Uitgerekend 16 t/m 31 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elsa86, 9 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    Hè bah.. De positieve test die je liever niet in je handen hebt.

En hopen op een mooie echo morgen, zodat je die ongerustheid weer lekker naast je neer kan leggen!

FlowerRose vindt dit leuk.
  2. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik heb bij mijn zoon borstvoeding gegeven. Dit ging heel goed en ben gestopt na 3 maanden toen ik weer ging werken.

Nu hoop ik het weer te doen maar ik betwijfel het. Ik heb na de vorige bevalling een borstvergroting gehad en sowieso heb ik geen idee of dat dat nog kan. Ik geloof van wel maar ik heb me daarin nog niet verdiept.
    Sinds de operatie heb ik 1 dove tepel en die raak ik liever niet aan want dat voelt naar en gewoon heel irritant! Dus de gedachte dat ik borstvoeding geef en er elke dag een baby aan zit.... :o: niet zo fijn. Maar ik wil het dus wel gewoon proberen wie weet valt het reuze mee...

margarethd vindt dit leuk.
  3. Leentjeleerdelotjelopen

20 okt 2021
    238
    346
    63
    Vrouw
    Afgelopen dinsdag dus echo gehad. Laatste 2 dagen iets minder klachten. Mogelijk ook omdat spanning er nu beetje af is. Maar toch raak je gelijk beetje dat je denkt blehh zal het goed blijven gaan :oops:

4. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Hoelaat heb je morgen de echo @FlowerRose ? Zo spannend weer en zo nieuwsgierig!:thumup:

5. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Gelukkig volledig klachtenvrij sinds vandaag idd. Ga dus morgen wel gewoon naar de echo, officieel zaterdag pas uit quarantaine maar omdat ik geen klachten meer heb gelukkig geen probleem!

M’n bloedwaarden waren gewoon goed, achteraf kan het ook de combi van zwanger & Corona zijn geweest!

Secret Promise en vinorosso vinden dit leuk.
  6. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Om 12.00 uur! Zenuwen beginnen nu wel een beetje hoor…

7. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ohhh snap ik!!

8. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Ik heb niets gezegd, kots en kots misselijk inmiddels. Dit worden echt lange weken…

9. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoe hebben jullie na het werken nog energie over haha?
    Morgen gelukkig vrij, maar dan shoppen voor cadeau voor manlief.
    Maar m'n schone was ligt te wachten, maar na het werken, stofzuigen, dweilen, wassen, koken toiletten etc heb ik de lamp serieus gewoon compleet uit. :o:
    Voel mij gewoon een lui varken :oops::oops:

10. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik ben ook niet vooruit te branden en voel me ook heel lui. Desondanks vandaag best nog wat dingen gedaan omdat ik in een opruim/poets bui was. Maar ik krijg de laatste tijd echt zo'n dip rond 16.00 uur. En nu ben ik dus echt moeeeee.
    Verder qua eten zit ik nog steeds snel vol. Ik leer steeds beter om minder te eten zodat ik minder last hebt van het overvolle gevoel maar dat is moeilijk omdat je in het eetmoment echt nog wel zin hebt in meer.

11. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Miss ook door de zenuwen van morgen? Hopelijk is het snel voorbij....

12. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.922
    2.797
    113
    Vrouw
    Morgen 6 weken... Komende weken nog even de kiezen op elkaar en dan hopelijk klaar!

13. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Oja en ik doe al een paar avonden mijn knoop van mn broek los omdat het anders echt niet relaxed meer zit...

14. Samss010

Samss010 Actief lid

9 feb 2022
    197
    235
    43
    Vrouw
    Vandaag vlagen van misselijkheid gehad, maar het is nog te doen!

Verder ook inderdaad echt moe, mijn vriend is echt superlief & neemt veel over.
    Maar de schone was ligt inderdaad al even te wachten tot het gestreken wordt :oops:
    Heb gelukkig nu nog even vakantie, maar maandag weer werken.. Ben benieuwd hoe dat gaat!

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ah ik heb echt met jullie te doen. Hier echt bijna nergens last van.
    Behalve de vermoeidheid en geen energie hebben. Al heb ik vandaag nog wel de puf gehad om een paar wasjes op te vouwen en nieuwe was weer opgehangen en ook weer nieuwe was in de wasmachine gedaan.

WinMom90 vindt dit leuk.
  16. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Eten kan ik momenteel constant wel haha. Zin in van alles, van tompouce tot komkommer tot crackers met kaas :roflmao:
    En zin in metworst, maar die moet ik helaas overslaan :o:

Maar die dip verneem ik ook wel. Soms krijg ik even kort een stoot energie, gevolgd door een flinke dip.
    Nadeel van thuiswerken (zelf tijd indelen én vakantie én uitslapende kinderen) is dat ik 's ochtends ook amper m'n bed meer uit kan komen haha.

Hier ook inderdaad. Inmiddels s avonds over op een joggingbroek omdat het net even fijner zit haha.

Dat heb ik toch maar verder geschoven naar morgen.
    Vandaag de tuin ook nog moeten sproeien ivm enkele nieuw aangeplante plantjes en net ingezaaid gras. En de tuin is nogal groot..
    Verder gelukkig geen misselijkheid ofzo.
    Dat had ik trouwens alleen bij mijn eerste zwangerschap..

Onze jongste 2 en de miskramen geen last gehad en fijne zwangerschappen gehad.
    Bij de jongste kreeg ik vanaf week 30 ook pas een buikje dus dat werd ook niet al vroeg te zwaar ofzo.

Vermoeidheid heb ik sowieso al last van vanwege mijn FM en ME/CVS..
    Maar nu is wel extreem. :o::oops:

17. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Fijn dat je vriend zo helpt! Dat scheelt toch wel he!
    Mijn man neemt vaak afruimen na het eten, vaatwasser in en uitruimen over nu.
    En in het weekend koken..

Door de week maakt hij momenteel lange dagen dus komt de rest echt op mij aan

18. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Zoontje sliep bij opa en oma dus dacht lekkere nacht te kunnen maken, maar…. 6u klaarwakker want echo zo. So far mijn rustig slapen.

19. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Succes , komt helemaal goed ❤️

20. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Heeeel veel succes, het gaat vast allemaal goed komen. Ik hoop op een geweldig mooie echo voor jullie!:thumup:

Deel Deze Pagina