Welkom, leuk dat je meekletst! Voor alle nieuwe dames die ik trouwens nog niet had verwelkomt, ook welkom!
Ohja dat snap ik! Dan zou ik ook voorzichtig zijn met door testen. Klopt, maar later pas hoor! Oploop bij die zwangerschap was normaal. Die testen deden wat ze moesten doen Is toen bij net geen 8 weken mis gegaan toen we op vakantie waren
12 dpo en weer getest gisteren geen testje gedaan, maar wel op 10 dpo. 10 dpo is de bovenste test op de foto, daarna die van vandaag en daaronder nog de normale van de Action (ook van vandaag)
ooh ja elke keer ben ik zo dankbaar dat er niks op zit! Enige waar ik wel veel bloed is mijn neus Haha ik heb nooit last van bloedneuzen en nu heel veel!
hey! Ik lees nu al je berichtjes! Wat super fijn dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd! Ik herken veel van je berichtjes! Ik vind het zo spannend of het goed gaat deze keer! Ik moet ook nog zo lang wachten op een echo! Hoe lang ben je nu zwanger? Ik denk dat ik 5 weekjes zwanger ben. na de miskraam gaat het best goed met me, natuurlijk even schrikken en verdrietig maar het was onze eerste gerichte poging zegmaar. Ik denk dat ik het heel anders zou beleven als ik al heel lang wacht op een kindje. Hoe gaat het met jou? En wanneer mag jij voor je echo? ik heb minder kwaaltjes dan de vorige keer, nu last van m’n borsten (al wisselt dat) bloedneuzen en ongi gevoel in m’n buik. Jij al ergens last van?
Haai meiden, sinds gisteren een positieve zwangerschapstest, dus kletst graag hier mee. volgens Flo uitgerekend op 31 december, dus kan nog net Zie al wat bekende namen van de NOD groep, Nice!
Jouwe lopen nu wel echt mooi op zeg. Dit was (gisteren dus) 13DPO hè? Mijne zijn bij 10-11-12 beetje hetzelfde, dus hoop wel dat 13 morgen eens wat meer gaat knallen. Vind 12 (vandaag) niet perse heel duidelijk, oooooooo die onzekerheid. Zal zo een foto posten.
Ik ben pas 3+5, nog heel spannend dus. Hoop dat de testen goed op blijven lopen. Doordat dat vorige x niet gebeurde is dat echt mijn angst en mijn obsessie deze keer. Zelfde geldt voor mij inderdaad, eerste gerichte poging dus daardoor wel even schrikken en verdrietig maar was bijna opgelucht toen het gebeurde, duidelijkheid. Nu weer vol goede moed door en super dankbaar dat het zo snel weer raak mocht zijn, al was m’n cyclus na de miskraam wel echt aan de lange kant. ik word van de week gebeld door het ziekenhuis voor afspraak echo, waarschijnlijk 6 mei of de week van 9 mei. 18/5 intake bij de VK waar ze ook een echo maken.
Hier mijn test van vanochtend FMU (easy@home) en die van sensitest met SMU, genoeg oploop denken jullie? Sorry voor mijn obsessie, komt echt door vorige maand.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 december ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje 17 december (2) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje 18 december 19 december 20 december (1) ♡ Elsa86 - 35 jaar - 5e kindje 21 december 22 december 23 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 24 december 25 december 26 december 27 december (1) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje 28 december 29 december 30 december (2) ♡ FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje 31 december ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing Echo's/ afspraken: April 25 april: Beb2109 - eerste echo 26 april: Margarethd - eerste echo Mei 2 mei: Elsa86 - intake vk en eerste echo 6 mei: Kvinne - eerste echo 10 mei: Margarethd - extra vroege echo 11 mei: Piscean - intake en eerste echo 12 mei: WinMom90 - Eerste echo 25 mei: Margarethd - termijnecho + intake
Gelukkig vandaag nogsteeds 3+ en een duidelijke oploop. Niet meer testen tot aan de eerste echo, wat is dat spannend! Kan nu echt niet meer wachten