Dankjewel! Jaa ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met @Zusje90 gaat. 7 dpo.. wel vaag vaag, maar was niet meer wit. 8 dpo duidelijker en 9 dpo voor niet tuurders te zien. Jaa ik ook! ❤️
Ik merk dat ik nu wel erg zenuwachtig begin te worden voor de eerste echo. Elke dag wel een vlaag misselijkheid en vooral einde van dag erg gevoelige borsten. Maar soms dan ineens zo het gevoel niet zwanger te zijn ofzo. Voelt allemaal zo gek en onwennig hihi
Wanneer heb je hem? Het is ook heel spannend! Ik heb het vooral weggeduwd haha, ga er vrijdagochtend weer aan denken.
Hebben jullie allemaal al de verloskundige gebeld of gemailt. Ik wacht daar nog even mee , heb er niet zo'n haast mee ofzo dit keer.
Gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt! Vier je het ook vandaag? Ik ook! Lief dat je t vraagt! Het gaat wel goed op zich. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken om m'n gedachten een beetje te verzetten. Qua bloedverlies blijft t hetzelfde en ik heb nog een 2-3 weken op de CB. Dus wordt er qua testen ook niet echt wijzer op. Morgenochtend ga ik meteen de vk bellen. Wat betreft de affirmaties: heel mooi! Toevallig heb ik gisteren echt even een momentje gehad dat ik wat meer vertrouwen heb uitgesproken naar mezelf toe, na alle dagen van stress en onzekerheid. Ik heb al een gezond kindje gehad, en ik heb al een 'goede' vmk gehad, dus ik mag erop vertrouwen dat mijn lichaam echt wel weet wat ze doet
Ik had wel meteen even gebeld, want het kan soms best druk zijn bij de vk. En ik wilde gewoon zo snel mogelijk een afspraak hebben staan. Ik heb hem met 7+3 weken nu
Ja, heb vrij snel weer gebeld hoor. Hebben we gelijk kort gesloten wanneer de eerste echo het beste plaats kon vinden, dus superfijn!
@Zusje90 dank je wel. Vanmorgen zijn mijn schoonouders geweest, vanmiddag komen mijn ouders en gaan we uit eten. Zaterdag vier ik het voor mijn schoonfamilie, dan gaan we de zwangerschap ook meteen bekend maken. Voor mijn familie vier ik het verder niet. Meestal nog wel voor mijn broer en schoonzus, maar die zitten momenteel in Turkije. @Samss010 dank je wel. Ik heb gelijk na de positieve test de vk gebeld en morgen dus de 1e echo, met bijna 7 weken. De vorige keren was ik elke keer rond de 8 weken, dus dit is voor mij al vroeg.