Ze begon met een echo via de buik, niks te zien dus toen dacht ik: ja zie je wel, het is weer niet goed. maar niks aan de hand. Kloppend hartje. Termijn kwam nu zelfs al op 8 weken (onofficieel) dus dit lijkt goed te zijn
@Lintje wat goed zeg. Mooie echo, heel duidelijk ook. Super zeg. Ik moet nog even geduld hebben tot 20.15 uur vanavond.
Wat een opluchting @Lintje Hier veel last van misselijkheid. Minder van m’n boobs en geen trekkerig gevoel in m’n bm. Wel moet ik mezelf er soms aan herinneren dat ik iets rustiger aan mag doen nu ik zwanger ben. vind twee weken wachten enorm lang… twijfel echt of ik een pretecho laat maken deze week
Ook wel bijzonder, de verloskundige zei: "Dan kom ik uit op 26 december" Dat was altijd mijn oma's verjaardag. En mijn zwangerschap is begonnen op mijn opa's verjaardag.
Hier helaas minder goed nieuws. Het termijn klopte nog steeds, maar het hartje klopte niet meer Morgen mag ik nog een keer komen voor een echo, maar er zat al vocht om de klein heen. Ik ga er dus vanuit dat het echt niet goed zit.
Dit meen je niet! Ik heb geen woorden.. wat een mens onterend nieuws. Maar, omdat de termijn dan wel precies klopt, is het hartje dan vandaag gestopt met kloppen, of is er eventueel toch nog iets van kans dat het nog goed komt?! Wat een onzekerheid, verschrikkelijk voor jullie!!
Ik snap je beredenering, maar het kan altijd op elk moment misgaan (en goed gaan). Tijdens de zwangerschap, maar ook tijdens de geboorte etc. Je hebt er helaas echt geen invloed op verder. En uiteraard zet dit je wel weer even extra aan het denken, dat heeft iedereen denk ik nu wel even, maar gelukkig kan ik het dan zelf wel weer wat relativeren door te beseffen dat het toch echt loopt zoals het gepland is voor me
Ah nee wat verschrikkelijk! Heel hard duimen dat het toch goed is maar klinkt niet goed Zal aan je denken morgen en hopen op een wonder
Dat klopt wel maar ik voel me echt ziek en het gevoel het voor niets te kunnen doen kan ik er even niet bij hebben. Trekt allemaal wel bij als we het hebben overleefd maar nu niet echt rationeel merk ik.