Uitgerekend 16 t/m 31 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elsa86, 9 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentjeleerdelotjelopen

20 okt 2021
    238
    346
    63
    Vrouw
    zo leuk dat we gelijk lopen!

Lintje en margarethd vinden dit leuk.
  2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja hier ook. Van die steekjes en krampjes waar ik onzeker van wordt haha.
    Maar zou te maken hebben met groei baarmoeder.

Leentjeleerdelotjelopen vindt dit leuk.
  3. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.909
    2.763
    113
    Vrouw
    Ook herkenbaar hoor, die steekjes en krampjes in buik en onderrug:) Allemaal groeipijntjes. Hoort erbij!

Hier begint de vermoeidheid op te spelen.. poehhh ik zou de hele dag wel willen slapen:oops: Gaat alleen niet zo makkelijk met een ventje van 10 maandjes oud:p

4. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik heb geen krampjes maar merk soms als ik plotseling opsta dat ik steken heb.

5. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    ja klopt, alleen ik denk zelf 18 december maar woensdag termijnecho dus dan weet ik wat meer ;)

6. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Trouwens nog even een vraag
    ik Ben nu 9 bijna 10 weken zwanger..
    Ik had eerst veel last van m’n borsten en vooral week geleden ineens erg misselijk.

maar dat lijkt nu allemaal zo goed als weg te zijn.. hebben jullie dat ook? Zou het kunnen dat m’n lijf al gewend is aan hcg ofzo? Of toch een slecht teken?

Ik vind het maar spannend.. bij m’n vroege miskraam waren kwaaltjes ook minder vlak voordat het mis ging. En woensdag pas een echo helaas..

7. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Nee hoor dat kan heel erg wisselen & het kan ook gewoon ineens klaar zijn. Dan is je lichaam er idd aan gewend. Maak je niet druk, probeer ervan te genieten <3.

Kvinne vindt dit leuk.
  8. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Hier het gevoel dat het stukje onder m’n buik soms wat minder is of wat minder hard aanvoelt. Best eng..:(
    Nog even en dan mag ik woensdag weer.. pff duurt nog een eeuwigheid.

Leentjeleerdelotjelopen vindt dit leuk.
  9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Denk dat we allemaal een beetje opgeluchter ademhalen na 13 weken.
    En dan wel spannend met nipt en echo’s natuurlijk.

Iemand zei dat het hier wat stil was. Denk dat dat ook echt komt door het nieuws van Elsa.

Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat. Hopelijk zit de curretage er al op en komt ze nu bij van deze rollercoaster van afgelopen week.

10. Secret Promise

19 jul 2012
    2.909
    2.763
    113
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd hoe het met @Elsa86 gaat.. Is de curretage geweest? Ik hoop dat je het langzaam maar zeker mag gaan verwerken nu samen met je man❤

11. Secret Promise

19 jul 2012
    2.909
    2.763
    113
    Vrouw
    Op dit termijn hoort je baarmoeder nog niet boven je schaambot uit te komen hoor, meid! Dus het zegt gelukkig echt helemaal niks:) Hopelijk geeft dat je wat rust tot aan woensdag!

12. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik heb n goede echo gehad :D en werd zelfs n paar dagen verder geschat (maar dat zegt niks, millimeter werk). Ben erg opgelucht dat ik niet voor niets zo misselijk ben.

FlowerRose, vinorosso, BloemNH en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik vraag me dat ook af <3

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Hey allemaal,

Wat lief dat er aan me gedacht wordt.
    Curettage is helaas nog niet geweest. Dinsdag moet ik me om 10.30 uur melden in het ziekenhuis.

Heb het ook gemeld op mijn werk aan degene die dr planning doet en zij was heel meelevend. Zij zei ook dat ik het zeker moet zeggen als ik niet in staat ben op vrijdag te werken.

FlowerRose, piscean, Lintje en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier wisseld het ook. Het enige wat steeds erger lijkt te worden is m'n knorrende maag.

Gevoelige borsten wisseld. Ene moment kan m'n man mij nog geen knuffel geven, en andere moment voel ik ze amper.

16. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Mag ik aub weer wat klachtjes terug krijgen zodat ik weer wat zekerder wordt :p

maar zo te lezen hebben dus meerdere minder kwaaltjes dan eerst

margarethd en WinMom90 vinden dit leuk.
  17. Ooievaar34

7 mei 2022
    82
    103
    33
    Vrouw
    Sorry ben soms een beetje afwezig.. lees alles wel hoor! Vind het fijn om al jullie verhalen en ervaringen te lezen!

Ik zou soms willen dat de klachten minder werden haha, al snap ik die onzekerheid die daarbij komt ook heel goed! Die knorrende maag idd, gek word ik ervan! Moet zo vaak eten, maar heb iedere keer weer zin in iets anders.. en dan eet ik weer net te veel en voel ik me daarna weer mega beroerd.. merk ook dat wanneer ik aan het werk ben ik het allemaal wel trek, veel afleiding. Werk in de kinderopvang. Maar eenmaal thuis kan je me oprapen, helemaal gesloopt en dan dus mega beroerd. Heb gelukkig nog niet hoeven overgeven, maar voelt soms wel alsof ik op het randje zit

18. angie18

angie18 Actief lid

31 jan 2011
    115
    71
    28
    Vrouw
    sterkte @Elsa86 Een pittige week ga je tegemoet! Fijn dat je werk met je meedenkt en je de ruimte geeft!

19. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL

Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte en helemaal op dinsdag :( heel veel liefde voor jou!

20. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    dank je. Ja vandaag weer flink misselijk dus je hebt gelijk!

Deel Deze Pagina