) maar je hebt verder geen idee.

Zelf merk ik dat ik het nu eigenlijk een beetje los aan het laten ben, heel fijn gevoel, we zien het wel. Maar echt genieten ook weer niet, ik stop het een beetje weg. M’n man zei: heb je zin in vrijdag (eerste echo) en ik wist oprecht niet wat ie bedoelde. Die vind ik namelijk wel echt spannend…

Mijn enige vervelende ervaring is een miskraam, dat was gewoon bloed, missed abortion die ik hier voorbij hoor komen lijkt me ook heel heftig. Dan denk je vooral een mooi kloppend hartje te gaan zien en dan zie je niks.. denk je al een aantal weken dat je zwanger bent terwijl er niets is.. Lijkt me heel moeilijk! Met hoeveel weken kwamen jullie daar achter?

vinorosso vindt dit leuk.
  12. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Oja: en zag ook mooie testen voorbij komen!! Toppers!

margarethd en WinMom90 vinden dit leuk.
  13. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier wordt het ook makkelijker. Ik heb er opzich wel een goed gevoel bij nu.
    Misschien ook omdat ik m'n bh's al niet meer fijn kan dragen haha, soort bevestiging :o:.

Maar zoals gisteren wel echt even angstig met die hoofdpijn omdat her normaal voor menstruaties ook komt.

14. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    Ja, en ik ben eigenlijk een ongelooflijke zweefteef, die er heilig van overtuigd is dat alles gebeurt zoals het hoort…

Maar inderdaad een missed abortion (wij roepen altijd miskraam) maakt onzeker hoor!
    Wij gingen samen naar de echo, mijn dochters bleven thuis & wisten ook al dat ik zwanger was.
    Dus wij gingen echt vol vrolijkheid en glunderend van geluk de kamer in, en toen ze de echo maakte was er niks te zien.
    Nou dan zakt de grond wel echt onder je vandaan & vooral terug moeten naar mijn dochters vol verdriet en ze het nieuws moeten vertellen vond ik echt heel erg.

Later in het ziekenhuis met betere apparatuur zagen ze wel wat zitten, maar geen kloppend hartje.

Ik was toen 8 weken, en met opmeten kwamen ze niet verder dan 5/ 5,5 week.

Maar ik heb een goed gesprek gehad met de gynaecoloog & natuurlijk gegoogled, en de kans dat het nu goed zit is gewoon 90%.
    Dus inderdaad vertrouwen op mijn lichaam hebben! :)

15. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Pfoe dat lijkt me echt onwijs schrikken inderdaad. Bizar dat dat dan al 3.5 week “niet goed zit” terwijl je gewoon in de veronderstelling leeft dat je gezond zwanger bent. Vertellen aan je dochters lijkt me vreselijk…

wel heel fijn dat je er deze keer wel goed vertrouwen in hebt, al zal de echo spannend zijn. Wat fijn van je gynaecoloog. Wat maakt dat je weet dat die kans 90% is? Nog dingen die “anders” zijn nu tov toen?

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Met 8/9 weken. Ik heb toen gekozen voor een curretage een paar dagen later.

Samss010 vindt dit leuk.
  17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ook. :)

Samss010 vindt dit leuk.
  18. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    Ja, dat was best heftig allemaal!
    Maar mijn vriend is echt lekker nuchter & dat helpt.
    Die zegt ook “andere zwangerschap, ander eitje, ander zaadje, ander verhaal”.

Nou zowel de gynaecoloog als op internet hoor je dat elke zwangerschap 5% kans heeft op fout lopen. En bij mensen die het eerder hebben gehad is de kans dan 10%.
    Dus niks anders, maar puur wetenschappelijk bekeken!

FlowerRose en Lintje vinden dit leuk.
  19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik had m’n man toen mee, de kinderen én mijn moeder. Ik heb me heel groot gehouden voor iedereen. Daarna ben ik gaan hardlopen en heb ik keihard gejankt. Ik heb het alleen gedragen voor mijn gevoel. Daar kreeg ik pas veel later last van.

Ik vond het ook moeilijk als mensen jaren later nog zeiden: oh een windei!

20. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik had een missed abortion met de 8 weken echo. Tijdens de echo met 6 weken en een paar dagen zat het nog goed. Helaas was het toch gestopt rond de 7 weken dus ik ben nu juist heel onzeker omdat ik op dat punt ben geraakt. (Gelukkig daarna gewoon 2 keer alles goed gegaan maar dat blijft er gewoon inzitten)

ik had vanmiddag ook bruinverlies.

Afwachten…. Grr

Deel Deze Pagina