Ik vind het nog lastig te geloven dat ik zwanger ben, zeker na miskraam vorige x wil ik mezelf ook nog een beetje beschermen. Kreeg ineens een opvlieging toenet, ik moest en zou de predictor early doen want die heb ik bij mijn zoontje op 11DPO ook gedaan en wilde de lijnen vergelijken (van de foto). Hele andere zwangerschap dus dat is natuurlijk het laatste wat je moet doen… Maar goed - toch gedaan, en wauw wat een mooie test!! Daardoor komt het vertrouwen toch langzaam maar zeker wel wat meer!
Ook precies waarom wij het graag op deze manier wilden inderdaad, zo blij dat dat voor nu lijkt te gaan lukken <3
@Kvinne leuk om jou hier terug in de lijst te zien trouwens! Wij schreven beide mee bij 1-15maart NOD en ik herinner me dat jouw zwangerschap net als de mijne vorige maand eindigde in een vroege miskraam. Goed nieuws dat je nu hier weer aansluit dus. Hoe voel je je?
Hahaha, toevallig vraag ik me dat ook af en wou ik morgen eventueel nog 1 keer clearblue digital doen om te kijken of de lijntjes zijn opgelopen (dan heb ik weer even een houvast tot de eerste echo ), maar ik ben een beetje bang dat hij misschien hook effect kan geven.. straks geeft ie weer minder weken aan ofzo en ben ik helemaal over de zeik. Weet iemand dat toevallig?
Ik ga hem met 4+0 doen en met 5+0 Dan hoop ik op de 3+.. Als die er dan nog niet is koop ik er nog eentje, om die dan later te kunnen doen voor die 3+
Overigens had ik bij mijn vorige zwangerschap op 4+0 weken (14 dpo) de 2-3 en op 4+6 weken (20 dpo) de 3+ al te pakken. Maar volgens mij verschilt het echt per persoon en per zwangerschap
Ik werd er alleen maar onzeker van, dus besloten hem deze keer niet te doen haha. Maar heb bij de zwangerschap in juli zowel de 1-2, 2-3 en 3+ gezien.
Hier nog wel een easy@home gedaan. Heb toch genoeg Geen idee waarom, maar ik kon het niet laten haha. Vanochtend en vanavond;
Prachtige oploop weer En dat op dezelfde dag! Ik heb vandaag geen testje gedaan. Ga ik morgen weer doen met 2e urine en daarna dus 2x nog met de cb digital vanaf 14 dpo Ik heb bij mijn vorige zwangerschap last gehad van het hook-effect (met 5 weken ofzo), dus ik wil niet te lang met die streepjestests blijven klooien Heeft me toen (onnodig) erg onzeker gemaakt!
Hoi!! Ik meld me heel graag hier aan! Uitgerekend denk ik 16-12! 8 april positieve test, toen veel bloedverlies gehad, verder geen klachten maar ook geen symptomen. 9 april cb test 1-2 weken, week erna 2-3 weken en vanavond nog 2-3 weken. Hoop vrijdag 3+. Afgelopen dagen contact gehad met VK, die heeft er vol vertrouwen in! Dus ik ook maar, haha. Mocht je geïnteresseerd zijn in het hele verhaaltje, het uitgebreidere verhaal staat op mijn eigen topic. Eerste echo gepland op 25-4 Ivm bloeden (wat gelukkig nu gestopt is). Ik ben trouwens 27 jaar en het is mijn tweede kindje. De eerste heb ik ‘alleen’ gedaan, en nu voor het eerst met partner dus daar geniet ik echt heel erg extra van, haha. Op naar fijne maanden dames!
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje 17 december (2) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje 18 december 19 december 20 december (1) ♡ Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december (1) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 28 december 29 december 30 december (2) ♡ FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 25 april: Beb2109 - eerste echo 26 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 10 mei: Margarethd - extra vroege echo 11 mei: Piscean - intake en eerste echo 12 mei: WinMom90 - Eerste echo 25 mei: Margarethd - termijnecho + intake
Haha. Hook effect is als het HCG gehalte zo hoog word dat de test juist minder positief gaat uitslaan dan het was. Als je dan weer de urine met water vermengd (dus minder geconcentreerd), kan de test het weer “aan” en dan kan hij weer gaan knallen. Maar ik vraag me dus af of dat bij de clearblue digital dus ook kan, en hij eventueel terug kan gaan in weken door te hoge HCG waarden eventueel..