Hebben jullie een fijne moederdag gehad? Ik wel, ontbijt op bed uiteraard haha. Cadeau van mijn vriend en zoon heel lief. Verder hadden we 's middags een bbq bij mijn ouders. We hadden onze zoon een tshirt aangedaan met heel subtiele letters: 'big brother'. En toen was het afwachten wanneer ze het zouden zien. Haha ik zat daar met een kloppend hart! Maar het ging redelijk snel en dat was natuurlijk heel leuk allemaal. Niemand had het verwacht dus dat was wel extra leuk
Welkom @Ooievaar34 Ik heb geen ontbijt op bed gehad, maar we hebben gezellig met zijn allen aan tafel gezeten. Van de kinderen erg leuke dingen gekregen. Van mijn man niks, maar dat hadden we ook afgesproken, omdat ik vorige week jarig ben geweest en we nu wel zuinig moeten doen i.v.m. dubbele lasten. Zaterdagavond vierde ik de verjaardag voor mijn schoonfamilie. Zij kregen allemaal een cupcake met roze en blauwe topping en een nr. 5 erop. Ze snapten het meteen en hadden al zo'n vermoeden. Ze vonden het allemaal erg leuk. De kinderen willen we het volgende week gaan vertellen, na de 2e echo. Ik weet alleen nog steeds niet hoe. Iemand ideeën?
Ja, de oudste 3 zullen het wel begrijpen. De oudste kan al lezen, misschien dat ik een raadsel kan maken en dan samen met ze oplossen. En dan iets van: geef papa en mama maar 4 hele dikke kussen, want jullie worden weer grote zussen.
Wat fijn, een kloppend hartje! Gefeliciteerd! Heel herkenbaar dat veel moeten eten.. Ik word er niet goed van. Lijkt wel alsof mn maag de hele dag leeg is. Leuk dat je aansluit.
Wat fijn om te horen!! Blij dat het goed was en even iets van je te horen. Wat is je uitgerekende datum nu?
Wat leuk, ik heb precies dezelfde moederdag gehad gisteren! Zoontje shirt aan met de tekst Hoera! Ik word grote broer. Duurde ook hier niet lang voor het gespot werd, en de dag werd dus nog een veel groter feest (ik werd ook 30).
Even een vraagje aan iedereen die ook last heeft van het continue misselijk en leeg voelen, en ook veel moet eten om zich beter te voelen. Hebben jullie een gezonde optie die goed genoeg vult om even een paar uur je beter te voelen? Het enige wat bij mij goed helpt is echt iets goed vullends, bijvoorbeeld komkommer of tomaat doet niet genoeg (5 minuutjes, maar dan moet ik blijven eten), en als ik continu crackers etc. eet kom ik echt al veel aan in het eerste trimester.. Ik vind het overigens niet erg om iets aan te komen, ben niet krampachtig bezig met niet aankomen want ik weet dat ik zwanger ben, maar in mn vorige zwangerschap kwam het echt puur door het "moeten" eten omdat ik anders te ziek was, dus ik ben gewoon op zoek naar de gezondste optie hiervoor.
@piscean hoe laat had jij echo vandaag? Als je al bent geweest: hoe was het? Of hb ik dat nou echt gemist? Zo snel nog een x checken!
Ik denk wel dat je toch aan zoiets als crackers moet denken. Of brood. Dat vult toch wel goed en dat ligt ook wel prima op de maag denk ik. Of een schaal kwark (half)volle kwark/yoghurt met muesli. Zolang je lichaam aangeeft dat het honger heeft, heb je brandstof nodig. Daar probeer ik altijd wel naar te luisteren. En op zich dan logisch dat je na komkommer en tomaat al snel weer honger hebt. Lastig he
Omg meiden m’n zenuwen gieeeeeren door mijn lichaam. Ik heb straks om 18:15 de afspraak. Ik trek dit niet meer
crackers lijken mij toch voor de hand liggend, dat is ook wat ik zelf doe. Maar misschien helpt een sinaasappel of een appel alweer beter dan een tomaatje of komkommertje. Griekse yoghurt met honing? Het is ook gewoon lastig!!
@Ooievaar34 wat leuk dat je hier aansluit, gezellig @piscean had je een goede echo vandaag? Onzettend nieuwsgierig hier! @vinorosso wij zijn morgen aan de beurt hoe laat heb jij hem?
Ik zie dat ik de afspraak nog niet heb aangepast, ik heb 'm een dag later. Ik werd gebeld om te verzetten Dus ik ben woensdag om 18.10. En hoe laat jij??