Uitgerekend 16 t/m 31 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elsa86, 9 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    @SecretPromise
    Jaa ik heb geen haast ermee, geloof wel dat er plek is en zo niet wacht ik nog even.
    Ik heb dat ook hoor, mocht het niet goed zijn dan zal dat wel met een reden zijn.

Secret Promise vindt dit leuk.
  2. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    @Secret Promise ik kijk op zich uit naar mijn verlof zodat ik overdag lekker dutjes kan doen en gewoon kan afspreken wanneer ik wil haha. Maar ik heb een eigen kapsalon en ik kijk een beetje op tegen de drukte die komen gaat wanneer ik weer ga beginnen met werken. Iedereen wil natuurlijk na 3/4 maanden allemaal tegelijk komen. Sommigen zullen natuurlijk ondertussen ergens anders zijn geweest maar velen wachten op mij.
    En ik kijk ook op tegen de druk die het mij geeft. De druk van de klanten die hopen dat ik toch al eerder begin of toch hun tussendoor nog even doe.

Lijkt me lastig wat je zegt over jouw mindere interesse in je werk. Het lijkt me als psycholoog uiteraard heel belangrijk om die interesse volop te hebben om goed je werk te kunnen doen.

3. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    We hebben wel lekker in december vrij,
    Ik werk in een winkel dus heb in de drukste maand van het jaar vrij

Lintje vindt dit leuk.
  4. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Oh dat is heerlijk! Bij mijn zoon werkte ik nog in de kapsalon en toen had ik ook verlof in december. Dat was hemel op aarde! En nu dus ook weer, ergens wel heel fijn natuurlijk :)

Lintje en Saby vinden dit leuk.
  5. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik ze beide gecombineerd met flexwet regels, dus 6 maanden eruit.
    Bij de 1 was ik 9 maanden thuis en Bij de tweede 6.5. Dat zal nu maar 16 weken totaal zijn en eventueel weekje vakantie erbij. Heb nu een vast contract

6. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    hahahaa me too. Maar zodra me bh uit gaat of m’n man in de buurt van ze komt heb ik heeeele duidelijke bevestiging.

Heel eerlijk… ik heb voor het eerst nu AL negatieve gevoelens naar m’n werk toe. Het is niet dat ik het niet leuk vind maar ik zie er elke keer zo tegen op dus ja ik kijk nu al uit naar mijn verlof :roflmao::roflmao::roflmao: komt omdat ik me gewoon niet fit voel en daar dan tegelijkertijd mega erg van baal.
    Maar ook voor het eerst dat ik dus al zo vroeg in de zwangerschap me eigk alleen maar daarmee wil bezig houden Ofzo, weet niet hoe ik dat moet uitleggen

Wat een super leuke baan heb jij! Dat wilde ik vroeger ook altijd maar ja hè soms loopt het anders

Secret Promise vindt dit leuk.
  7. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Ik val toenet gewoon weeeer bijna flauw. Ik lig nu op bed en m’n bed dobbert op zee lijkt het wel. Morgen toch maar VK even bellen want twijfel wel of dit nou nog “normaal” is en erbij hoort? Vind t vrij heftig voor 5+2

8. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ooh wat vervelend. Misschien ijzer tekort?

9. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Weet iemand hoe het kan dat je in rust stand (in dit geval liggend op me zij) ineens meeeega duizelig kan worden? Gewoon echt ouderwets dronken leek het dat de hele kamer rond draait en je dus maar niet durft op te staan omdat je dan denkt dat je flauw valt.

Ik heb er wel wat last van altijd maar dan is het met een onverwachte beweging of dat ik bijv in een drukke winkel loop

maar hier schrok ik wel eventjes van -_-

10. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Het kan normaal zijn, maar bellen kan geen kwaad. Het is al best vaak gebeurd nu he?

11. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    Ik ben docent Z&W op een middelbare school, en moet zeggen dat ik er niet tegenop zie.
    Maar mijn vierde klassen gaan nu examen doen, dus mijn rooster is een stuk leger. Zo kan ik lekker rustig aan doen, en veel thuis voorbereiden en nakijken!

en nu zit ik op de helft van de meivakantie, dus kan ik ook lekker bij komen!

piscean en vinorosso vinden dit leuk.
  12. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    & wat betreft het flauwvallen & dronken voelen in ruststand, klinkt inderdaad als ijzertekort o.i.d.
    Misschien even bloed laten prikken allebei?

piscean vindt dit leuk.
  13. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    Wat gaaf dat je een eigen kapsalon runt! Maar snap dan ook gelijk wel dat je er wat dubbel in staat.. Ik werk als zzp'er voor 2 praktijken, waardoor ik veel gemakkelijker verlof kan hebben. Bij jou komt daar veel meer nog bij kijken natuurlijk:eek:

Ik moet zeggen dat ik er best goed mee wist te dealen trouwens (die verminderde interesse). Het blijft natuurlijk gewoon werk:p Het kostte me vooral gewoon wat meer moeite, omdat ik veel liever met andere dingen bezig was:rolleyes::D

vinorosso vindt dit leuk.
  14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    @Secret Promise ondanks dat ik nu 1e nacht heb bij mijn nieuwe werkgever, kijk ik wel uit naar mijn verlof.

Ik ben ook heel benieuwd hoe lang ik dit vol ga houden, omdat ik natuurlijk alleen maar nachtdiensten werk.

15. Secret Promise

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    Oeff lijkt me ook wel lastig als je dat vroeg in je zwangerschap al best wel heftig ervaart:$ Vind je je baan normaal gesproken wel leuk? Snap wel dat als je je niet fit voelt, dat het allemaal wat veel kan zijn.. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Kom maar door met dat 2e trimester, am I right?:p
    Ik vind mijn baan zelf ook onwijs gaaf:D Mag ik vragen in welke sector jij werkt?:)

16. Secret Promise

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    Wat pittig zeg! Wat voor werk doe je (als ik dat vragen mag)?

17. Secret Promise

19 jul 2012
    2.923
    2.797
    113
    Vrouw
    @FlowerRose en @piscean ik zou denk ik ook even bloed laten prikken bij de ha! Mogelijke tekorten uitsluiten. Nou ben ik zelf wel veeeeeel sneller buiten adem (moet regelmatig even rustig gaan staan en soort van bijkomen), maar echt duizelig en flauwvallen herken ik persoonlijk niet:$

FlowerRose vindt dit leuk.
  18. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik werkte als verzorgende IG in een verzorgingshuis, maar vanaf vandaag werk ik als vaste nachtdienst in een hospice.
    Ik werk 16 uur per week, wat neerkomt op gemiddeld 2 nachten per week.

19. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Nou, wat kut zeg!:eek: Snap dat je je niet gerust erop voelt, ik zou het gewoon even lekker met de VK bespreken :thumup:

FlowerRose vindt dit leuk.
  20. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Nou, jij ook al?o_O Wat vervelend zeg.. even VK bellen voor overleg?

Deel Deze Pagina