Dank jullie wel. Het nieuws sloeg hier ook in als een bom. Had dit zo niet aan zien komen. @margarethd ik ga er inderdaad van uit dat het dan gisteren of vandaag is gestopt, gezien het termijn. @Bumpie ik snap je angst, maar het kan inderdaad op elk moment mis gaan. Domme pech
Oh jeetje @Elsa86 wat is dit verschrikkelijk.. hij slaat hier ook even in hoor.. heel veel sterkte morgen! Ik duim heel hard voor je!! In gedachte bij jou!
O meid, wat een drama verdorie.. Ik hoop op een groot wonder voor jullie. Dit gun je echt niemand zeg En dan precies op termijn.. Hoe bestaat het? Mijn hart huilt voor jullie.
Oh nee, oh meid, dat hadden we helemaal niet verwacht. Hoe kan dat nou hè.. verdikkeme. Voor nu een hele dikke knuffel, hoe laat heb je vandaag nog een echo?
@Elsa86 ik ben ook heel benieuwd hoelaat jullie de echo vandaag weer hebben? Ik hoop zo op een wereld wonder
Dank jullie dames. Jullie berichten doen mij goed. Ik heb vanavond om 20.30 uur de echo. Ik hoop ook echt op een wereld wonder, ik kan het nog niet bevatten.
Jezus, ook nog zo tergend lang wachten, gadverdarrie.. ik snap dat je nu een soort van verdoofd bent en er nog helemaal totaal geen besef van hebt. Dat is volkomen begrijpelijk. Heb je ooit al eens een MK gehad?
@margarethd ze hebben eerst uitwendig gekeken en ik zag meteen al niks knipperen. De 1e echo was ook uitwendig. Daarna heeft ze nog inwendig gekeken, maar ook toen niks. Ik heb inderdaad nog nooit een mk gehad en heb me meerdere malen afgevraagd hoeveel geluk een mens kon hebben en wanneer het bij ons eens mis zou gaan. Maar na een goede eerste echo verwacht je niet dat het alsnog mis gaat (al weet je natuurlijk in je achterhoofd wel dat dat kan). En als het nou al een tijdje gestopt was met groeien, maar het termijn kwam precies overeen. Niet dat het minder erg zou zijn als het al eerder gestopt was hoor. We wilden het vandaag aan de kinderen vertellen.
@Elsa86 Oh nee!! Wat vreselijk! Oh zo ontzettend verdrietig. Ik hoop ook op een wonder vanavond. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
Je zag het zelf dus al meteen, oh wat een rotmoment voor je. Ik heb zo met je te doen, ik weet hoe het is en hoe stil alles dan is en je verandert er niets aan maar niemand verdient zo’n ervaring. De verloskundige zei gister nog tegen mij dat de kans na een kloppend hartje heel klein is dat het nog mis gaat…nou..dan jouw bericht.. precies de reden dat ik nog niet gerust ben. En ik hoop ook echt dat het vanavond anders is voor je. Dikke dikke dikke knuffel
Pfff dat is niet eerlijk niet dat het anders wel eerlijk is hoor (ben zelf niet gevaccineerd), maar als je gevaccineerd bent kies je daar toch voor omdat je denkt goed beschermd te zijn. En dan krijg je 3x Corona. Rotvirus.
@Elsa86 ik vind dit zo erg Wat vreselijk om te lezen heel veel sterkte!! Uit ervaring weet ik dat het een gek verwerkingsproces is. Sterkte ook vanavond (L)